2. leht 2-st
Re: XR4 mootori käivitumine
Postitatud: 12 Sept 2011, 17:41
Postitas absolute
seega enamus arvavad, et asi on ikkagi küttepumbas?
Re: XR4 mootori käivitumine
Postitatud: 13 Sept 2011, 07:12
Postitas Sierrais
kui arvad et ummistus on kuskil võta siis üks pihusti maha ja vaata kuidas pihustab

Re: XR4 mootori käivitumine
Postitatud: 13 Sept 2011, 22:48
Postitas xr4
Sierrais kirjutas:kui arvad et ummistus on kuskil võta siis üks pihusti maha ja vaata kuidas pihustab

Olen isegi nii äda pärast teind, näed ära kas toimub pihustmine või mitte- milline pihusti parem on, kui on valida
Mechanical fuel injection. The 'K' stands for German: "Kontinuierlich", meaning continuous. This is different from pulsed injection systems, in that the fuel flows continuously from all injectors, whilst the fuel pump pressurises the fuel up to approximately 5 bar (72.5 psi). The air that is taken in is also weighed - to determine the amount of fuel to inject. Commonly called 'Continuous Injection System' (CIS) in the USA. This system has no lambda loop or lambda control. K-Jetronic debuted in the 1973.5 Porsche 911T, and was later installed into a number of Porsche, Peugeot, Mercedes-Benz, Volkswagen Group, Ferrari, BMW, Volvo, Saab, Datsun and Ford automobiles.