Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Re: Ford Sierra 2.9 24v -83 Estex
Kus seal Retke teel nii uhked garaaged on? Mis need üksikud raudustega mis haiga pargi vastu jäävad?
Sierra Is
Re: Ford Sierra 2.9 24v -83 Estex
Jep, meil suht väike ühistu 19 garaazi, minu oma on suuruselt kolmas, on veel kaks ca 40 ruudust kuid need ei lähe kohe kindlasti müügiks, ühistu esimehe omaBomsch kirjutas:Kus seal Retke teel nii uhked garaaged on? Mis need üksikud raudustega mis haiga pargi vastu jäävad?

24v
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Taas pikem paus viimasest sissekandest, kuid tühja pole passitud ning kõigi toimetuste kõrvalt on ka Sierraga edasi mindud.
Head asja põlve otsas ei ehita ning laud sai kaetud roostevaba plaadiga ning hangitud sai ka korralikud kruustangid.


Suvel ostsin doonoriks ühe 4x4 Scorpa, kere oli läbi kuid enne ostmist pandi auto käima ning veendusin, et kast ja difrid korras.

Suurimad tänud abilistele, Sierra mehed hoiavad kokku
Vajaikud osad käes, võis alata sõit garaazi

Sain 4x4 kasti, sillatala, õlipumba võtturi, starteri, poolteljed (jätsin varuks, uued olemas), esidifri (taastan) - kõigest sellest pikemalt kui on õige aeg
Eesmärk oli asjad kokku saada enne kui nad üldse pole enam saadaval ning tegeleda osade taastamisega. Kõik roostes osad puhastasin keemiliselt ehk sooda ja elektriga.

Vasakul pesus käinud detail, paremal pesemata - see pole lõplik, lähevad veel pritsi.

Vannist tulles lasin lihtsalt suruõhuga rooste maha.

Mootor oli pärit punnsilmalt millega vahepeal ise liikusin, problemaatiline oli radiaator mis suurte külmadega ei jahutanud piisavalt ning temp kippus üle normi minema. Nüüd võtsin veepumba lahti ning selgus, et silikoniga polnud meistrimees tagasi hoidnud, osa rändas radikasse ja ummistas kanalid
, seega sai tellitud uus Behr radiaator.

Ja kui juba jahutussüsteemi uuendamiseks läks, siis panin uued silikon lõdvikud, väike pilt vana vs uus, külge läheb veel uus veepump. Kasutan 12 klapise pumpa kuna 24 klapise pump on ulmehinnaga ja ma ei saa olla nõus sellise röövimisega. Termostaat tuleb samuti uus, originaalil taas selline hind, et tuleb kastada Gates oma, avaneb 87 kraadi juures (originaal 88), kuid see 1 kraad, et tohiks probleemiks saada.

Stabika eemaldasin ja asemele sai miskit sellist, see pole veel lõplik versioon asjast - tahab veel täiustamist.

Vanas garaazis seismisega on auto pidurikettad ja suppordid rooste läinud

Huvi pärast eemaldasin küünlajuhtmed ja selgus, et osad küünlad õlised, juhtmed said uued NGK-d ja need esialgu ka jäävad. Klapikambrikaane ja sisselakse tihendid tellisin uued, hetkel veel lahtine mis saab sisselaskest endast.

Head asja põlve otsas ei ehita ning laud sai kaetud roostevaba plaadiga ning hangitud sai ka korralikud kruustangid.


Suvel ostsin doonoriks ühe 4x4 Scorpa, kere oli läbi kuid enne ostmist pandi auto käima ning veendusin, et kast ja difrid korras.

Suurimad tänud abilistele, Sierra mehed hoiavad kokku

Vajaikud osad käes, võis alata sõit garaazi

Sain 4x4 kasti, sillatala, õlipumba võtturi, starteri, poolteljed (jätsin varuks, uued olemas), esidifri (taastan) - kõigest sellest pikemalt kui on õige aeg

Eesmärk oli asjad kokku saada enne kui nad üldse pole enam saadaval ning tegeleda osade taastamisega. Kõik roostes osad puhastasin keemiliselt ehk sooda ja elektriga.

