Mina olen tosooli konsentraati ostnud, seda tulebki veega lahjendada, kui muidugi rikkur oled, võid palja konsentraadiga vist ka sõita, või juhtub midagi sellest?
Ma pole täna veel käivitada üritanud, aga eile kui oli -17 ja öösel oli olnud ka -20 ja peale, siis sain käima küll.
Praegu suvise diisliga sõita on äärmiselt rumal, teeäärde jäämine garanteeritud.
Mul on kahjuks ka suvine diisel sees osalt, aga panin kütuselisandit, mis vist päästis mu.
Aga üks probleem oli mul küll, nimelt eile kui panin käima, võttis auto 3 sekundit õlirõhku üles, kurb:( Muidu oli ok ja jäi käima ning sõitis.
Mul sees mineraalõli viskoossusega 10w40.
Peaks millalgi eelsüüte küünlad ka üle vaatama oma diislil, kas ikka on kõik korras.
Kuigi julgen arvata, et küllap on, muidu poleks selle külmaga tõenäoliselt käima saanud, isegi kui 1 läbi on, kindel muidugi pole, kuna ma täpselt ei tea kui hea käima mineja ta mul peale remonti on, mis aasta algul sai tehtud oisu diislis talle.
Vaatasin omal ka just tosooli, see on ok, täiesti vedel.
Õli muidugi jah kõige vedelam pole.
Klaasipesu vedelik sai juba paar päeva tagasi -40 oma sisse ostetud,
kuna säästumarketi -20 jäätus ära enne, -20-t.
Säästumarketi klaasipesu on ikka saast talveks.
Mõtlesin, et kui peaks -25 tulema ja tahaksin käivitada, siis oleks vist mootori tervise seisukohalt, õige karter enne üles soendada.
Tegelt isegi täna oleks see kasulik, arvestades kaua ta eile õlirõhku üles võttis, tõenäoliselt õli paksuse tõttu, ma muidugi ei tea, mis seisukorras on õlipump.