mootori föönitamine
Re: mootori föönitamine
Mida seal targutada,mootor suitses juba kergelt enne kui mina selle endale sain,loogiline et kolvilt näha et viga oli juba eelnevalt,turbo lihtsalt süvendas suitsemist,aga homme uus kolb sisse ja tagasi kokku.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: mootori föönitamine
Ma kardan, et detonatsioon aitas ka kaasa ilusasti. Sul pole coolerit, sisse mineva õhu temp laes, kütust originaalpihustist ei tule piisavalt. Süüde lambist kusagil puutaga jne. Pole ju need pinto kolvid nii kehvad, et stock kones pilbasteks lendaks. See pole targutamine vaid analüüs juhtunule.
Sierra Is
Re: mootori föönitamine
Aga palun,lenda läänemaale ja tule vaata ise üle,detot see mootor minu käes olles näinud ei ole
Loll on see kes vabandust ei leia,paratamatult on see nii et mootor oli eelnevalt vigane.

Loll on see kes vabandust ei leia,paratamatult on see nii et mootor oli eelnevalt vigane.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: mootori föönitamine
Millest sa seda järeldad, et sinu käes pole saanud detonatsiooni kui sa ise oled sellise kompoti kokku klopsinud ja kõike selleks teinud, et asi ei kestaks. Kas ülejäänud maailmas neid coolereid ja küttesegusid sätitakse sinu närvi ajamiseks või selleks, et mootori töökindlust tõsta?
Sierra Is
Re: mootori föönitamine
Sind tuleks pardiga paari panna,sa sellest oled kuulnud nagu segukell?Teiseks kuna praegu on kaan maas,siis on ILUSTI ära näha kas on deto olnud või mitte,seda siis nii küünaldest,klappidest jpm,ja kui tahad veel vaielda v6ta endale pardiga tuba.Bomsch kirjutas:Millest sa seda järeldad, et sinu käes pole saanud detonatsiooni kui sa ise oled sellise kompoti kokku klopsinud ja kõike selleks teinud, et asi ei kestaks. Kas ülejäänud maailmas neid coolereid ja küttesegusid sätitakse sinu närvi ajamiseks või selleks, et mootori töökindlust tõsta?
See et ei saa odavalt kestma võid naistekas rääkida,minule seda jama pole mõtet ajada,ma ei aja sealt 800hp taga et peaksin progetavad ajud ja muu jama ostma ja paigaldama,selleks oled meil sina kes tambib mõtetut raha enda autole alla,ja siis ikka suitseb igast otsast.
vähemalt suitsemise probleem on lahendatud,homme peaks uue kolvi saama ja uuesti kokku tagasi.
Btw:
Sulle targutamiseks veel seda,et silindrid on hoonitud,uus nukk,uued saaled ja vänt,rõngastel ei ole kah erilist kulumist,isegi saaled pole veel sisse töödand

Ma ei ehita enda autot teile ega sulle,sellega sisustan oma vaba aega,vähemalt saan mootori hingeeluga tunduvamalt targemaks ja võin ka edaspidi seda teha.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: mootori föönitamine
oehh... tanel ära üle kah pinguta.
Re: mootori föönitamine
Selle kohta on ütelus- tark õpib teiste vigadest, loll enda omadest, idioot ei õpi üldse midagi. 

Sierra Is
Re: mootori föönitamine
Ei pingutagi,polegi alustand veelTarmo kirjutas:oehh... tanel ära üle kah pinguta.

