Sierra '88 2.0 - rinu
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Njaa, ülevaatuseonule ei meeldinud tuuningpedaalid ja kapotiklambrid. Edu, kusjuures korduvale pead minema samasse ülevaatuspunkti.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
ma olen aru saanud et pead minema samasse kui tahad odavamalt saada, kui aga täishinnaga siis võid minna ka teise kohta. kuna tüv on eraettevõte siis ei saa sundida mingisse kindlasse punkti ju minna
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Escuga käisin siis läbi kukkumisel ei võetud täishinda, nüüd võeti. Vahepeal on reeglid muutunud. Lähen nagunii samasse kohta tagasi, olenemata sellest kas peab või mitte. Ei kujuta hästi ette mis hinda teisel korral võetakse aga eks siis paistab.
Lähen siis taas autot ehitama, ei ole ükski neist vigadest midagi tõsist mu arvates. Mõni päev ehitada ja korras.
Väga väga suur abi oleks sellest, kui keegi suudaks mulle öelda kuhu ma lambda anduri ühendama pean. Andur ise on olemas, kuid juhtmed ei ühendu kuhugi. Kasvõi õiged pinnid aju küljes oleks abiks. Kui see ühendatud siis peaks kõik paremaks saama. Eeldades, et andur ise töökorras on.
Lähen siis taas autot ehitama, ei ole ükski neist vigadest midagi tõsist mu arvates. Mõni päev ehitada ja korras.
Väga väga suur abi oleks sellest, kui keegi suudaks mulle öelda kuhu ma lambda anduri ühendama pean. Andur ise on olemas, kuid juhtmed ei ühendu kuhugi. Kasvõi õiged pinnid aju küljes oleks abiks. Kui see ühendatud siis peaks kõik paremaks saama. Eeldades, et andur ise töökorras on.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Üritasin lambda maha keerata aga tuli koos tüki summutiga...
Aga vähemalt juhtmed leidsin üles kuhu ta ühendama peaks. Ei kujuta hästi ette miks need juhtmed läbi lõigatud on aga ju siis oli ilma andurita parem. Mina igal juhul kavatsen juhtmed kokku ühendada uuesti. Enne on nüüd muidugi vaja see toru ka välja vahetada või korda teha.
Käsipidur vasakul pool üldse ei toimi. Peale vaadates oli ilmne viga see, et vedru kinni hoidev polt oli lahti. Selle kinni keeramine tulemust ei andnud. Too hoob mida tross tõmbab liigub kenasti äärest ääreni, kuid kasu pole sest midagi. Nii palju kui aru saanud olen siis on seal sees mingid hambad, mis ära kuluvad ja seda efekti põhjustavad. Nii kindel ma endas pole, et seda asja ise parandama hakata. Igasugune nõu sel teemal oleks abiks, ise ei oska praegu midagi ette võtta.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
no hammastega osa on ju näha, sinna lased viiliga(väikesega) uued hambad peale, uus jupp vist oli maru kallis et nii tehti
Re: Sierra '88 2.0 - rinu

Ei näinud ma neid hambaid... Kust neid otsima peaks?
Eparts pakub 75 euri üks pool. https://www.eparts.ee/catalog/#tab:3/pa ... 26/type:10
Ega üht poolt korraga vahetama ei hakka seega 150 eurine laks. Ega eriti ei raatsi küll.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
kui sul ketastega tagasild siis mälu järgi supordi sees üks vahepulk - vb see puruks läinud, või siis kolb nii kinni, et ei lae piisavalt ära käsipiduri jaoks. - tuleb supord pulkadeks võtta ja asi üle vaadata.
Volkaril on juhus olnud, et kolvi sees olev laager kinni kiilunud ja laadimine poolpidune - käsipidur 0, tavapidur 5
Hammastega poolkuu on trummelpiduril.
Volkaril on juhus olnud, et kolvi sees olev laager kinni kiilunud ja laadimine poolpidune - käsipidur 0, tavapidur 5
Hammastega poolkuu on trummelpiduril.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Vähe ot aga kuidas ära tunda volkaril kas kolvi laager on kinni või mis võib viga olla.ma maadlen just oma golf 2he taga ketaspiduritega 

Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Leidsin kapist Escorti aku kinnituse. Sobis ideaalselt minu leiutise asemele.
Üks ovaal on omadega läbi seega vedasin paremad kõlarid autosse. Seoses sellega pidin pagassi ka ära koristama, igasugu tööriistu, juppe ja täielikku sodi oli täis. Vaatasin mis vaiba all peidus, pilt ehmatav ei olnud aga roostet on ikka palju ja auk läbi juba ühes kohas. Nagu aru sain siis see on üks koht kus Sierradel roostetada meeldib.
CD mängija ostsin ka vahepeal. 10 eurise asja kohta mängib ikka väga hästi
Kaks igati töötavat raadiot-kassetikat on nüüd üle, koguvad kapis tolmu. Peaaegu niisama võin ära anda.
Pidureid pole veel lahti võtnud, ei kujuta hästi ette kuidas seda tegema peaks. Silinder välja ja sealt saab edasi minna? Vanad pidurid on ära kadunud, oleks hea nende pealt vaadata olnud.



