ValgeKotkas kirjutas:See v6 tundub ikka veidi hädine sama ajastu teiste võrreldavate mootorite kõrval. Kerge sierra jaoks raske ka. Oleks siis täisalu...
Mida siis öelda dohci kohta mis sisuliselt tegelikult huumor omaette, 2 nukkvõlli küll aga 2 klappi silindri kohta endiselt, kus on point?
Cossu dohc on juba eraldi teema.
BOA on pmtselt 2x võimsusekasv praegusest mootorist kah, sellel on pöördemomenti ka natuke juba, lisaks veel annab seda rängalt tuunida kui väheks jääb. Iseasi muidugi kuidas sierra kere seda pöördemomenti siis vastu peaks.
BOA on iseenesest tore küll. Kui on korras mootor. Seal vist tuleb teine kone hoobilt kõrvale osta varuosade mõttes. Juppide saadavus on vist keeruline olema ja nuudliroa peale peaks hoobilt viima. (BOA omajad võivad ümber lükata/kinnitada).
Äkki siis Mikimaa mootorite poole vaadata? Mustangi V6 või miskit analoogset.
-Eero- kirjutas:Juppide saadavus on vist keeruline olema ja nuudliroa peale peaks hoobilt viima. (BOA omajad võivad ümber lükata/kinnitada).
Kui laiali läheb siis võib sellest laua vist teha
Pikalt ei viitsi telefoniga tippida, aga keti majandus siis on defitsiit. Keegi kuskil vb teeb taldasid/pinguteid ehk sis tehase tootmine osadel asjadel ammu maas, kett tuleb võtta mingi saab oma ja parajaks teha.
Selle aja jooksul millal mina BOAdega kokku puutunud olen ainult ühte laiali lastud kone kohanud, üldiselt peaksid kestma, suurem mure minuarust on see et nad kipuvad jube kergelt lekkima ja tihendite saadavus ja hind on suht kaka. Vahele istutamise poolest on nad ikka jubehead, kui saab koos käppade ja patjadega, siis polegi mingit muret...mis veel jama, et käikareid ei liigu eriti tihti ja kui liigub siis osatakse hinda küsida(manuaalist jutt siis). Ahjaa, sumpa tegemine ka paras keemia.
V8 installiga peab tõenäoliselt rohkem leiutama ja mahutama, kardaani probleem, kas kast ettenähtud kotta ära mahub, summuti vedamine/ehitamine jne.
Kuigi ise eelistaks ka V8-t ja tomati kastiga, mõnus kruiser alt piisavalt jõudu ja vaevalt kellegile ettegi jääb.
Pmst mis kõige odavam ja mille peale isegi mõtleks oleks kas 2.0 zetec või mõni uuem duratec või mis iganes asjad need ka on, kastid peaksid sobima dohci enda omad ja karterid ka dohci omad. Ilma mootorit näppimatta 100+ kw olemas ja kui vaja siis leiab ka tuuning osasi jne.
Ford Scorpio Ghia Cosworth 94a.
Ford Sierra 4x4 Dohc 91a.
Vähemalt liigub rahvast ja pahna täis autoga samamoodi edasi nagu tühjana. 2 liitrise bensiinimootoriga üldiselt sellist asja ei koge, tühjast peast liigub aint enam vähem normaalselt edasi.
Aga noh, teisest küljest, kui oleks raha V8 swapi jaoks siis oleks mul raha kohe Cadillac osta
Küsimus laiemale ringile. Kas kusagilt antennivõimendit on saadaval üldse? (roheline karp tagaakna all servas, mütsiriiuli katte ja pleki vahel peidus, see jupp täidab ka aknasoojenduse funktsiooni).
Aknasoojendus töötab ideaalselt, aga raadio mängis täpselt samamoodi edasi ka siis kui kõik pistikud lahti ühendasin. Ühesõnaga antennivõimendi funktsiooni see karp täita ei suuda mul enam, raadio kohati mängib väga selgelt ja puhtalt aga mitte igalpool, põltsamaalt tallinnasse näiteks ei saa sõita nii et vahepeal raadiot kruttima ei peaks, Kosel kaovad kõik kanalid ära.