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: mootori föönitamine
palju km tuli sul selle motoga?
Re: mootori föönitamine
Ahh misasja te punnitate nüüd siin Internetiruumi bitte raisata tühja, olgu tann15 isikuna nii nõme kui ta on, iseenesest see kui keegi võttis ette selle "võsaturbotamise" ja tulemusi netis kajastab, siis see on ju publiku jaoks oluliselt harivam materjal kui lõputu unistamine stiilis teeks prooviks oleks poleks. Pärast saab igaüks ise otsustada, kas turbotab oma püssi "Mihkli moodi" või "Tanni moodi" ja rahu majas.
Põhiasi et tulemusi võiks ausalt kajastada ja hinnata, kui läks 0,3 bariga laiali siis läks, põhimõtteliselt kui oma aeg on tasuta ja kõik jupid on kilohinnaga hangitud, siis mis seal ikka parastada, kõik on tasakaalus ja otseselt midagi maailmakorraldust kõigutavat ei juhtunud ju. Oluliselt napakam oleks teha "Tanni moodi" töökultuuriga mega €€€ juppidest või "Mihkli moodi" kõike sada korda mõõtes prügikastikaubast, nii ühe kui teise variandi puhul ei oleks kulutatud ressursid ja tulemus tasakaalus. Või siis üldse mitte midagi teha ja aastaid foorumis tühje unistusi heietada.
Ma jään muidugi endiselt seisukoha juurde, et selline jändamine on pikemas plaanis perspektiivitu, aga noh kui see tanni projekt peaks kunagi jõudma nii kaugele et kuskil rajapäeval reaalselt kohale ilmub, tava-OHCst kiiremini edasi käib ja päeva lõpus omal jalal koju ka läheb, siis mis seal ikka, mees lubas, mees tegi, tubli. Aga video järgi ei oska nagu midagi kosta, põhimõtteliselt tavaline Sierra laseb ka kruusa peal ketsi ja vilet teeb ka sisselaskesse ühendamata turbo päris hästi. Ja noh tann sa saad ilmselt ise ka aru et kui su p*rsedüno kalibreering on selline et mingi TD Mondeo, 4x4 DOHC Sierra jms "rebivad räigelt hästi edasi", siis keegi nagu ilma sõltumatu tõestuseta ei neela seda juttu enam alla et "liigub krdima asiselt". Noh ja kui läheb nii nagu tavaliselt, et ükski surelik hing seda imepüssi oma silmaga kuskil üritusel ei näe, siis noh... jällegi, endine maailmakorraldus säilib.
Põhiasi et tulemusi võiks ausalt kajastada ja hinnata, kui läks 0,3 bariga laiali siis läks, põhimõtteliselt kui oma aeg on tasuta ja kõik jupid on kilohinnaga hangitud, siis mis seal ikka parastada, kõik on tasakaalus ja otseselt midagi maailmakorraldust kõigutavat ei juhtunud ju. Oluliselt napakam oleks teha "Tanni moodi" töökultuuriga mega €€€ juppidest või "Mihkli moodi" kõike sada korda mõõtes prügikastikaubast, nii ühe kui teise variandi puhul ei oleks kulutatud ressursid ja tulemus tasakaalus. Või siis üldse mitte midagi teha ja aastaid foorumis tühje unistusi heietada.
Ma jään muidugi endiselt seisukoha juurde, et selline jändamine on pikemas plaanis perspektiivitu, aga noh kui see tanni projekt peaks kunagi jõudma nii kaugele et kuskil rajapäeval reaalselt kohale ilmub, tava-OHCst kiiremini edasi käib ja päeva lõpus omal jalal koju ka läheb, siis mis seal ikka, mees lubas, mees tegi, tubli. Aga video järgi ei oska nagu midagi kosta, põhimõtteliselt tavaline Sierra laseb ka kruusa peal ketsi ja vilet teeb ka sisselaskesse ühendamata turbo päris hästi. Ja noh tann sa saad ilmselt ise ka aru et kui su p*rsedüno kalibreering on selline et mingi TD Mondeo, 4x4 DOHC Sierra jms "rebivad räigelt hästi edasi", siis keegi nagu ilma sõltumatu tõestuseta ei neela seda juttu enam alla et "liigub krdima asiselt". Noh ja kui läheb nii nagu tavaliselt, et ükski surelik hing seda imepüssi oma silmaga kuskil üritusel ei näe, siis noh... jällegi, endine maailmakorraldus säilib.
Re: mootori föönitamine
Milline video? Mul on midagi olulist märkamata jäänud.Jesper kirjutas:kui see tanni projekt peaks kunagi jõudma nii kaugele et kuskil rajapäeval reaalselt kohale ilmub, tava-OHCst kiiremini edasi käib ja päeva lõpus omal jalal koju ka läheb, siis mis seal ikka, mees lubas, mees tegi, tubli. Aga video järgi ei oska nagu midagi kosta
Ja muidugi, tore, et mees tegi valmis ja kõik töötab, nüüd ongi see koht kus tuleb mõtlema hakata, et mis edasi saab. Kas on huvi korra kuus mootorit kokku/lahti lapata ja tükke vahetada või on aeg investeerida töökindlusesse. Töökindlusesse investeerides juhtub paratamatult ka see, et autol saab rõhku tõsta ja fun kordistub.
EDIT: jah nägin nüüd ka video ära, töötas ju küll uhkelt. Samas kui säästukone siis bov-i poleks ka vaja 0,5bar korral. See on puhtalt laiamise pärast, et sutsakat kuulata.
Viimati muutis Jaan, 25 Apr 2011, 11:55, muudetud 1 kord kokku.
Sierra Is
Re: mootori föönitamine
jõudu ikka enam maha ei saa
. Mina tahaks isiklikult huvipärast MS-iga hrajutama hakata, et teise auto saaks korralikult teha. Hetkel aga ei hakka rahaline poole peale kõigele mida tahaks
Video kohta ütleks, et turboga sierra peaks saama kohapeal lõdvalt mõlemad rattad ringi ja kohe risti ka.


