Sierra '88 2.0 - rinu
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Arvutasin küttekulu huvi pärast ja umbkaudu 8,5 sajale - 260 km maantee ja umbes 15 km linna vahel.
Võiks vähem olla aga ma olen rahul igal juhul.
Võiks vähem olla aga ma olen rahul igal juhul.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Tellitud pilt

Ning jamh, Tarmol oli õigus. Kardaani poldid olid peaaegu et täiesti lahti, näpuga keera välja. Selle pärast ta vilises. Käisin kõik poldid üle ning läks paremaks
Käigukang teeb endiselt oma tüütut värinat. Kangi alumised otsad tegin teibiga jämedamaks, mitte kui mingit lõtku pole seal enam. Ning ikka sama vibra, 140 pealt läheb eriti hulluks. Muidu kõik toimib nagu vaja aga eriti maanteesõidul häirib see vibra. Peab vist ikka kasti vahetusele mõtlema hakkama.
Ning jamh, Tarmol oli õigus. Kardaani poldid olid peaaegu et täiesti lahti, näpuga keera välja. Selle pärast ta vilises. Käisin kõik poldid üle ning läks paremaks

Käigukang teeb endiselt oma tüütut värinat. Kangi alumised otsad tegin teibiga jämedamaks, mitte kui mingit lõtku pole seal enam. Ning ikka sama vibra, 140 pealt läheb eriti hulluks. Muidu kõik toimib nagu vaja aga eriti maanteesõidul häirib see vibra. Peab vist ikka kasti vahetusele mõtlema hakkama.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
aga kas see on pöörete või kiiruse järgi vibra?
kokkukatel ennegi teistelt häid ideid saadud et mis kuskil võib viga olla, see tõttu on nad head
pildil on siis ohc alumiiniumist klapikambri kaaan
kokkukatel ennegi teistelt häid ideid saadud et mis kuskil võib viga olla, see tõttu on nad head

pildil on siis ohc alumiiniumist klapikambri kaaan
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Ei saaks öelda, et otseselt kiiruse või pöörete aga koormuse järgi. Mida suurem koormus taga seda hullem. Ei olene käigust ka, vahepeal arvasin, et 5. käik ainult teeb seda. Täiega kiirendades on samuti see vibra sees kuigi tol hetkel seda väga ei märka mootori lõugamise tõttu. Madala käiguga ühtlase kiiruse ja suure pöördega sõita siis ei vibra sedasi.
Teine näide, et maanteel 70 pealt 90-ni kiirendades on kiirendusel vibra kõvem ja ühtlase kiirusega sõitma jäädes jääb vaiksemaks.
Teine näide, et maanteel 70 pealt 90-ni kiirendades on kiirendusel vibra kõvem ja ühtlase kiirusega sõitma jäädes jääb vaiksemaks.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
mul oli sedasi kardaani rist läbi
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Mul oli vibra ja tunne ,et nagu lennuk lendaks üle, arvaisn ka ,et käigukast aga hoopis tagumised laagrid olid läbi. Vahetasin ära kadus vibra ära.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Mismoodi neid riste kontrollida? Nii palju kui ma kangutasin siis mingisugust ilmselget lõtku ei olnud.
Et siis ikkagi konkreetselt käigukang vibrab, seda käega kinni hoides on vaikus. Ei usu, et asi laagrites on.
Et siis ikkagi konkreetselt käigukang vibrab, seda käega kinni hoides on vaikus. Ei usu, et asi laagrites on.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Õli on sul käigukastis muidu? Mingilt pildilt vaatasin siis oli sul seal pigi taoline möga sees.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Ei ole kasti õli kontrollinud.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
kui kirjeldatud vibra, siis pakuks kas kardaani tugilaagrit või tugilaagri kummi.
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Eks ma katsun seda kardaani lähemalt uurida mingi aeg. Kumm ja laager on kuskil kardaani keskosas siis? Või kasti poolses otsas?
Täna tekkis kange tahtmine tagaklaasi soojendus tööle saada, jube uduseks läheb. Lülitis kogu aeg tuli põleb, klõpsimine ei tee midagi. Ei kujuta ette mis seal viga on, kõik tundub terve. Lüliti olen vahetanud, see ei muutnud midagi.
Täna tekkis kange tahtmine tagaklaasi soojendus tööle saada, jube uduseks läheb. Lülitis kogu aeg tuli põleb, klõpsimine ei tee midagi. Ei kujuta ette mis seal viga on, kõik tundub terve. Lüliti olen vahetanud, see ei muutnud midagi.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Otsisin mis tavalise OHC ja iS vahe on. Leidsin, et siis EGR, lambda andur ning katalüsaator. Kat on vahel aga EGR-i pole. Ja lambda ei tee ka absull mitte midagi, vahet pole kas on küljes või mitte.
Et siis ma ei kujuta ette mis tuuning mu mootorile tehtud on. Äkki on üks eelmistest omanikest üritanud tavalisest iS teha? Seda sorti tööd tundub et on kapoti all tehtud. Katalüsaatorit vahelt võtta ei saa, selle kohta passis märge olemas ja pärast ei saaks enam ülevaatust gaasidega läbi. Aga kui see eemaldada siis olekski ju iS?
Põhjus miks asja üldse uurima hakkasin on, et iS mootoril on pöörete piiraja kõrgemal. Tavalisel OHC-l peaks ju piiraja olema alla 6000 ja iS-l üle 6000. Seda ma ei tea miks ma mingi hetk 7000 kätte sain, äkki oli mäest alla... aga hiljutisema peenestamisega tuli piiraja veidi peale 6000 kätte.
On ehk veel mingeid erinevusi neil mootoritel?
Et siis ma ei kujuta ette mis tuuning mu mootorile tehtud on. Äkki on üks eelmistest omanikest üritanud tavalisest iS teha? Seda sorti tööd tundub et on kapoti all tehtud. Katalüsaatorit vahelt võtta ei saa, selle kohta passis märge olemas ja pärast ei saaks enam ülevaatust gaasidega läbi. Aga kui see eemaldada siis olekski ju iS?

Põhjus miks asja üldse uurima hakkasin on, et iS mootoril on pöörete piiraja kõrgemal. Tavalisel OHC-l peaks ju piiraja olema alla 6000 ja iS-l üle 6000. Seda ma ei tea miks ma mingi hetk 7000 kätte sain, äkki oli mäest alla... aga hiljutisema peenestamisega tuli piiraja veidi peale 6000 kätte.
On ehk veel mingeid erinevusi neil mootoritel?
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
IS kaan on tehase pool porditud
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Kas on võimalik kuidagi aru saada kas on porditud või mitte?