Sierra '88 2.0 - rinu

Kasutajate pikendused
Vasta
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Sierra '88 2.0 - rinu

Postitus Postitas rinu »

Arvutasin küttekulu huvi pärast ja umbkaudu 8,5 sajale - 260 km maantee ja umbes 15 km linna vahel.
Võiks vähem olla aga ma olen rahul igal juhul.
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Sierra '88 2.0 - rinu

Postitus Postitas rinu »

Tellitud pilt
Pilt


Ning jamh, Tarmol oli õigus. Kardaani poldid olid peaaegu et täiesti lahti, näpuga keera välja. Selle pärast ta vilises. Käisin kõik poldid üle ning läks paremaks :D

Käigukang teeb endiselt oma tüütut värinat. Kangi alumised otsad tegin teibiga jämedamaks, mitte kui mingit lõtku pole seal enam. Ning ikka sama vibra, 140 pealt läheb eriti hulluks. Muidu kõik toimib nagu vaja aga eriti maanteesõidul häirib see vibra. Peab vist ikka kasti vahetusele mõtlema hakkama.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra '88 2.0 - rinu

Postitus Postitas Tarmo »

aga kas see on pöörete või kiiruse järgi vibra?
kokkukatel ennegi teistelt häid ideid saadud et mis kuskil võib viga olla, see tõttu on nad head ;)
pildil on siis ohc alumiiniumist klapikambri kaaan
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Sierra '88 2.0 - rinu

Postitus Postitas rinu »

Ei saaks öelda, et otseselt kiiruse või pöörete aga koormuse järgi. Mida suurem koormus taga seda hullem. Ei olene käigust ka, vahepeal arvasin, et 5. käik ainult teeb seda. Täiega kiirendades on samuti see vibra sees kuigi tol hetkel seda väga ei märka mootori lõugamise tõttu. Madala käiguga ühtlase kiiruse ja suure pöördega sõita siis ei vibra sedasi.
Teine näide, et maanteel 70 pealt 90-ni kiirendades on kiirendusel vibra kõvem ja ühtlase kiirusega sõitma jäädes jääb vaiksemaks.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra '88 2.0 - rinu

Postitus Postitas Tarmo »

mul oli sedasi kardaani rist läbi
Pixylar
turist
Postitusi: 34
Liitunud: 25 Dets 2011, 23:25

Re: Sierra '88 2.0 - rinu

Postitus Postitas Pixylar »

Mul oli vibra ja tunne ,et nagu lennuk lendaks üle, arvaisn ka ,et käigukast aga hoopis tagumised laagrid olid läbi. Vahetasin ära kadus vibra ära.
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Sierra '88 2.0 - rinu

Postitus Postitas rinu »

Mismoodi neid riste kontrollida? Nii palju kui ma kangutasin siis mingisugust ilmselget lõtku ei olnud.
Et siis ikkagi konkreetselt käigukang vibrab, seda käega kinni hoides on vaikus. Ei usu, et asi laagrites on.
Pixylar
turist
Postitusi: 34
Liitunud: 25 Dets 2011, 23:25

Re: Sierra '88 2.0 - rinu

Postitus Postitas Pixylar »

Õli on sul käigukastis muidu? Mingilt pildilt vaatasin siis oli sul seal pigi taoline möga sees.
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Sierra '88 2.0 - rinu

Postitus Postitas rinu »

Ei ole kasti õli kontrollinud.
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Sierra '88 2.0 - rinu

Postitus Postitas rinu »

Pilt
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Re: Sierra '88 2.0 - rinu

Postitus Postitas lapik »

kui kirjeldatud vibra, siis pakuks kas kardaani tugilaagrit või tugilaagri kummi.
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Sierra '88 2.0 - rinu

Postitus Postitas rinu »

Eks ma katsun seda kardaani lähemalt uurida mingi aeg. Kumm ja laager on kuskil kardaani keskosas siis? Või kasti poolses otsas?

Täna tekkis kange tahtmine tagaklaasi soojendus tööle saada, jube uduseks läheb. Lülitis kogu aeg tuli põleb, klõpsimine ei tee midagi. Ei kujuta ette mis seal viga on, kõik tundub terve. Lüliti olen vahetanud, see ei muutnud midagi.
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Sierra '88 2.0 - rinu

Postitus Postitas rinu »

Otsisin mis tavalise OHC ja iS vahe on. Leidsin, et siis EGR, lambda andur ning katalüsaator. Kat on vahel aga EGR-i pole. Ja lambda ei tee ka absull mitte midagi, vahet pole kas on küljes või mitte.
Et siis ma ei kujuta ette mis tuuning mu mootorile tehtud on. Äkki on üks eelmistest omanikest üritanud tavalisest iS teha? Seda sorti tööd tundub et on kapoti all tehtud. Katalüsaatorit vahelt võtta ei saa, selle kohta passis märge olemas ja pärast ei saaks enam ülevaatust gaasidega läbi. Aga kui see eemaldada siis olekski ju iS? :D
Põhjus miks asja üldse uurima hakkasin on, et iS mootoril on pöörete piiraja kõrgemal. Tavalisel OHC-l peaks ju piiraja olema alla 6000 ja iS-l üle 6000. Seda ma ei tea miks ma mingi hetk 7000 kätte sain, äkki oli mäest alla... aga hiljutisema peenestamisega tuli piiraja veidi peale 6000 kätte.

On ehk veel mingeid erinevusi neil mootoritel?
Tamm85
Klubi liige
Postitusi: 838
Liitunud: 28 Sept 2008, 00:30
Asukoht: Tartu/Otepää

Re: Sierra '88 2.0 - rinu

Postitus Postitas Tamm85 »

IS kaan on tehase pool porditud
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Sierra '88 2.0 - rinu

Postitus Postitas rinu »

Kas on võimalik kuidagi aru saada kas on porditud või mitte?
Vasta