Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a

Kasutajate pikendused
Vasta
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a

Postitus Postitas Six-Fo »

Kurat juhipoolset mul omalgi räigelt tarvis :D Pand tähelegi kordagi et dochimees midagi sellist müüb.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Tamm85
Klubi liige
Postitusi: 838
Liitunud: 28 Sept 2008, 00:30
Asukoht: Tartu/Otepää

Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a

Postitus Postitas Tamm85 »

Täna sai veel üks sierra juurde toodud kasutajalt vix . Tumesinine sedaan, 2.0 dohc mootoriga ja 1992a. Talvel rallib sellega vähe ja kevadel läheb varuosadeks. Mootor, käigukast ja sillad heas korras :)

Pilt

Pilt

Mõlemad sinised koos :mrgreen:

Pilt
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
khen
turist
Postitusi: 19
Liitunud: 23 Okt 2013, 14:40

Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a

Postitus Postitas khen »

Miks "uue" sierra number vahepeal "vana" sierra peal tegi ? :D
Tamm85
Klubi liige
Postitusi: 838
Liitunud: 28 Sept 2008, 00:30
Asukoht: Tartu/Otepää

Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a

Postitus Postitas Tamm85 »

khen kirjutas:Miks "uue" sierra number vahepeal "vana" sierra peal tegi ? :D

160 PPP ongi mu teise sierra numbrid. See mille tõin on arvelt maha kantud ja et saaks kodu sõita sai pandud enda sierra numbrid külge kuna need sierrad on samasugused ja ÜV+ kindlustus on olemas. 128TDE on mu ühe põllurallika numbrid .
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Tamm85
Klubi liige
Postitusi: 838
Liitunud: 28 Sept 2008, 00:30
Asukoht: Tartu/Otepää

Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a

Postitus Postitas Tamm85 »

Vahepeal on vahetatud küttefilter ja generaator. Küttefiltris oli mingi veelöga. Sõitsin parasjagu Tartust kodu, kui umbes 10km oli ära sõitnud, hakkas jama pihta, enam pöördesse ei läinud ja töristasin u35km kodu nii 60ga sõites :D Ja nüüd laupäeval kui sai miskine 140km maha sõidetud öösel, siis kuskil 7km enne kodu hakkasid juba tuled kustuma vaikselt, koduhoovi veeresin ja pmst koheselt auto ka seisis :D Generaator oli ilmselt juba tükkmaad ennem lõppenud, akutuli läks põlema aind, siis kui mootori pöörded langesid alla 1500.
Valged suunad on ka nüüd külge saanud :)

Auto muutus vahepeal täitsa valgeks juba

Pilt

Pilt

Peale pesu

Pilt
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Tamm85
Klubi liige
Postitusi: 838
Liitunud: 28 Sept 2008, 00:30
Asukoht: Tartu/Otepää

Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a

Postitus Postitas Tamm85 »

Täna sai käidud ilmatsalus jäärada sõitmas. Poolteisttundi sai rajal oldud. Pidamine oli täitsa hea, aind et rõhku ilmselt natuke palju rehvides, hetkel kuskil 2bar. Enamus ajast sai nö driftitud ja mõned kiirema sõidu ringid sai ka tehtud. Täna sõideti nö tagurpidi, ehk pealesõidust keerad vasakule. Parimaks ajaks tuli 1,57
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a

Postitus Postitas Tarmo »

jääl ja lumel kehtivad rehvi rõhkudes erinevad reeglid, arvan et see kaks oli sul just hea
v6 power
kasutaja
Postitusi: 102
Liitunud: 04 Apr 2012, 21:48

Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a

Postitus Postitas v6 power »

Nii palju võin öelda omast kogemusest et tagumised võiksid 1,5 bari olla või veel vähem et oleksid siuksed parjalt lössakad aga esimesi ei tohi lasta sest siis nad takistavad veeremist ja jääl kehtib reegel et mida kitsam rehv seda parem sest surub siis paremini vastu maad.
Tagaveoline auto on nagu noor naine, kui käest ära läheb siis on väga kallis :D
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a

Postitus Postitas Tarmo »

Ja mida rohkem õhku välja lased tagumisesest, seda suuremaks läheb kontakt pind, ja seda rohkem vajuvad naastud rehvi sisse. Nagu Murakas ütles, kas sa tahad et sul 12 naela on vastu jääd või 10 naela jää sees. Usun et tal on rohkem kogemusi kui meil siin kambapeale kokku.

kui räägid rajast kus enamus pidamisest tuleb mustrist mitte naastust, põllurada näiteks, siis kehtib kontakt pinna suuruse reegel.
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a

Postitus Postitas Six-Fo »

Kurat ja ma lapsena ei saanud aru miks colin mcrae rally 2 mängus talveetappidel jõlepeenikesed rehvid all olid :lol: Siiamaani ei teadnud seda loogikat tegelt(pole uurind lihtsalt)
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
kalle211
kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 08 Dets 2013, 01:10

Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a

Postitus Postitas kalle211 »

Rehvirõhk mängib väga olulist rolli. Kunagi sai jäärada sõita volvo 144-ga millel olid ees lamellid ja taga 1mm mustri jäägiga suverehvid milles oli 0.9 bari rõhku. Pidamine oli üllatavalt hea nii palju lausa et naabripoiss oma naastrehvidega siksiga igatahes järgi ei jõudnud. Eks see rehvirõhkude teema tuleb ise läbi proovida siis saab täpsemalt aru mis rõhu juures mingi rehv kõige paremini peab. Eks rehvil ja rehvil on suur vahe ka, kui rahakott lubab võtta korraliku tootja rehvi ligi ei pea nende rõhkudega aretama midagi.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a

Postitus Postitas Tarmo »

kalle211 kirjutas:Rehvirõhk mängib väga olulist rolli. Kunagi sai jäärada sõita volvo 144-ga millel olid ees lamellid ja taga 1mm mustri jäägiga suverehvid milles oli 0.9 bari rõhku. Pidamine oli üllatavalt hea nii palju lausa et naabripoiss oma naastrehvidega siksiga igatahes järgi ei jõudnud. Eks see rehvirõhkude teema tuleb ise läbi proovida siis saab täpsemalt aru mis rõhu juures mingi rehv kõige paremini peab. Eks rehvil ja rehvil on suur vahe ka, kui rahakott lubab võtta korraliku tootja rehvi ligi ei pea nende rõhkudega aretama midagi.
ma tahaks kah neid seeni, või oli naabripoiss täis taun ja naelad olid madalamale ning siledaks kulunud kui rehvi mustri pind
Tamm85
Klubi liige
Postitusi: 838
Liitunud: 28 Sept 2008, 00:30
Asukoht: Tartu/Otepää

Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a

Postitus Postitas Tamm85 »

Suve rattad all

Pilt

Kuna olid hea hinnaga müügis, siis sai varuks ostetud ka 6mm jäägiga 195/50 Yokohama rehvid

Pilt
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a

Postitus Postitas Tanel »

Palju tolle on suvevelgedel? Laius 7/7,5?
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a

Postitus Postitas Six-Fo »

Auto näeks nagu 5 aastat noorem välja nende velgedega :D
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta