12. leht 19-st
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 14 Apr 2011, 18:50
Postitas Tanel
Avastasin et mul 3 täiesti kasutut turbot
üks on liiga väike,ala puhub kuni 3k rpm´ini
Teine liiga suur ja ilma wg puhub ala 2bari mis lennutab ilmselgelt mootori kuule.
kolmas pole flantse kuskilt saada ja sisesel wg on praod sees,ilmselt väga palju siiski ei puhu aga kuni 4500rpm peal püsis veel subarul järgi.
Nüüd lähen yhte bemmi turbot uudistama...
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 14 Apr 2011, 20:27
Postitas oliver85
selle liiga suure vastu oleks väike huvi, mis marki ta on? Millele panema hakkad?
Jõhker OT käib tegelt

Re: mootori föönitamine
Postitatud: 14 Apr 2011, 22:12
Postitas Tarmo
keegi erapooletu mode võiks ära jagada teema
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 14 Apr 2011, 22:17
Postitas oliver85
Tarmo kirjutas:keegi erapooletu mode võiks ära jagada teema
Tarmo näiteks

minu postid võib ära kustutada kui vajadus on, ei igatse neid. Kes tahab küsib PS või tel teel mida vaja
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 14 Apr 2011, 23:20
Postitas Tanel
k16 mõrad sees
k26 liiga suur ilma wg
ja mondeo 1,8td turbo,mis iganes see on aga liiga väike
525tds mis päris paras,kuna sõbraga sain kaubale koos kõige vajalikuga homme v6tan maha.
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 14 Apr 2011, 23:20
Postitas Tarmo
selles ei ole point. lihtsalt kasulik alles jätta, nii positiivsed kui negatiivsed. mis ei puutu teemasse aga on kasulik, teha uus teema või liita teemaga milles ta pole ot
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 15 Apr 2011, 00:19
Postitas Jesper
sõdurpoiss kirjutas:
Tahaks lihtsalt teinekord mõne vastuargumendi öelda, näiteks siis kui pelgalt piduriketaste läbimõõdu järgi otsustatakse milline insener on loll ja milline maailma kõige targem.
Ah seda Mihkli-onu möla ei tasu nüüd liiga hullult kuulata, tema meil ju ainult turbotab ja annab lapatsit, kui õnnestub enam-vähem elusa ja tervena linnas vasakpööre ära teha, siis on juba õnnestunud juhitavus

Nüüd jõudis härrale lihtsalt katsetamise teel kohale, et piltlikult öeldes Reet Linna külge Pammy tisside install ei muuda komplekti võluväel voodissemineku-kõlbulikuks, pidurid jms polnud muud kui sobiv ettekääne.
Ma olen kindel, et Mihkli Sierra turbotamisega samal tasemel know-how, vaeva ja eelarvega saaks sellest vedrustusest ja piduritest ka asja. Lihtsalt neil, kel on vastavad asjad olemas, puudub üldjuhul see tõestamise vajadus ja neil kellel on tõestamise vajadus kipub tihti olema tiba kitsas silmaring, mis ei lase asja korralikult ette võtta. Anoh see on teiste markidega samamoodi, ega need paljukiidetud bemmid ka ilma tõsise tuuninguta normaalselt edasi ei liigu, seisma ei jää ja kurve ei võta.
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 15 Apr 2011, 01:15
Postitas Tanel
Mihkel nutab patja nüüd,sierraclubis tehti nii maha kohe ühe postitusega

Elu nagu lill,homme hakkan bemmilt turbot maha kiskuma

Re: mootori föönitamine
Postitatud: 15 Apr 2011, 01:26
Postitas Jesper
Ei old see mingi maha tegemine, puhas kadedus. Power is king.
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 15 Apr 2011, 14:02
Postitas waher
Minu meelest on Mihkel kunstnik,mitte et ma mingi asskisser oleks,aga olen piltide pealt näinud ta tõid,päris elus olen kõrval suitsu teinud kui üks e30 318(kui ma ei eksi)turbokas kuni 3-mandani piirajasse tõmbas,ebareaalne,ja auto välimused on ka tagasihoidlikult ülikenad...
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 15 Apr 2011, 20:50
Postitas sõdurpoiss
Tanel kirjutas:Mihkel nutab patja nüüd,sierraclubis tehti nii maha kohe ühe postitusega

Elu nagu lill,homme hakkan bemmilt turbot maha kiskuma

Heh, kas su elu pärast esimest turboprojekti ka nii lill on?
Lased om pinto esimesel õhtul kotti ja siis Mihkel teeb su elu sierraclubis lilleks, ühe postitusega.

Re: mootori föönitamine
Postitatud: 15 Apr 2011, 23:56
Postitas Jaan
Mihkel on enda kohta tabavalt ütelnud- ta on detailipede. Mitte ükski vend ei viitsi võtta rauatükki kätte ja seda 9x mõõta igast küljest enne montaazi. Ma ei ole ka enam just esimeses verisulis vend, et kõigega rutt jalaga tagumikku taoks, aga pooltel kordadel väsin mina ka Mihkli kõrval ära. See on tema nauding, kaliibrid, sajandikud, keemiaga nühkimised jne. Suvalise venna kõikide elu jooksul planeeritud Sierra "turboprojektide" maksumus ei küündi poole summani mis teisel mehel on spetsiifiliste tööriistade peale pandud, et asjast rõõmu tunda. Ja oleme ausad, tulemused hakkavad tulema ka. See sama Sierra ongi tõestus, kuidas võtta 5k eek eest räim, taguda sinna korralik papp sisse, näidata väga korralikku tulemust ja välimuselt samasuguse räimena asi turgu lükata. Ilma xenone panemata, flame kitte sumpsi installimata, viite erinevat kuivatuspaberi tugevusega cosworthi stanget ette sobitamata jne. Samas kui paljudel teil on Sierra küljes sellised tagasihoidlikud featuurid nagu launch control, flat shift, shift light ja ise ehitatud ja dünos mõõdetud 74kw auto juppidest 180kw ja väga korralik 400m aeg ette näidata? Point- kogemused maksavad, prestiiž maksab, üks võimalus on viia oma asjad jack of all trade venna, gto kätte, teine variant on lasta töö asjatundjal ära teha. Kui hetkel tundub, et raha läheb erinevalt siis kokkuvõtes maksab tulemus- kas sa saad selle või mitte. Teine võimalus on ise teha, aga see eeldab, et tuleb mokk sinna maani maas hoida ja lugeda kuni midagi sellist ütelda on, et sõnal kaalu ka oleks.
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 16 Apr 2011, 10:22
Postitas oliver85
word!
Ja ma ei saa aru miks Mihkel teemasse toodi :S . Tema tegemised meie pa**ga võrreldes on tõesti teisest puust. Tema teeb korraliku ja toimiva asja. Meie puhul on tore kui toimib:P
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 16 Apr 2011, 17:22
Postitas Tarmo
Bomsch kirjutas:... Teine võimalus on ise teha, aga see eeldab, et tuleb mokk sinna maani maas hoida ja lugeda kuni midagi sellist ütelda on, et sõnal kaalu ka oleks.
vastupidiselt bomschi arvamusele on siiski siin foorumis lubatud küsimusi esitada, kui talle see ei meeldi siis mingu mujale foorumisse, eks üritame kuidagi ilma tema saladuses hoitavate tarkusteta hakkama saada.
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 16 Apr 2011, 19:58
Postitas oliver85
Eestlane ongi selline nokitseja, omaette ja salaja. kui valmis siis näitab. Eesti inimene kardab feilida. Kui tihti keegi kirjutab sellest, et tegin midagi nii ja läks aitaha. Ainult minu arvamus.