vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: HEAD UUT AASTAT !!!
fiesta?
Vw Passat 1.9TDI 02`
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Re: HEAD UUT AASTAT !!!
fiesta tagatuled on pisut teistsugused.
Re: HEAD UUT AASTAT !!!
Ise mõtlen et äkki tegemist mingi vanema Taunus-ega, samas Cosworth-i insenerid on neid mootoreid ka mitmetele teistele markidele tootnud.IvoK kirjutas:mis autoga on tegemist.![]()
Cosworth twin cam....
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: HEAD UUT AASTAT !!!
mersudele tehti ka cosworthi mootoreid 

Re: HEAD UUT AASTAT !!!
1975 Chevrolet Vega Cosworth Twin Cam =)


cossu osa ka



cossu osa ka

Re: HEAD UUT AASTAT !!!
Pidurdamatult kõrgenevate hangedega võitluseks valmis.

Pilt pärit siit: http://www.ekspressauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false;

Pilt pärit siit: http://www.ekspressauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: HEAD UUT AASTAT !!!
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostke Rock-i buumer ära
Ostke Rock-i buumer ära

Re: HEAD UUT AASTAT !!!
Miks sa ise ei osta ?

Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Re: HEAD UUT AASTAT !!!
Lugege viimast posti selles teemas.
http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopi ... 44#p109544" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopi ... 44#p109544" onclick="window.open(this.href);return false;
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: HEAD UUT AASTAT !!!
Mis selles viimases postis nii erilist on ?tann15 kirjutas:Lugege viimast posti selles teemas.
http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopi ... 44#p109544" onclick="window.open(this.href);return false;
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Re: HEAD UUT AASTAT !!!
Ilmselt ta mõtles seda enda probleemiga posti, mis praeguseks juba eelviimane.
Re: HEAD UUT AASTAT !!!
Sai siin kunagi korduvalt vaieldud sierra turvalisuse üle ja üldse selle üle, et keegi väitis, et miski 100-ga on võimalik õnnetuses ellu jääda, üks tegi isegi mingid lambi arvutused.
Nüüd olen leidnud video uuest Vw Golfist, mis lastakse 100-ga matsu, imiteeritakse seisva jäiga objektiga, mille ees on natuke deformeeruvat alumiiniumi, kokkupõrget teise sarnase 100 km/h sõitva autoga.
Tulemus on siis selline, et tekib jõud 60g-d mis tapab inimese, turvavöö ei tööta ka enam korralikult sellisel kiirusel.
Samuti mainitakse ära see, et kuna auto on nii turvaline nii tugeva salongiga, siis on päästjatel seda raske lahti lõigata.
Isegi selle salong natuke deformeerus, aga arvestades kokkupõrke kiirust, siis väga turvaline auto, et kenasti oma esiotsa kokku lasi ja salong veel nii hästi vastu pidas.
Kuid jah, sellistel kiirustel neid ei testita.
siin ka link sellele, subtiitrid on all.
http://www.youtube.com/watch?v=_B8M_FfNw3I" onclick="window.open(this.href);return false;
Järjekordne tõestus minu jutule, et vormelis 200 pealt ellujäämised ja muidu suurtel kiirustel õnnetustes ellujäämised on tingitud ikkagi õnnest, et kiirus raugeb talutaval viisil mingil põhjusel enne matsu ja matsud tulevad sobivatasse kohtadesse ja tuleb mitu matsu mille peale jõud jaotub nii ära, et inimene jääb ellu, sest ei tule ühte järsku peatumist vaid mitu vähem järsku matsu.
Nüüd olen leidnud video uuest Vw Golfist, mis lastakse 100-ga matsu, imiteeritakse seisva jäiga objektiga, mille ees on natuke deformeeruvat alumiiniumi, kokkupõrget teise sarnase 100 km/h sõitva autoga.
Tulemus on siis selline, et tekib jõud 60g-d mis tapab inimese, turvavöö ei tööta ka enam korralikult sellisel kiirusel.
Samuti mainitakse ära see, et kuna auto on nii turvaline nii tugeva salongiga, siis on päästjatel seda raske lahti lõigata.
Isegi selle salong natuke deformeerus, aga arvestades kokkupõrke kiirust, siis väga turvaline auto, et kenasti oma esiotsa kokku lasi ja salong veel nii hästi vastu pidas.
Kuid jah, sellistel kiirustel neid ei testita.
siin ka link sellele, subtiitrid on all.
http://www.youtube.com/watch?v=_B8M_FfNw3I" onclick="window.open(this.href);return false;
Järjekordne tõestus minu jutule, et vormelis 200 pealt ellujäämised ja muidu suurtel kiirustel õnnetustes ellujäämised on tingitud ikkagi õnnest, et kiirus raugeb talutaval viisil mingil põhjusel enne matsu ja matsud tulevad sobivatasse kohtadesse ja tuleb mitu matsu mille peale jõud jaotub nii ära, et inimene jääb ellu, sest ei tule ühte järsku peatumist vaid mitu vähem järsku matsu.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: HEAD UUT AASTAT !!!
mida sa tahad, medalit? Krt aitama ei hakka juba ükskord? Saa aru et sinu hala siin sierrat turvalisemaks ei tee, neid ei toodeta enam. sinu hala pärast ei hakka sierrad sõitma maanteel alla 90km/h.
Re: HEAD UUT AASTAT !!!
jumal hoiab lolle joodikuid ning sierraomainike, säh sulle turvalist 

