Ford sierra 2.0 dohc GT 1991 - priit
Re: 2.0 dohc 1991 - priit
Eerol (http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... =12&t=3282" onclick="window.open(this.href);return false;) on täpselt samasugune mulin käivitamisel. Muliseb natukene ja peale seda on vait. Tosooli tase ei lange, kuid korralikult soojaks ta kah ei lähe. Temal ilmselt viga termostaadis, sest temperatuuriseier on ühtlaselt M alumise ääre juures, isegi madalamal.
Samas, ma isiklikult eriti veepumpa ei usuks, üldiselt tekib mulin sellest, kui tosooli vähe on, sul sellega kõik okei? Ma Sierra kohapealt ei oska lambist öelda, praegu mõtlesin üldiselt autode peale. Kontrolli igaksjuhuks veepumpa kah. Sul peale seda jama nüüd kütust pole hakanud rohkem võtma?
Samas, ma isiklikult eriti veepumpa ei usuks, üldiselt tekib mulin sellest, kui tosooli vähe on, sul sellega kõik okei? Ma Sierra kohapealt ei oska lambist öelda, praegu mõtlesin üldiselt autode peale. Kontrolli igaksjuhuks veepumpa kah. Sul peale seda jama nüüd kütust pole hakanud rohkem võtma?
Re: 2.0 dohc 1991 - priit
Heh, Eeroga samasugused autod ja samasugused muredBlack66 kirjutas:Eerol (http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... =12&t=3282" onclick="window.open(this.href);return false;) on täpselt samasugune mulin käivitamisel. Muliseb natukene ja peale seda on vait. Tosooli tase ei lange, kuid korralikult soojaks ta kah ei lähe. Temal ilmselt viga termostaadis, sest temperatuuriseier on ühtlaselt M alumise ääre juures, isegi madalamal.
Samas, ma isiklikult eriti veepumpa ei usuks, üldiselt tekib mulin sellest, kui tosooli vähe on, sul sellega kõik okei? Ma Sierra kohapealt ei oska lambist öelda, praegu mõtlesin üldiselt autode peale. Kontrolli igaksjuhuks veepumpa kah. Sul peale seda jama nüüd kütust pole hakanud rohkem võtma?

Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Re: 2.0 dohc 1991 - priit
Nonii, kõik läheb mulle omases joones. Eile sõitsin vaikselt sõbra töö juurde rattalaagrit vahetama. Algus oli ladus nagu tavaliselt ja siis (nagu tavaliselt) hakkasid jamad. Zarniiri otsast ei saa mutrit kätte, keerleb seal niisama, aga ära ei tule(zarniir ise oli paigal). Egas midagi, teise autoga linna tagasi relaka ja mutri järgi. Kui selle sunniku sealt puruks lõikasin ja laagri lahti sain, oli vaatepilt võigas. Rattarumm rämedalt ära kulunud. Laagripesa loksub sees käega liigutades. Välimine laager oli muidugi võlli küljes rämedalt kinni, aga relakas käima jälle ja see sai kah maha. Kuna autot sinna remondikohta jätta ei olnud võimalik(ladu), siis tuli asjad ajutiselt kokku lapata ja linna tagasi nikerdada ennast. Ahjaa kõigele lisaks surusin õõtsa tagasi painutades poritiiva sisse mõlgi kah veel. Oi kus oli vahva päev....
Et otsin siis parempoolset rattarummu ja kui kellelgi on siis ka parempoolset õõtshooba, millel korralik zarniir otsas...
Et otsin siis parempoolset rattarummu ja kui kellelgi on siis ka parempoolset õõtshooba, millel korralik zarniir otsas...
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
-
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: 2.0 dohc 1991 - priit
Sul oli siis ikka päris tegus päev.Priit kirjutas:Nonii, kõik läheb mulle omases joones. Eile sõitsin vaikselt sõbra töö juurde rattalaagrit vahetama. Algus oli ladus nagu tavaliselt ja siis (nagu tavaliselt) hakkasid jamad. Zarniiri otsast ei saa mutrit kätte, keerleb seal niisama, aga ära ei tule(zarniir ise oli paigal). Egas midagi, teise autoga linna tagasi relaka ja mutri järgi. Kui selle sunniku sealt puruks lõikasin ja laagri lahti sain, oli vaatepilt võigas. Rattarumm rämedalt ära kulunud. Laagripesa loksub sees käega liigutades. Välimine laager oli muidugi võlli küljes rämedalt kinni, aga relakas käima jälle ja see sai kah maha. Kuna autot sinna remondikohta jätta ei olnud võimalik(ladu), siis tuli asjad ajutiselt kokku lapata ja linna tagasi nikerdada ennast. Ahjaa kõigele lisaks surusin õõtsa tagasi painutades poritiiva sisse mõlgi kah veel. Oi kus oli vahva päev....

