Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
käisid siis silla stendis ka ? palju kallaku(mis iganes popp sõna see tegelt peaks olema) nurk on?
XR4i

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Kokkujooksu keerasin silmajärgi paika esialgu aga peab ikka sillapingis käima.xr4 kirjutas:käisid siis silla stendis ka ? palju kallaku(mis iganes popp sõna see tegelt peaks olema) nurk on?
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Täna sai Tabasalus kihutamas käidud. Oli tunda, et autole meeldib palju rohkem kurve võtta. Rooli keeramisele järgneb isegi auto pööramine. Kui eelmine kord teisest käigust piisas enamvähem kogu raja läbimiseks siis seekord jäi selleks selgelt väheks, see ilmselt siis tähendab, et kurvist saab kiiremini läbi ja enne sirge lõppu on käik otsas. Juuli lõpus AG üritusel oli parim ring 48,2 suht kobapeale. Nüüd parim 47,6 ja suht stabiilselt alla 48. Tõsine võitlus oli autot sirgena hoida, väga uljalt tahtis saba liputada, tagum. rehvid väga halvad juba.
Homme viskan paar pilti ka.
Tahaks veel Audrus käia korra vabarajal ja proovida mis seal teeb, siis võib suvisele hooajale vist kriipsu alla tõmmata.
Homme viskan paar pilti ka.
Tahaks veel Audrus käia korra vabarajal ja proovida mis seal teeb, siis võib suvisele hooajale vist kriipsu alla tõmmata.
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Niinii.. pole siin midagi väga uut. Siin seal kihutamas käidud. Mõnda aega olnud probleem, et jõudu nagu natuke vähe. Sellega on nüüd korras, sisselaske temp anduri juhtmed olid ära mädanenud. Liigutab ennast normaalselt jälle. Ammu juba huvi tundnud, kui kiirelt see autoke ennast üldse liigutada jaksab. Sai siis proovitud... gps näitas 207 km/h. Ma arvan, et kärab küll 

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Kubiliuse kap rem -dohc- läks gps järgi 220
Kus kohas sa proovisid ?
Kus kohas sa proovisid ?
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Pärnu mnt neljarealine. Sel pole väga vahet, küll mõjutab ilm asja.
Mootor on mul muidugi veitsa kahtlane. Aprillis sai mõõdetud surved silindrites 13 - 3,5 - 6 - 10. Vahepeal remontinud pole midagi. Uuesti mõõtnud ka pole.
Ausalt öelda sügavalt kahtlen, et tavaline dohc 220 välja pressib. Väga ei viitsi vaidlema ka hakata. Selleks on ikka oluliselt rohkem jaksu vaja kui 88kw.
Mootor on mul muidugi veitsa kahtlane. Aprillis sai mõõdetud surved silindrites 13 - 3,5 - 6 - 10. Vahepeal remontinud pole midagi. Uuesti mõõtnud ka pole.
Ausalt öelda sügavalt kahtlen, et tavaline dohc 220 välja pressib. Väga ei viitsi vaidlema ka hakata. Selleks on ikka oluliselt rohkem jaksu vaja kui 88kw.
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
207 on täiesti hea tulemus sierrast millel selline mootor.
Ja see 220 88kw on tõesti natuke ulme
andke andeks aga oleneb ka palju millist kuradi gps'i kasutati jne. Ma ei kujuta ette palju tal sellest 88kw alles on sest ega see kap rem nägi nagunii välja nii, et remont mõõtu tal plokki ei puuritud ehk siis mingeid kw tal juurde sealt suurt ei tulnud kindlasti ning palju veel rattasse jookseb...aga see selleks, ot'ks juba kiskusin.
Ja see 220 88kw on tõesti natuke ulme

nissan micra sport 1.2 16v
ford sierra 2.0 sohc
audi coupe quattro 2.3 20v
audi 80 avant 2.3 10v
ford sierra 2.0 sohc
audi coupe quattro 2.3 20v
audi 80 avant 2.3 10v
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Jap style replica pütt ise annab juba +50 heppa juurde, +100hp veel autotäie inimeste eest, kelle eludega saab ka riskida, mitte üksi kihutada ja eeskirju rikkuda.
Sierra Is
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Ma kuulsin et tanni scorpio pidi 320 välja jooksma. Kõik tänu sellele, et GTO muutis mootori sisu kergemaks, eemaldades ühe kolvi ja kepsu ning kubilius tegi plokikaanele Haapsalu ravimudast lisatihenduse. Nüüd rebib looma moodi pöördesse. One Mile Challenge jäi küll kahjuks vahele, kindel plaan oli minna, aga omanik pidi just täpselt see hetk Soome minema. A kui oleks läinud siis oleks võit raudpauk kindel olnud.
Nii et Sassu ära üldse hüppa siin oma saaniga. Könn.
Nii et Sassu ära üldse hüppa siin oma saaniga. Könn.
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Mõtlesid vist hoopis siia kirjutada: http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... f=13&t=870" onclick="window.open(this.href);return false;Jesper kirjutas:Ma kuulsin et tanni scorpio pidi 320 välja jooksma. Kõik tänu sellele, et GTO muutis mootori sisu kergemaks, eemaldades ühe kolvi ja kepsu ning kubilius tegi plokikaanele Haapsalu ravimudast lisatihenduse. Nüüd rebib looma moodi pöördesse. One Mile Challenge jäi küll kahjuks vahele, kindel plaan oli minna, aga omanik pidi just täpselt see hetk Soome minema. A kui oleks läinud siis oleks võit raudpauk kindel olnud.
Nii et Sassu ära üldse hüppa siin oma saaniga. Könn.
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Jesperil on õigus, ma lähen nüüd nurka häbenema, et ma üldse julgesin sõna võtta.
huumorinurk krt!
huumorinurk krt!

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Kuule , kuulsin et pidid hakkama mootorit ümber tõstma ja se kere pidi üle jääma
Võtaks ukse ära sümboolse summa eest!

Ford Sierra 2.0 karpa 3 ukseline mk2
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
See auto sõidab veel talve lõpuni täpselt sellisena nagu ta praegu on. Hetkel ei saa midagi siit küljest 

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Mõtlen kevadel kui ei leia enne !Sassu kirjutas:See auto sõidab veel talve lõpuni täpselt sellisena nagu ta praegu on. Hetkel ei saa midagi siit küljest
Ford Sierra 2.0 karpa 3 ukseline mk2