Video kohta ütleks, et turboga sierra peaks saama kohapeal lõdvalt mõlemad rattad ringi ja kohe risti ka.
Re: mootori föönitamine
Plokk differ on see mis auto ringi viskab kohe
http://www.youtube.com/watch?v=Cn2NlZaDQCk" onclick="window.open(this.href);return false;
1-2-3 käik oleks plokk olnud oleks ilmselt 4ndaga kah lasta saand...
km oli paarsada kokku,ja rahuliku sõitu see eriti ei näinudki.
Kas jõuab kohale et see mootor oleks veel kaua kaua sõitnud selle rikkega kolviga??Kuna plaanis ülevaatus ära teha siis ei olnud mõtteski suitseva autoga sinna minna,loomulikult v6tan laiali ja vaatan mis karul kõhus on,mootor käis ka vabalthingavana sierra peal,ja siis oli juba suhteliselt suitsune,nõõd vähemalt selge mis seal suitses ja viga likvideerida.
0,5 bari peal sõitis auto pikemat aega,segu on näha ilusti et ideaalne olnud,aga kuna plokki ja kaant on ikka megalt lihvitud siis on deto kerge tulema,aga kui kone kokku tagasi saab ja teedele eks siis räägime edasi.
ma ei viitsi mõtetult vaielda ja säästuprojektiks ta ka jääb,ei ole plaanis mega jõudu saada,lihtsalt üks auto millega saab linnavahel bemme hirmutada
enne kokku panemist tuleb plokk differ kindlasti alla,kopp ees sellest yheratta veost.
Et jõudu juurde saada on vägagi lihtne,praegu kannatavad veel need pihustid ca 1bar rõhku ära,siis paneb teised pihustid ja lisapihustid,mida rohkem kütust seda kindlam on et laiali ei lenda,selleks on rõhulüliti mis aktiveerib lisapihustid boosti all.
teha on enne mootori kokkupanemist päris palju,kolle tuleb paremaks teha,üks loll viga mis sai tehtud,nimelt garteri tuulutus sisselaskesse jähi külge
see oli kohe väga loll viga ja hävitaski tihendi väga kiirelt,no eks vigadest 6pib ja kokku pannes see kindlasti ei kordu.
Varem aastaid tagasi sain kasutaja sepiku käest Is treitud hooratta,mis on ikka megakerge võrreldes orikaga
uus sidurikomplekt on kah varudest olemas.
http://www.youtube.com/watch?v=Cn2NlZaDQCk" onclick="window.open(this.href);return false;
1-2-3 käik oleks plokk olnud oleks ilmselt 4ndaga kah lasta saand...
km oli paarsada kokku,ja rahuliku sõitu see eriti ei näinudki.
Kas jõuab kohale et see mootor oleks veel kaua kaua sõitnud selle rikkega kolviga??Kuna plaanis ülevaatus ära teha siis ei olnud mõtteski suitseva autoga sinna minna,loomulikult v6tan laiali ja vaatan mis karul kõhus on,mootor käis ka vabalthingavana sierra peal,ja siis oli juba suhteliselt suitsune,nõõd vähemalt selge mis seal suitses ja viga likvideerida.
0,5 bari peal sõitis auto pikemat aega,segu on näha ilusti et ideaalne olnud,aga kuna plokki ja kaant on ikka megalt lihvitud siis on deto kerge tulema,aga kui kone kokku tagasi saab ja teedele eks siis räägime edasi.
ma ei viitsi mõtetult vaielda ja säästuprojektiks ta ka jääb,ei ole plaanis mega jõudu saada,lihtsalt üks auto millega saab linnavahel bemme hirmutada

enne kokku panemist tuleb plokk differ kindlasti alla,kopp ees sellest yheratta veost.
Et jõudu juurde saada on vägagi lihtne,praegu kannatavad veel need pihustid ca 1bar rõhku ära,siis paneb teised pihustid ja lisapihustid,mida rohkem kütust seda kindlam on et laiali ei lenda,selleks on rõhulüliti mis aktiveerib lisapihustid boosti all.
teha on enne mootori kokkupanemist päris palju,kolle tuleb paremaks teha,üks loll viga mis sai tehtud,nimelt garteri tuulutus sisselaskesse jähi külge

Varem aastaid tagasi sain kasutaja sepiku käest Is treitud hooratta,mis on ikka megakerge võrreldes orikaga

uus sidurikomplekt on kah varudest olemas.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: mootori föönitamine
Optimist...Bomsch kirjutas:tuleb mõtlema hakata

Pmst kõik jutt õige muidugi, aga noh me mõlemad ju teame, et seda reaalselt ei juhtu. Reaalsuses said Tarmo ja ülejäänud 0,3 bari seltskond endale maskoti, igasugu virisejate-targutajate jutt sai ümber lükatud, pidu ja pillerkaar võib alata. Võtame nüüd ilusti meeste kombel oma lüüasaamise vastu, lepime sellega et foorumispordis pole meie mansa kõige tugevam pähkel linnas, elu läheb edasi

Re: mootori föönitamine
hästi