Tähendab et sul on vaja käändtelge (kuhu ratas,rooliots,sharniir ja amort külge käivad) nagu aru saan? Seda et kui sul on ABS-iga auto,siis vaata et sebid õige käändtelje,sest tavalisel pole seda anduri auku sees kui ma ei eksi.Priit kirjutas:Et otsin siis parempoolset rattarummu
Kui huvi siis poes kah eriti kallis ei ole.Ladu 24 on hind 424.-krooni.Priit kirjutas:kui kellelgi on siis ka parempoolset õõtshooba, millel korralik zarniir otsas...
Re: 2.0 dohc 1991 - priit
Vot täpselt see sama asi. ABS-i mul ei ole.legendaarne666 kirjutas:Tähendab et sul on vaja käändtelge (kuhu ratas,rooliots,sharniir ja amort külge käivad) nagu aru saan? Seda et kui sul on ABS-iga auto,siis vaata et sebid õige käändtelje,sest tavalisel pole seda anduri auku sees kui ma ei eksi
JA tegelikult olen ma maruvahva remondimees, lihtsalt tulemused on s*tad

Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Re: 2.0 dohc 1991 - priit
mul endal oli ka räme jama...tagumistega..algul hakkasid laagrid inisema...mõtlesin et -tsenseeritud- kah las inisevad...paarisaja kildi pärast teen vahetuse ära...ennem käin tallinnas...läänemaalt välja ei jõudnud kui metalliraksud järgi olid ja vasaku tagumise ratta pokki peksis...niisiis läksin tagasi koju...tellisin laagrid ära.kiskusin rummu maha,kallutasin rummust ainult pr metallipuru välja,parema poolega oli tiba teine lugu...kuna seal oli laager lihtsalt kokku jooksnud ja laagri rõnga või saale ka ringi lasknud ja kenasti rummu seest ära einestanud.Okei...sain endale Ford Scorpio tagumise rummu,läks käiku..kõik toimis kenasti aga tegin lolli vea...veovõlli otstes on üks pingutus mutter,selle keerasin natuke liiga tugevalt kinni,paha aimamata hakkasin kasarile purksi sööma minema...seekord jõudsin kohale ka...tagasiteel tegin vahepeatuse et vaadata mis krdima asi see haiseb nii hullusti.Rattalaagri mutter liiga tugevasti kinni,mingi 160km/h sõitu ühtlaselt,laagri määre pakkis asjad kokku ja pani minema ja nii see laager sõi ja sõi kuna lõpuks sai isu täis ja jooksis kokku taas...ööbisin Sierras,ei sooviks vaenlasele ka seda,3 päeva kael valutas,siis sain uuesti ühe scorpa rummu..seekord koos kasutatud laagriga..aga laager paistis okei olevat..panin alla..siiamaani kärab rsk