Vasakul pesus käinud detail, paremal pesemata - see pole lõplik, lähevad veel pritsi.

Vannist tulles lasin lihtsalt suruõhuga rooste maha.

Mootor oli pärit punnsilmalt millega vahepeal ise liikusin, problemaatiline oli radiaator mis suurte külmadega ei jahutanud piisavalt ning temp kippus üle normi minema. Nüüd võtsin veepumba lahti ning selgus, et silikoniga polnud meistrimees tagasi hoidnud, osa rändas radikasse ja ummistas kanalid


Ja kui juba jahutussüsteemi uuendamiseks läks, siis panin uued silikon lõdvikud, väike pilt vana vs uus, külge läheb veel uus veepump. Kasutan 12 klapise pumpa kuna 24 klapise pump on ulmehinnaga ja ma ei saa olla nõus sellise röövimisega. Termostaat tuleb samuti uus, originaalil taas selline hind, et tuleb kastada Gates oma, avaneb 87 kraadi juures (originaal 88), kuid see 1 kraad, et tohiks probleemiks saada.

Stabika eemaldasin ja asemele sai miskit sellist, see pole veel lõplik versioon asjast - tahab veel täiustamist.

Vanas garaazis seismisega on auto pidurikettad ja suppordid rooste läinud


Huvi pärast eemaldasin küünlajuhtmed ja selgus, et osad küünlad õlised, juhtmed said uued NGK-d ja need esialgu ka jäävad. Klapikambrikaane ja sisselakse tihendid tellisin uued, hetkel veel lahtine mis saab sisselaskest endast.

24v
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Töökoht on kena!
Mis flantsid esirummudel paistavad? Milleks need?
Mis flantsid esirummudel paistavad? Milleks need?
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Ees on velg 8.5", taga 9.5" - eest hakkas vastu coili käima, selle pärast ka flantsid.martinjev kirjutas:Töökoht on kena!
Mis flantsid esirummudel paistavad? Milleks need?
24v
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
9a ja põhimõtteliselt hõõrud ikka juppe läikkima,varsti pead uuele ringile minema.Sellises tempos se küll valmis ei saa.Veepump on kallis ja läikivad vidinad odavad.
sierra on sportauto
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Ja kuidas minu auto teema sind puudutabsepik kirjutas:9a ja põhimõtteliselt hõõrud ikka juppe läikkima,varsti pead uuele ringile minema.Sellises tempos se küll valmis ei saa.Veepump on kallis ja läikivad vidinad odavad.

24v
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Seda keemilist puhastamist sa proovisid niisama enese harimiseks? Kui pritsimisse viid siis pole ju pointi ekstra nussida, seal läheb anyway maha see rooste.
Sierra Is
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Sportlikust huvist, lahus oli juba olemas ning tahtsin näha kui puhtaks saab keemiliselt.Bomsch kirjutas:Seda keemilist puhastamist sa proovisid niisama enese harimiseks? Kui pritsimisse viid siis pole ju pointi ekstra nussida, seal läheb anyway maha see rooste.
24v
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Varsti saab uuesti kere keevitama hakatasepik kirjutas:9a ja põhimõtteliselt hõõrud ikka juppe läikkima,varsti pead uuele ringile minema.Sellises tempos se küll valmis ei saa.Veepump on kallis ja läikivad vidinad odavad.

