Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex

Kasutajate pikendused
Vasta
estex
aktivist
Postitusi: 317
Liitunud: 07 Okt 2006, 22:54

Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex

Postitus Postitas estex »

Olen natuke edasi liikunud, külge said genekas ja veepump. Klapikambrikaaned käisid anodeerimises, tahtsin mustaks kuid sain 50 halli varjundit. Eks tuleb sellega leppida, veepump jms väiksemad alumiinium osad said mustaks.

Pilt

Pilt

Mootorist pildi lisan hiljem, hetkel nokitsen kütuselattide ning pihustite kallal ning kõigest sellest kui treial ja CNC mees on oma töö valmis saanud. Kuna mootorit hakkab juhtima järelturu aju siis sai ka muudatus tehtud süütes. Kasutusse lähevad Audi poolid ja link G4+ Xtreme aju.
24v
edm1a1
kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 05 Sept 2013, 12:14
Asukoht: Tartu / Rakvere

Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex

Postitus Postitas edm1a1 »

Mitte üldse halvaga, vaid siirast huvist küsin: Miks just see progeaju valik?
'91 Sierra 2.9 12v
'92 Sierra 2.0 DOHC Ghia
Maario
kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 27 Dets 2014, 17:46

Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex

Postitus Postitas Maario »

Proge ajuga saad sa mootorit juhtida ja seadistada nii nagu tahad.Maakeeli saad powerit juurde chippida:D
Jaanus
Klubi liige
Postitusi: 1729
Liitunud: 15 Juul 2007, 14:00
Nimi: Jaanus
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex

Postitus Postitas Jaanus »

edm1a1 pidas ma arvan pigem silmas seda, et miks mitte Megasquirt, mis imo on üks populaarsemaid
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
edm1a1
kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 05 Sept 2013, 12:14
Asukoht: Tartu / Rakvere

Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex

Postitus Postitas edm1a1 »

Just, mõtlesin pigem et miks just see konkreetne isend.
'91 Sierra 2.9 12v
'92 Sierra 2.0 DOHC Ghia
estex
aktivist
Postitusi: 317
Liitunud: 07 Okt 2006, 22:54

Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex

Postitus Postitas estex »

edm1a1 kirjutas:Mitte üldse halvaga, vaid siirast huvist küsin: Miks just see progeaju valik?
Kõik oleks palju lihtsam kui kasutaks DBC siibreid :D Kahjuks MS ja DBW unusta kohe ära. Link aju suht plug and play.
24v
edm1a1
kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 05 Sept 2013, 12:14
Asukoht: Tartu / Rakvere

Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex

Postitus Postitas edm1a1 »

Kõvasti vaevad pead selle mootoriga, mis siis lõpuks jõulisajaks saab? Kangemad nukad, stroker, boost? Ootan huviga. :D
'91 Sierra 2.9 12v
'92 Sierra 2.0 DOHC Ghia
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex

Postitus Postitas Jaan »

Kui raha on olemas siis on alati põhjendatud korraliku asja kasutamine.
Hinnavahe suurusjärgus 3x MS-3-ga, aga kasutusmugavus 10x Linki kasuks.
Sierra Is
estex
aktivist
Postitusi: 317
Liitunud: 07 Okt 2006, 22:54

Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex

Postitus Postitas estex »

edm1a1 kirjutas:Kõvasti vaevad pead selle mootoriga, mis siis lõpuks jõulisajaks saab? Kangemad nukad, stroker, boost? Ootan huviga. :D
Ma ei hakka mingeid numbreid välja hõikama, esialgu tahan mootori normaalselt tööle saada. See kuu tulid ev14 440cc pihustid 6tk (compact) - topfeed cossule tundub täielik peavalu kuid pole võimatu. Turboka jaoks on vähe kuid turbot ei tule kohe, seega pean nendega hetkel hakkama saada, kahte head asja korraga ei saa. Vajadusel panen suurema cc-ga ev14-ed.
Kütusepumbad tulid Bosch 044 2tk, kütusepaak ATL D-cell (pole veel jõudnud, tehases polnud kohe olemas ja see nädal pidi Eestisse jõudma...pidi :lol:) Nüüd tean miks mootor oli nii õline, tuli uus PCV klapp koos tihendiga, hunnik O-rõngaid, 044 pumba tagasivoolu klapid, AN ühendused jms. Kuna mõnele on probleemiks saanud läikivate osade pildistamine ja nende eksponeerimine, siis eraldi ei hakka asjadest pilte lisama.