-
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: 2.0 dohc 1991 - priit
Kule siis on Harrisonil olemas see käändtelg kui tavaline sobib.Huvi pakub siis helista või kirjuta.Priit kirjutas:Vot täpselt see sama asi. ABS-i mul ei ole.
Re: 2.0 dohc 1991 - priit
Superluks. Helistan õhtupoole. Laup olen tartus ja ratastel, ehk saab kaubale!legendaarne666 kirjutas:Kule siis on Harrisonil olemas see käändtelg kui tavaline sobib.Huvi pakub siis helista või kirjuta.Priit kirjutas:Vot täpselt see sama asi. ABS-i mul ei ole.
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Re: 2.0 dohc 1991 - priit
šanks Alole(legendaarne666), kes mulle operatiivselt ja väga hea hinnaga käändmiku sebis! No eile hakkasin siis suure hurraaga vahetama ja nagu ikka, ebaõnnestunult. Oma mitte just liiga tugevate esijäsemetega keerasin kohe selle poldi puruks, mis amordi küljes seda kinni hoiab. Rohkem ei viitsinudki tõmmelda ja täna viisin carstopi kus supersõbrahinnaga asi poole tunniga korda aeti. Nüüd saab rahulikult liigelda jälle. Vahepealne tõsine plaan Ilmatsallu rada sõima minna sai ka tagasilöögi-nende rehvidega ei ole seal vist midagi teha. Mustrijääki küll on , aga naaste enam mitte. Eile jäin ntx u.10cm lumme lihtsalt kinni. Või on teistel kah praeguse sulalumega libe liigelda?
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 dohc 1991 - priit
täna lamellidega jäin maja ette peaaegu kinni 

-
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: 2.0 dohc 1991 - priit
Ega jah,üsna libe on selles lobjakas.Sõidan hetkel scorpaga ja sellel on mingi u. 3a vanad rehvid all.Võimatu on sõita ja igalpool kinni koguaeg.Kusjuures uuena olid ülihead rehvid ja sõitsin nendega jäärada lausa.Nüüd enam ei kannata tänavalgi sõita kuigi mustrit nagu oleks.
Re: 2.0 dohc 1991 - priit
Selle lumelobjaka sees nüüd naelkumm küll mingit eelis ei anna.
Ja ei ole see kinnijäämine nii hull midagi, Märjamaal 20cm lund, mis suurenisti lükamata ning vägagi edukalt saab sõita. Lamell@tagavedu
Ja ei ole see kinnijäämine nii hull midagi, Märjamaal 20cm lund, mis suurenisti lükamata ning vägagi edukalt saab sõita. Lamell@tagavedu
Re: 2.0 dohc 1991 - priit
Täna sai termostaat vahetatud. Paar km ainult sõidetud, aga tundub, et tuba läheb ikka soojemaks kui enne...
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
-
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: 2.0 dohc 1991 - priit
Siis on hea kui tuba soojaks läheb.Küttekulu ka väiksem kui temp normis.Priit kirjutas:Täna sai termostaat vahetatud. Paar km ainult sõidetud, aga tundub, et tuba läheb ikka soojemaks kui enne...
Re: 2.0 dohc 1991 - priit
Vahepeal olen ikka nats nokitsenud. Mõnda aega tagasi tegi murelikuks õlituli, mis kohati vilkuma hakkas. Kartsin juba igasugu imevigureid aga kuna õlivahetusest oli möödas mingi 9000km, siis mõtlesin, et vaatab, mis saab kui uue mahla sisse kallan. Lasin vana möga välja ja Shelli poolsünt asemele. Tule vilkumine kadunud ja mootor käib kuidagi "pehmemalt" Parempoolse õõtsa vahetasin ära ja sama juhtub õige pea ka vasaku poole omaga. Täna sai siis veel vasakpoolsed mõlemad rooliotsad vahetatud(uskumatu, kui palju mõjutas "roolitunnet"). Parempoolsel välimisel rooliotsal kah mingi väike lõtk sees. Kui nüüd õõtsa ära vahetan ja paremale uue rooliotsa saab, siis võiks ülevaatusele minna(kuigi augusti lõpuni on aega)
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!