Is-il oli Raplas täpselt paras hp minu oskuste jaoks

Sai vajalikul hetkel gaasi põhja vajutada ja vedas ilusasti kurvist välja, ilma, et oleks hakanud tagumikku loopima. Minu meelest oli seal ilma lsd-ta isegi parem. Nüüd Escort. Sellel on tehase ketastega LSD ja see töötab sedasi, et kui gaasi vajutad ja rattad kaapima tõmbab siis ta tahab otse minna, vahet pole kuidas rool on keeratud. Ehk lendad kurvi sisse rämeda hooga, mille sirgel hetkega sisse saad ja siis sured sinna kurvi, sest välja enam ei saa. No ja edasi on vaja harjutada, et õige sisenemise kiirus valida, aga rajatunde on mul selle autoga ma arvan, et 1-1,5h koos kõikide võistlustega selle hulgas erinevad rajad. Niisama harjutada polegi saanud. Järgmiseks aastaks üritan Quaife difri hankida, see ei "lukustu" vaid jagab võimsust rattalt-rattale. St pidevalt lülitub rohkem jõudu rattale mis veab. Vähemalt mina olen aru saanud sellest niimoodi. Näiteks praeguse LSD-ga kurvi minnes sisekurvi ratas, millel pidamist pole, käib ka lsd-lukustamisega tühja koos välimisega, lahtise difriga, käib sisemine tühja ja quaifega peaks välimisele rattale minema suurem osa jõust ja sisemisele rattale nii palju, et see tühja ei hakkaks käima. Segane jutt, aga ehk saate aru.
Sai sõidetud ühe kompressoriga VR6 golfi kõrvalistmel (mingi ~300hp) ja noka veoga auto kohta liikus see edasi sedasi, et kahe näpuga hoiad rooli ja pill läheb ilma rabistamata otse, rattad tühja praktiliselt ei käinud. Ulme, mul pead roolis rapsima nagu tumm leilis, sest kord sikutab ühele kord sikutab teisele poole, olenevalt kuidas ratas kus pool teega haakus.