
vaba teema, kuid jääme viisakaks
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ilusaid saabuvaid vastlaid!!!
võib igast trikke teha kuid reaalsuses on meil ju praegu kasutusel talve küte, kas see oli nüüd kuni -30 täiesti ok vms. Küünaldele aind 10k küll olla ei saa, see oleks ebareaalne, 2-3 korda aastas küünlaid vahetama 

Re: Ilusaid saabuvaid vastlaid!!!
kas on võimalik et autol võib olla külma ilmaga käivitusvastane seade peal?? autoks 2008 altea xl 2,0tdi?? kui kraad on üle -25 siis enam käima ei lähe..
Vw Passat 1.9TDI 02`
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ilusaid saabuvaid vastlaid!!!
seda veel et õlivahetus välp on 20k aga vahepeal käid ja vahetad küünladTarmo kirjutas:võib igast trikke teha kuid reaalsuses on meil ju praegu kasutusel talve küte, kas see oli nüüd kuni -30 täiesti ok vms. Küünaldele aind 10k küll olla ei saa, see oleks ebareaalne, 2-3 korda aastas küünlaid vahetama

Re: Ilusaid saabuvaid vastlaid!!!
meie tingimustes pole pidurivedeliku, roolivõimuõli õhufiltri vahetus ka nagu tavaline nähe väga harva, kui seda tehakse aga tegelt on neile märatud teatud aeg, kus nad hakkavad kaotama oma omadusi ja ei tomi enam nii nagu vaja.
ma kahtlen, et ta päris -30 kraadi nüüd välja kannatab. aga tee proovi vala väike tilk D* purki ja pane ööseks õue maapinna lähedale kaane all ommikul vara vaata, mis nägu ta on.
aga kuidas pihusti otsega on? umbes ei ole? disla tahab ka vahest raskemat jalga
ma kahtlen, et ta päris -30 kraadi nüüd välja kannatab. aga tee proovi vala väike tilk D* purki ja pane ööseks õue maapinna lähedale kaane all ommikul vara vaata, mis nägu ta on.
aga kuidas pihusti otsega on? umbes ei ole? disla tahab ka vahest raskemat jalga

€-contact
Re: Ilusaid saabuvaid vastlaid!!!
Mul kah täna tööle ei läind,kuigi ei ole nii moodne pill kui priidul ja tarmol aga teise mondeoga t6mmates läks kohe
Täna huvipärast jätan auto ööseks tööle,saab näha palju kütust ööga ära imeb siis

Täna huvipärast jätan auto ööseks tööle,saab näha palju kütust ööga ära imeb siis

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ilusaid saabuvaid vastlaid!!!
pihustid on tehtud, küünlaid ei tea, küte on statist
Re: Ilusaid saabuvaid vastlaid!!!
Olen isegi sellist Sierrat märganud linnapildis. Minu mäletamist mööda oli tal stange peal kirjas "Tegelt kaaa" vmsVisible kirjutas:
Sassu, sina või ?

-
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Ilusaid saabuvaid vastlaid!!!
Bensiini lisada on vb popp mõte aga tean vähemalt kahte korda kuidas saaled on selle nalja peale koos vändaga ringe tegema hakanudcontact kirjutas:küünlad korras? 1 aasta tagant v 10 000km anti küünlale?? ja siis vahetus
kas külma ilma puhul, mitte ei lisatud väike tilk bensiini, et kergemini ringi tõmbaks?

Re: Ilusaid saabuvaid vastlaid!!!
no eks sa ise hakkaksid ka ringe tegema - päris mitmel korral, kui oled noor ja limonaadi siiani tarbinud ja saad mõne toobi kangemat. siis on maailm jube ümmargune äkitsi
kandiline maailm su ümber on sile ja kummis nagu karvane rindki peale vägijoogi tarbimist.
liialdada tõesti ei maksaks selle asjaga. see on selge.
kuskilt on ka see asi kõrva jäänud, et on paaki lisatud mõni liiter bensiini dislale lisaks.
sams käis mõtteist läbi, et 4 silindrile pole just hea mõte, seda sisse sööta.
krat teab, mida see kokku keerab.
aga see, et talve disla väikseks kuubikus ja venivaks ilaks muutub pole mingi uudis.
küünaldest nii palju, et pole viitsinud tutvuda hetkel tootjate andmetega palju neil täpselt tööiga on antud norm näitude juures enne, kui nad oma tööomadustest järgi hakkavad andma.
aga eks siin mängi ka see oma osa, kui palju nad vatti saavad. kas kasutad neid südame töös hoidmiseks e norm piires või südame ergutamiseks pideva gaasiga.
aga ka see pole ime, kui eelsüüteküünlad - ühel ilusal miinus kraadil lihtsalt enam ei toimi nii nagu peaks.

