15. leht 21-st
Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
Postitatud: 14 Sept 2010, 16:20
Postitas sepik
Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
Postitatud: 19 Sept 2010, 21:02
Postitas sepik
Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
Postitatud: 01 Okt 2010, 10:24
Postitas sepik
Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
Postitatud: 04 Okt 2010, 21:24
Postitas xr4
sepik kirjutas:
Vähemalt sain targemaks:som vaatas sillad üle ja leidis palju vigu.
Ehk saab alajuhitavuseat lahti ja kiirust juurde kui auto üle käin.
ET lahendus on vana maha müüa ja kohe kiirem auto osta?
http://auto.motors24.ee/vehicles/308450 ... &sort=paid" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
Postitatud: 07 Okt 2010, 13:41
Postitas sepik
Peale viimast A&G etappi tuli väike masendus peale(mis on juba üle läinud)
Oleks vaja u 3 sec kiirust juurde saada(rapla sauga),aga ma ei suuda selle auto puhul suurt midagi enam ette võtta.
Küll aga arvan(loodan),et kui see raha teise sierrasse investeerida siis saan oma soovitud kiiruse.
Aga A&G karikasarja II koht C`klassis ja võistkondade arvestuses on ju super (mis sellest ,et mõnel teisel oli tehnilisi probleeme
ja keegi jätis mõne etapi vahele)
Peale rataste kallete muutmist muutus Pruun alajuhitavaks,millest vabanesin nüüd peenema esimese stabikaga ja taga otsa tõstmisega.
Ilmselt keegi ei osta Pruuni.
Mõtted liiguvad ,katsetan,saan targemaks .
Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
Postitatud: 07 Okt 2010, 15:10
Postitas Jaan
Njaa... sa pead ikka halli cossuga sõitma hakkama, sellega olid ju suurusjärk paremad ajad.
Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
Postitatud: 07 Okt 2010, 15:18
Postitas Tanel
Lahendus on tegelt lihtne ju.
pead olemas olevale mootorile lisama ühe suure või kaks parajat turbot.
või siis kompressor,mis annab juba piisavalt palju juurde.
Sul ei tohiks see tegemine väga raske olla ja tõnurilt saad ehk ta progetava aju juhul kui ta oma calibrat enam ei tee
3+ seci on garanteeritud
Bomchik,kas sa mõnel rajapäeval kaine kah oled olnud?Must cossu ju

Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
Postitatud: 07 Okt 2010, 15:45
Postitas Jaan
tann15 kirjutas:
Bomchik,kas sa mõnel rajapäeval kaine kah oled olnud?Must cossu ju

Tead, ma pole viitsinud eriti kunagi võõrasse tehnikasse süübida, enda omagagi muret piisavalt.
Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
Postitatud: 08 Okt 2010, 13:53
Postitas sepik
tann15 kirjutas:Lahendus on tegelt lihtne ju.
pead olemas olevale mootorile lisama ühe suure või kaks parajat turbot.
või siis kompressor,mis annab juba piisavalt palju juurde.
Sul ei tohiks see tegemine väga raske olla ja tõnurilt saad ehk ta progetava aju juhul kui ta oma calibrat enam ei tee
3+ seci on garanteeritud
Bomchik,kas sa mõnel rajapäeval kaine kah oled olnud?Must cossu ju

Kui palju need turbod pidamist juurde annavad(mis on põhi probleem,vähemalt raplas)kas piisavalt või 3seci
Bomchil on piisavalt kogemusi,et sõidab tavalise ohc sierraga raplas kiiremini kui oma tuuning escortiga ja
teab ,er mu teine Sierra on tumehall mitte must.
Tegelikult on Pruun Hallist siiani vähe kiirem olnud vähemalt sliciga.
Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
Postitatud: 08 Okt 2010, 15:07
Postitas Jaan
Is-il oli Raplas täpselt paras hp minu oskuste jaoks

Sai vajalikul hetkel gaasi põhja vajutada ja vedas ilusasti kurvist välja, ilma, et oleks hakanud tagumikku loopima. Minu meelest oli seal ilma lsd-ta isegi parem. Nüüd Escort. Sellel on tehase ketastega LSD ja see töötab sedasi, et kui gaasi vajutad ja rattad kaapima tõmbab siis ta tahab otse minna, vahet pole kuidas rool on keeratud. Ehk lendad kurvi sisse rämeda hooga, mille sirgel hetkega sisse saad ja siis sured sinna kurvi, sest välja enam ei saa. No ja edasi on vaja harjutada, et õige sisenemise kiirus valida, aga rajatunde on mul selle autoga ma arvan, et 1-1,5h koos kõikide võistlustega selle hulgas erinevad rajad. Niisama harjutada polegi saanud. Järgmiseks aastaks üritan Quaife difri hankida, see ei "lukustu" vaid jagab võimsust rattalt-rattale. St pidevalt lülitub rohkem jõudu rattale mis veab. Vähemalt mina olen aru saanud sellest niimoodi. Näiteks praeguse LSD-ga kurvi minnes sisekurvi ratas, millel pidamist pole, käib ka lsd-lukustamisega tühja koos välimisega, lahtise difriga, käib sisemine tühja ja quaifega peaks välimisele rattale minema suurem osa jõust ja sisemisele rattale nii palju, et see tühja ei hakkaks käima. Segane jutt, aga ehk saate aru.
Sai sõidetud ühe kompressoriga VR6 golfi kõrvalistmel (mingi ~300hp) ja noka veoga auto kohta liikus see edasi sedasi, et kahe näpuga hoiad rooli ja pill läheb ilma rabistamata otse, rattad tühja praktiliselt ei käinud. Ulme, mul pead roolis rapsima nagu tumm leilis, sest kord sikutab ühele kord sikutab teisele poole, olenevalt kuidas ratas kus pool teega haakus.
Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
Postitatud: 08 Okt 2010, 21:16
Postitas Tanel
Yhesõnaga,teil on kiiremad otsesõitmiseks autod
V6 atm kastiga peaks proovima seda rapla rada,viimasel ajal suht ulme lampi v6tab rattad ringi,kiirema aja peaks ikka saama kui ma nelikuga seal kakerdasin

Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
Postitatud: 04 Mai 2011, 20:48
Postitas Jaanus
Sepik sa mootori kallale pole mõelnud minna? Natukenegi rohkem sellest välja pigistada

Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
Postitatud: 04 Mai 2011, 22:43
Postitas Sassu
Sealt mingi paari lisa hobuse saamine on suht kallis lõbu vist. Ei tasu ära ma arvan.
Küll aga võid seletada, mis siin pildil nüüd on. Kas oli sõites mingit tuntavat erinevust ka märgata?

Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
Postitatud: 04 Mai 2011, 23:01
Postitas Tanel
Pidavat parem olema küll,käisin alles hiljuti külas

Re: Sepik.Mis Vigalas toimub?
Postitatud: 06 Mai 2011, 08:22
Postitas sepik
Jaanus kirjutas:Sepik sa mootori kallale pole mõelnud minna? Natukenegi rohkem sellest välja pigistada

Kui ta nüüd see hooaeg ka üldse ei lagune ,siis võiks (peaks) turbod panema.
Väikeste sättimistega on juhitavus pidamine paremaks läinud.
3 aastat ei tahaks A&Gl selle BMW ja subaru järgi sõita.
Aga suuri rahasi ei taha sinna panna sest seda mootorit on kallis rem.
Või saab sulle hiljem asjad edasi müüa kui aeg käes.