Re: HEAD UUT AASTAT !!!
Sa ei ole asjale pihta saanud?Tarmo kirjutas:mida sa tahad, medalit? Krt aitama ei hakka juba ükskord? Saa aru et sinu hala siin sierrat turvalisemaks ei tee, neid ei toodeta enam. sinu hala pärast ei hakka sierrad sõitma maanteel alla 90km/h.
Selle asemel, et närvi minna ja minu kallal iniseda, sõida parem turvaliselt oma sierraga, kui seda juba teed, siis väga hea.
Põhjuseid, miks ma seda turvalisuse teemat ajan on 3.
1. mulle vaieldi vastu ,et sierra on turvaline auto, aga tegelikult pole, tõestasin vastupidist.
2.Mulle väideti, et miski 200 pealt matsuga on võimalik ellu jääda, toodi vormel näiteks, nüüd tõestasin golfi näol ehedalt, et see pole võimalik.
Kuna järsu peatumise tõttu tekib suur jõud 60g-d mida inimene ei pea vastu, olgu auto, mistahes, asi on järsus peatumises, kuni seda ei suudeta sujuvamaks teha, siis inimene sureb matsus 100km/h, kui just pole asjaolusid mis pehmendavad juhuslikult seda, mingitel põhjustel, näiteks kergema pehmema auto näol, mis sulle vastu sõidab jne.
3. Leian, et inimesed võiksid kursis olla, oma autode turvalisusega ja sellega, kui tõsised tagajärjed on avariidel, mitte õppust võtta rullnoka õnnetustest, kus väidetavalt pandi 150-ga otsemats ja jäädi ellu, sest tegelikult need pole 150-ga otsematsud.
Mina näitangi, mis tegelikult juhtub näiteks 100-ga, võite vaid ise ette kujutad,a mis näiteks 150-ga matsus juhtub.
Ühesõnaga ajan ma seda teemat ka sellepärast, et mulle vaieldakse vastu, kuid nüüd ma tõestasin ehedalt, selle gofli matsu video põhjal, et ma räägin õigust, seal videos räägib väga tark mees, kes teab, mida ta räägib.
Nii, et sõitke turvaliselt.
Jah nii ta on, jumal hoiab neid teinekord väga, samas tihti ei hoia ka.Henn kirjutas:jumal hoiab lolle joodikuid ning sierraomainike, säh sulle turvalist
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.