Üks ovaal on omadega läbi seega vedasin paremad kõlarid autosse. Seoses sellega pidin pagassi ka ära koristama, igasugu tööriistu, juppe ja täielikku sodi oli täis. Vaatasin mis vaiba all peidus, pilt ehmatav ei olnud aga roostet on ikka palju ja auk läbi juba ühes kohas. Nagu aru sain siis see on üks koht kus Sierradel roostetada meeldib.
CD mängija ostsin ka vahepeal. 10 eurise asja kohta mängib ikka väga hästi

Kaks igati töötavat raadiot-kassetikat on nüüd üle, koguvad kapis tolmu. Peaaegu niisama võin ära anda.
Pidureid pole veel lahti võtnud, ei kujuta hästi ette kuidas seda tegema peaks. Silinder välja ja sealt saab edasi minna? Vanad pidurid on ära kadunud, oleks hea nende pealt vaadata olnud.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Esimesel pildil on ainult kolb väljas, teisel pildil kõik mis kätte sain.
Ära võtmise järjekorras (pildil vasakult paremale): kolb, vedru hoidev klamber, vedru ümbris, vedru, vedru alus, (pildil katkine) klamber, kruvi asukoha fikseerija, kruvi, pulk.
Need jupid pildil on tegelikult pärit vanast sadulast, mille täna üles leidsin ja prooviks enne lahti võtsin. Pildil katki olev klamber oli mu auto küljes olevatel piduritel küll täiesti terve, kuid lahti tulnud. Seega ei olnud kruvi õiges asendis ja ka kruvi asukoha fikseerija oli defektne. Tegin kahest sadulast ühe hea kokku ja senimaani tundub, et kõik töötab. Pidurite müüja teadis rääkida, et pidurid olid lahti võetud ja korda tehtud enne kui mulle müüs, näha oli.
Vedru kokku surumine ja klambri paika saamine oli paras peavalu aga lõpuks sain ikka hakkama. Tõmmitsast oli suur abi aga klambrid ise pidi sobilike tööriistade puudumisel kruvide ja naeltega paika ajama.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Täna oli hea päev, lõpuks ülevaatus läbitud.
Teise korduva sain ainult heitgaaside eest. Ütles, et pane ventikas sunniga järgi, et üle ei kuumeneks enam, siis saab korralikult gaase mõõta. Laureni eeskujul tegin jahutussüsteemi läbipesu ja keerasin ventilaatori ka varem käima.
Ülevaatused kokku läksid 48 eur. Sõbrad käisid peale küll, et teeks mustalt, tuleb odavam, aga hea et ei kuulanud.
Edasine plaan on auto väljanägemine korda teha. Tänane lausvihm oli hea algus, pesi suurema sopa maha.
Teise korduva sain ainult heitgaaside eest. Ütles, et pane ventikas sunniga järgi, et üle ei kuumeneks enam, siis saab korralikult gaase mõõta. Laureni eeskujul tegin jahutussüsteemi läbipesu ja keerasin ventilaatori ka varem käima.
Ülevaatused kokku läksid 48 eur. Sõbrad käisid peale küll, et teeks mustalt, tuleb odavam, aga hea et ei kuulanud.
Edasine plaan on auto väljanägemine korda teha. Tänane lausvihm oli hea algus, pesi suurema sopa maha.
-
- fanaatik
- Postitusi: 821
- Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
- Asukoht: põlvamaa
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Mis mõttes "ülevaatused"
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
3 korda käisin. Kaks korda sain korduva.XcosworthX kirjutas:Mis mõttes "ülevaatused"
-
- fanaatik
- Postitusi: 821
- Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
- Asukoht: põlvamaa
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Ma mõtlen seda,et korduv on ju tasuta.Ma käisin see ku oma audiga ülevaatusel ja sain ka korduva ning leti taga oli hinnakiri kus seisis et korduv on tasuta.Muidu ülevaatus maksab 32 EUR-i.