Ford Sierra 2,0 Dohc ´92 kersti

Kasutajate pikendused
Suletud
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

tegelikult oleksid pidama valima 195/55 r15
ja ega see 5mm laiust sind rööbastes kisu, vaid 5%profiili kõrgust, kuna mida madalama profiiliga seda tugevama küljega, ja mida tugevama küljega seda rohkem sikutab. muidugi sõltub ka kummi firmast (ntx sama mõõtu goodyear ei kisu nii palju kui pirelli)
kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti »

ok.. ma alati arvanud, et kiskumine on rehvilaiusega seotud. Samas kui rehvil on tugevamad küljed, siis see ju isegi positiivne, eriti kui mõnikord rinkal käia.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

eks see laius kah mingil määral mõjutab, kuid pane 14" sama laiusega alla, vaata mis siis teeb
fordsi
aktivist
Postitusi: 268
Liitunud: 07 Apr 2006, 09:54
Asukoht: türi

Postitus Postitas fordsi »

põhimõtteliselt siis käivad need seibid kahe ülemise rattarummu poldi vahele, aga siis jääb sinna ju paari millimeetrine vahe kuhu hakkab sodi ja mustus kogunema. kuidas seda lahendada?
jään fordide juurde
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

võid ju silikooniga kinni lasta :D
kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti »

ei oska kommentaarida :)
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 »

aga ma arvan et midagi ei juhtu kui neid kinni ei katta-kui just offroadi ei harrasta
kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti »

Mõned pildid laest, roolist ja sirgetest tagaratastest :)
http://www.mv.hiiumaa.ee/~kersti/viimased/
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Postitus Postitas GTO »

http://www.mv.hiiumaa.ee/~kersti/viimased/P1020297.JPG
miks tühikäik nii kõrge on minul jääb 800rpm kanti :?
kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti »

Pilt sai tehtud vahetult peale käivitamist, siis ta hoiab mingi minut või paar pöörded üle 1000. Seejärel vajub ka kuskil 800-900 kanti
martinito
aktivist
Postitusi: 254
Liitunud: 05 Dets 2006, 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas martinito »

kersti kirjutas:Pilt sai tehtud vahetult peale käivitamist, siis ta hoiab mingi minut või paar pöörded üle 1000. Seejärel vajub ka kuskil 800-900 kanti

mul on ka nimodi.
2.0 DOHC
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

see on automaatne "toores"
rool on naljakas keskelt aga nahatatud osa on ilus. lagi teeb kadedaks ja samuti armatuur
kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti »

tarmo kirjutas: rool on naljakas keskelt aga nahatatud osa on ilus.
Nujah see originaalrool, kus on keskel tuut. Ja see tuut toimib :D Erinevalt enamikust sportroolidest, kus tuutu üldse pole või on tuutuga rool ilgelt kallis.
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Postitus Postitas GTO »

kersti kirjutas:Pilt sai tehtud vahetult peale käivitamist, siis ta hoiab mingi minut või paar pöörded üle 1000. Seejärel vajub ka kuskil 800-900 kanti
selge külma mootoriga minul tahomeeter ei tööta :oops:
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 »

kersti kirjutas:
tarmo kirjutas: rool on naljakas keskelt aga nahatatud osa on ilus.
Nujah see originaalrool, kus on keskel tuut. Ja see tuut toimib :D Erinevalt enamikust sportroolidest, kus tuutu üldse pole või on tuutuga rool ilgelt kallis.

ja jah, mul täpipealt sama rool aga tuut ei tööta :oops:
Suletud