tegelikult oleksid pidama valima 195/55 r15
ja ega see 5mm laiust sind rööbastes kisu, vaid 5%profiili kõrgust, kuna mida madalama profiiliga seda tugevama küljega, ja mida tugevama küljega seda rohkem sikutab. muidugi sõltub ka kummi firmast (ntx sama mõõtu goodyear ei kisu nii palju kui pirelli)
ok.. ma alati arvanud, et kiskumine on rehvilaiusega seotud. Samas kui rehvil on tugevamad küljed, siis see ju isegi positiivne, eriti kui mõnikord rinkal käia.
põhimõtteliselt siis käivad need seibid kahe ülemise rattarummu poldi vahele, aga siis jääb sinna ju paari millimeetrine vahe kuhu hakkab sodi ja mustus kogunema. kuidas seda lahendada?
kersti kirjutas:Pilt sai tehtud vahetult peale käivitamist, siis ta hoiab mingi minut või paar pöörded üle 1000. Seejärel vajub ka kuskil 800-900 kanti
tarmo kirjutas:
rool on naljakas keskelt aga nahatatud osa on ilus.
Nujah see originaalrool, kus on keskel tuut. Ja see tuut toimib Erinevalt enamikust sportroolidest, kus tuutu üldse pole või on tuutuga rool ilgelt kallis.
kersti kirjutas:Pilt sai tehtud vahetult peale käivitamist, siis ta hoiab mingi minut või paar pöörded üle 1000. Seejärel vajub ka kuskil 800-900 kanti
tarmo kirjutas:
rool on naljakas keskelt aga nahatatud osa on ilus.
Nujah see originaalrool, kus on keskel tuut. Ja see tuut toimib Erinevalt enamikust sportroolidest, kus tuutu üldse pole või on tuutuga rool ilgelt kallis.