Eelmine nädal pidin jupid CNC-sse saatma, lasin igaks juhuks 3D printeriga prototüübi välja printida (ei tulnud ka printeriga õige osa, mõõdust väljas, võiks pikalt ja laialt ka sellest kirjutada kuid printeri tehnikud andsid endast parima ja tegid jupi mis vastas minu poolt antud mõõtudele) ja oh üllatust, olin teinud väikse vea ning pean nüüd asjad ringi tegema. :| Samas sain üsna hea hoiatava õppetunni, enne metallist voolimist tee plastikust :D Tekib reaalne osa mida saab sobitada ja proovida, sest arvutis nokitsedes jäävad pahatihti asjad märkamata.
24v
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex

Postitus Postitas Jaan »

2-te pumpa ma ei näe mõtet kasutada. 044 pole kõige odavam asi ja jõudluse poolest suudab 1 pump 2x selle mootori vajadustest ära katta.
Sierra Is
estex
aktivist
Postitusi: 317
Liitunud: 07 Okt 2006, 22:54

Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex

Postitus Postitas estex »

Jaan kirjutas:2-te pumpa ma ei näe mõtet kasutada. 044 pole kõige odavam asi ja jõudluse poolest suudab 1 pump 2x selle mootori vajadustest ära katta.
Jah õigust räägid, arvestades hetkest vajadust, siis piisab ka ühest pumbast. Mina jällegit mõtlen, et kui on nagunii kavas föön(id) panna, siis peaks jälle ringi tegema ning keegi ei taha rõhu kadu juhul kui 1 pump alt veab :evil: Kõik minu eelmised autod on pumba vea tõttu tee äärde jäänud (v.a praegune, loodan et ära ei sõnu, mingi needus vist peal). Safety first. Pumbad on juba olemas, seega väljaminek juba tehtud. Lõpplahendus peaks tulema miskit sellist:

Pilt

Eile jõudis kaua oodatud kütusepaak, tasemeandurit ei võtnud ATL-ist vaid kasutusse läheb VDO toruandur, õnneks oli kohe laos olemas.
24v
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex

Postitus Postitas Jaan »

Ka turboga toidaks 1 pump ära ilusasti. Kui sa muidugi päris 700+ pilli ei kavatse ehitada :)
Mingis mõttes on sul ju muidugi õigus, aga samas praegu kui vabalt hingavana töösse läheb, pole kallist juppi mõtet tühja käiata.
Sierra Is
estex
aktivist
Postitusi: 317
Liitunud: 07 Okt 2006, 22:54

Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex

Postitus Postitas estex »

Jaan kirjutas:Ka turboga toidaks 1 pump ära ilusasti. Kui sa muidugi päris 700+ pilli ei kavatse ehitada :)
Mingis mõttes on sul ju muidugi õigus, aga samas praegu kui vabalt hingavana töösse läheb, pole kallist juppi mõtet tühja käiata.
Selles see mure ongi, et mõtted käivad sinna 700+ juurde ja see pumba hind võrreldes teiste kulutuste juures on kõige väiksem probleem. Hetkel nuputan mis pump etteandeks panna.Etteandepumba ja vahepaagi vahele paneks anduri, siis teaks kui uut kütust vahepaaki ei tule. Muidugi on kõik mõtted ja ettepanekud alati teretulnud.
24v
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex

Postitus Postitas Jaan »

Kas selles "rallipaagis" ei ole juba sellist lahendust svammi näol, et solk on pidevalt õigel ajal õiges kohas, ilma lisa pumpamiseta?
Sierra Is
estex
aktivist
Postitusi: 317
Liitunud: 07 Okt 2006, 22:54

Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex

Postitus Postitas estex »

Jaan kirjutas:Kas selles "rallipaagis" ei ole juba sellist lahendust svammi näol, et solk on pidevalt õigel ajal õiges kohas, ilma lisa pumpamiseta?
Turvapaagis on kollane vaht mis vähendab plahvatusohtu, samuti vähendab kurvis kütuse loksumist ja sellest tingitud inertsi, kuid ei välista kütuse valgumist ühele poole. Olen näinud, et pannakse ka rohkem kui üks pump (nurkadesse) ja kasutatakse ikka vahepaaki. Nimelt vahepaak pole kunagi tühi ning kõik liigne läheb tagasi turvapaaki. Selline lahendus tagab pideva kütuse kättesaadavuse sõltumata kiirendusest, kurvist ja pidurdusmaa pikkusest. Kütuse lahendus tuleb lõplik ja varuga.

Muutsin pisut pihustite adaptreid, juhul kui keegi peaks veel ehitama BOB-ile topfeedi, siis võin saata joonised.

Pilt
24v
Vasta