
Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
see ju sierra, pole mõtet remontida, niikuinii paremaks ei läe 

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
-40mm peaks need vedrud olema, lesfjörs vmt firma omad
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Sirts nüüd suvises vormis. Puhtana ja valudega näeb isegi suht normaalne välja. (roostet ja stangesid mitte arvestades
)
paar klõpsu kah:
http://sassu.planet.ee/Sierra/2011/mada ... GP9776.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sassu.planet.ee/Sierra/2011/mada ... GP9777.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sassu.planet.ee/Sierra/2011/mada ... GP9778.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Eile tegin mõned kiirenduskatsed nii paigalt kui hoopealt ning minek on suht täpselt sama mis suvel proovides. Midagi hullemaks pole läinud, niiet minu teooria järgi on ta algusest peale vähe pooletoobine olnud. Hetkel häda aint selles, et kiirendusi saadab mõnus siduri kärsakas.

paar klõpsu kah:
http://sassu.planet.ee/Sierra/2011/mada ... GP9776.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sassu.planet.ee/Sierra/2011/mada ... GP9777.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sassu.planet.ee/Sierra/2011/mada ... GP9778.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Eile tegin mõned kiirenduskatsed nii paigalt kui hoopealt ning minek on suht täpselt sama mis suvel proovides. Midagi hullemaks pole läinud, niiet minu teooria järgi on ta algusest peale vähe pooletoobine olnud. Hetkel häda aint selles, et kiirendusi saadab mõnus siduri kärsakas.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
sul auto päris kergeks tehtud, siksi auto oli nende vedrudega madalam
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Tagastange tahaks keskele paari kruvi saada 

S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Ma ei tea mis selle auto probleem on
Pole seal midagi hullu kergeks tehtud, mõnikümmend kilo ainult. Siin on mingi muu kala. Visuaalselt muudab asja näiteks veidi madalamad rehvid kui originaalis ettenähtud, see teeb juba koopa vahe suuremaks. Esistangel peaks ka vist mingi liist veel all käima, mida mul pole. Kui veel lühemad vedrud panna siis tungiga üles tõstes võib vedru lihtsalt vahelt ära kukkuda juba.
Stanged tahaks mõlemad terveid originaalkinnitusi, mida seal hetkel pole. Tagastangest võiks üldse uus olla, sumpa ümbert suur tükk kadunud ja paremalt on küljepealt ka vähe katki.

Stanged tahaks mõlemad terveid originaalkinnitusi, mida seal hetkel pole. Tagastangest võiks üldse uus olla, sumpa ümbert suur tükk kadunud ja paremalt on küljepealt ka vähe katki.
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
kõigil autod juba nii ära vajund, sassul lihtsalt kere korralik
tegelt kui minu omaga võrrelda siis, on pea samasse auku see kõrgus, mul lihtsalt raskem mootor

tegelt kui minu omaga võrrelda siis, on pea samasse auku see kõrgus, mul lihtsalt raskem mootor
XR4i

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Käisid mustika pristma all cillimas?
Päris hea näeb välja kusjuures.

nissan micra sport 1.2 16v
ford sierra 2.0 sohc
audi coupe quattro 2.3 20v
audi 80 avant 2.3 10v
ford sierra 2.0 sohc
audi coupe quattro 2.3 20v
audi 80 avant 2.3 10v
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Käisin jah. Neljapäevane Volvomeeste miiting aga hetkel Voll garaažis peidus, pidi Sirtsuga minemaFzigen kirjutas:Käisid mustika pristma all cillimas?Päris hea näeb välja kusjuures.

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Ei midagi väga uudist. Lõpuks on ka suvine sõidu hooaeg alanud ja selle aasta esimesed kiiremad ringid rajal tehtud. Võrreldes eelmise suvega on ikka märgatavalt parem kurve kangutada. Nüüd on juba täitsa auto moodi. =)
Eelmine pühapäev Raplas ECC Tuning karikalt sai B-klassi 2.koha diplomiga ära tuldud.
Ringiaega sai ka viisakalt parandatud. Eelmise aasta parim oli 58,6. Seekord sai parim ring 57,7 eelmise suve rehvijäänustega, millel mustrit parimas kohas 1,5mm, kehvemates juba miinustes... riie ja traat väljas.
pilte kah juurde: http://sassu.planet.ee/Sierra/2011/Rapla_29mai/" onclick="window.open(this.href);return false;
Eelmine pühapäev Raplas ECC Tuning karikalt sai B-klassi 2.koha diplomiga ära tuldud.
Ringiaega sai ka viisakalt parandatud. Eelmise aasta parim oli 58,6. Seekord sai parim ring 57,7 eelmise suve rehvijäänustega, millel mustrit parimas kohas 1,5mm, kehvemates juba miinustes... riie ja traat väljas.
pilte kah juurde: http://sassu.planet.ee/Sierra/2011/Rapla_29mai/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
sierral ikka tõmme nii vägev et koguaeg sinine rehvi ümber ja tsenseeritud maas 

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Järsemates kurvides võtab sisemise ratta usinalt ringi käima jah, tahab LSD diffi saada. Taguots on madalam juba kohapeal seistes niiet kõik see ei ole ägedast tõmbest 

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
midagi pead ette võtma, jäigemaks on vaja saada. Nii ei saa ju rallit sõita, kui sisemine esimene ratas kurvis maast pea lahti on koguaeg 

Autoremont ja varuosad pärnus.
58171849 - Janar
58171849 - Janar
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Kirjutaks vahelduseks midagi siia ka. Enamasti ainult sõitnud ja rehve vahetanud, kahtlaselt palju kulub neid... eriti tagumisi 
Eelmine pühapäev sai lõpuks Audrus käidud. Eelmise aasta 1:09,8 asemel on parim ring nüüd 1:08,5 ja seda ainult hädiste esipiduritega. Tagapidurid hetkel puuduvad. Eile kruttisin külge 28mm Scorpa esistabika (Sierral 24mm) ja Scorpa õõtsad. Nüüd siis rööbe veits laiem ja kena külgkalle ka ratastel.
Natuke sai summutit remonditud ja koonuse asemel on kapoti all tavaline kopsik ja filter. Nii vaikselt pole Sirts ammu sõitnud =)
väike pilt kah: http://sassu.planet.ee/Sierra/2011/Kapotialune.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Eelmine pühapäev sai lõpuks Audrus käidud. Eelmise aasta 1:09,8 asemel on parim ring nüüd 1:08,5 ja seda ainult hädiste esipiduritega. Tagapidurid hetkel puuduvad. Eile kruttisin külge 28mm Scorpa esistabika (Sierral 24mm) ja Scorpa õõtsad. Nüüd siis rööbe veits laiem ja kena külgkalle ka ratastel.
Natuke sai summutit remonditud ja koonuse asemel on kapoti all tavaline kopsik ja filter. Nii vaikselt pole Sirts ammu sõitnud =)
väike pilt kah: http://sassu.planet.ee/Sierra/2011/Kapotialune.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;