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Olles seda masinat ise korduvalt näinud, siis võin kohe öelda et seda keevitamist uuesti küll ei hakka tulema, inimene ei hoia oma autosi kuskil kuuris mudaaugus.Tanel kirjutas:Varsti saab uuesti kere keevitama hakatasepik kirjutas:9a ja põhimõtteliselt hõõrud ikka juppe läikkima,varsti pead uuele ringile minema.Sellises tempos se küll valmis ei saa.Veepump on kallis ja läikivad vidinad odavad.
Ei saa aru mis teema sellega on et asja ehitatakse 9 aastast 10 aastat 20 aastat, mis tähtsust sel on, ega kõik ei saa igapäev garaazis istuda ja nikerdada, minult estexile respekt et asja ajab ja pole midagi uut ostnud ja viitsib ikka sierraga tegeleda.
Selle asemel et siin sappi loopida ja inimesi maha teha ja niigi väikest sierrameeste kogukonda poriga pritsida võiks kas vait olla või hoopis supporti üles näidata.
Ford Scorpio Ghia Cosworth 94a.
Ford Sierra 4x4 Dohc 91a.
Ford Sierra 4x4 Dohc 91a.
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
ytleks seda, et isand on rääkinud.
Aga kuna ma tean seda, et köik vötab aega st enda kogemused..
Scorpa mul 6a olnud, viimased aastad pole absull midagi teha saanud ja ilgelt närvi ajab see. See aasta vötan asja jälle ette, kui ilmad lähevad väheke soojemaks.
Aga kuna ma tean seda, et köik vötab aega st enda kogemused..
Scorpa mul 6a olnud, viimased aastad pole absull midagi teha saanud ja ilgelt närvi ajab see. See aasta vötan asja jälle ette, kui ilmad lähevad väheke soojemaks.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Kõik võtab aega ja mis põhiline - rahaTanel kirjutas:ytleks seda, et isand on rääkinud.
Aga kuna ma tean seda, et köik vötab aega st enda kogemused..
Scorpa mul 6a olnud, viimased aastad pole absull midagi teha saanud ja ilgelt närvi ajab see. See aasta vötan asja jälle ette, kui ilmad lähevad väheke soojemaks.

Vahepeal olen ehitanud BMW-d mis oli suur viga, esimene ja viimane BMW (Big Money Waste).
Igapäevaselt liigun Subaru Outbackiga 180kw 4x4 sellest tulenevalt tahtsin ka Sierrat 4x4, idee oli teha kindlasti tagaveoiline - aga plaan muutus. Kui oled aastadi sõitnud 4x4-ga siis (palun mitte solvuda) tundub ühe silla vedu just kui poolik lahendus. 4x4 osi otsides avastasin, et pole nii lihtne neid saada, õnneks leidsin terve auto millel oli kere läbi.
Esmaspäeval trehvasin Sepikuga ja sain temalt vähese läbisõiduga BOB veepumba, mille viisin koos teiste osadega pesulasse, sry Sepik, pisut vaja veel lakkuda enne kui kannatab külge keerata.
Täna hommikul sain mõnusa kõne TNT-st, nimelt jõudis kohale uus genekas 100A - vanal laagrid läbi ning tegi kohutavat häält, mähised õlist vettinud (krd k.k.kaane tihendid - tellisin uued).
Kohale jõudis termostaat, esindus tahtis 7334678 termostaadi eest 369€, h2 portaal küsib 239.38€ ja mina maksin 9€
Vana VS uus

Juhul kui kellegil sama mure Gates kood on TH15587
24v
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Üle maksid rämedalt, TH6597.87 CALORSTAT by Vernet oleks 6€ kopikatega tulnud
Avamistemperatuur (°C): 87; Korpusetüüp: Metallkorpus;


Avamistemperatuur (°C): 87; Korpusetüüp: Metallkorpus;
Sierra Is
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Verneti oleks veel odavamalt saanud kuid ma ei tahtnud sedaBomsch kirjutas:Üle maksid rämedalt, TH6597.87 CALORSTAT by Vernet oleks 6€ kopikatega tulnud![]()
Avamistemperatuur (°C): 87; Korpusetüüp: Metallkorpus;

24v