


Hommikul läksid uued kässaritrossid ning see hoob, mis kinni oli roostetanud, pandi ka liikuma.


Ära põe ma ka ropendasin ja siis otsustasin blank-ux tirida ja täiesti korda teha.JanekE kirjutas:Mul sai täna siiber. CO läheb paika kuid siis on lambda näit paigast!Õnneks tuttava käest saab laenata korras lambdat ja peaks homme tehtud ka EHK saama. Ülevaatusel viskas jahutusvedeliku välja - radikavent raibe ei tööta.
Sõidan vast aasta lõpuni ära ja tõmban ribadeks selle peldiku, ma ei viitsi rohkem raha alla laduda enam. Mõttetult kalliks läheks kere tegemine.
Lambda näit gaasianalüsaatoril ning lambda andur ei ole sugugi otseses seoses. Kui co ja hc on normi piires, siis sõiduki mootor töötab õigesti ning vähemalt mõõtmise hetkel töötab suure tõenäosusega ka lambda andur. Puhtamad mootorid on võimelised tühikäigul andma välja hea co ja hc ka ilma katita. Sellisel juhul jääb aga üles hapnik, mis iseenesest ei ole keskkonnale ohtlik, kuid ajab üles selle ARVUTUSLIKU lambda näidu analüsaatori ekraanil. Teine põhjus kui ARVUTUSLIK lambda üles jääb on siis kui analüsaatori sondi satub kuidagi lisahapnikku. Ehk siis summuti või sond lekib või on sond halvasti summutisse asetatud.JanekE kirjutas:Mul sai täna siiber. CO läheb paika kuid siis on lambda näit paigast!Õnneks tuttava käest saab laenata korras lambdat ja peaks homme tehtud ka EHK saama.