liialdada tõesti ei maksaks selle asjaga. see on selge.
kuskilt on ka see asi kõrva jäänud, et on paaki lisatud mõni liiter bensiini dislale lisaks.
sams käis mõtteist läbi, et 4 silindrile pole just hea mõte, seda sisse sööta.
krat teab, mida see kokku keerab.
aga see, et talve disla väikseks kuubikus ja venivaks ilaks muutub pole mingi uudis.
küünaldest nii palju, et pole viitsinud tutvuda hetkel tootjate andmetega palju neil täpselt tööiga on antud norm näitude juures enne, kui nad oma tööomadustest järgi hakkavad andma.
aga eks siin mängi ka see oma osa, kui palju nad vatti saavad. kas kasutad neid südame töös hoidmiseks e norm piires või südame ergutamiseks pideva gaasiga.
aga ka see pole ime, kui eelsüüteküünlad - ühel ilusal miinus kraadil lihtsalt enam ei toimi nii nagu peaks.
€-contact
Re: Ilusaid saabuvaid vastlaid!!!
Stange peal oli jah veel juttu. Esimest korda nägin seda pilli, siis naersin, et paneks ka sellise kleepsu aga mu Volvo ei käi kunagi remondis. Samal õhtul hakkas vent.avades kahlast auru tulema. Salongiradikas andis alla-Eero- kirjutas:Olen isegi sellist Sierrat märganud linnapildis. Minu mäletamist mööda oli tal stange peal kirjas "Tegelt kaaa" vmsVisible kirjutas:
Sassu, sina või ?

Re: Ilusaid saabuvaid vastlaid!!!
ma siis nüüd natuke uurisin seda (aga natuke) ja silma jäi selline jutt.
Juhul, kui auto mootor ei käivitu korralikult, töötab ebaühtlaselt ning kütusekulu on liiga suur, vajavad tõenäoliselt süüteküünlad välja vahetamist. Süüteküünlaid on soovitav kontrollida ja vajadusel hooldada kord aastas. Süüteküünalde seisundi järgi võib hinnata ka mootori üldist olukorda. Näiteks nõetunud küünalde puhul võib kahtlustada õhufiltri ummistust või liiga "rikast" küttesegu jne. Õline küünal omakorda viitab kulunud klapipuksidele või kolvirõngastele.
Tavalistel küünaldel loetakse soovituslikuks läbisõiduks 15000 25 000 kilomeetrit, topeltvaskküünaldel on läbisõidu näit 35 000 40 000 kilomeetrit.
Mõne auto mootoritel kasutatakse mitme külgelektroodiga süüteküünlaid. See pikendab süüteküünla tööiga, kui süütesüsteemi suurem pinge ning kõrgemad pöörded põhjustavad elektroodide suuremat kulumist. Paljudel juhtudel võib siiski kasutada topeltvaskelektroodidega küünalt, sest selle elektroodid on jämedamad, elektroodide tööpind on ligi 50 protsenti suurem ning sellest tingitult on elektroodide kulumine tunduvalt väiksem.
Juhul, kui auto mootor ei käivitu korralikult, töötab ebaühtlaselt ning kütusekulu on liiga suur, vajavad tõenäoliselt süüteküünlad välja vahetamist. Süüteküünlaid on soovitav kontrollida ja vajadusel hooldada kord aastas. Süüteküünalde seisundi järgi võib hinnata ka mootori üldist olukorda. Näiteks nõetunud küünalde puhul võib kahtlustada õhufiltri ummistust või liiga "rikast" küttesegu jne. Õline küünal omakorda viitab kulunud klapipuksidele või kolvirõngastele.
Tavalistel küünaldel loetakse soovituslikuks läbisõiduks 15000 25 000 kilomeetrit, topeltvaskküünaldel on läbisõidu näit 35 000 40 000 kilomeetrit.
Mõne auto mootoritel kasutatakse mitme külgelektroodiga süüteküünlaid. See pikendab süüteküünla tööiga, kui süütesüsteemi suurem pinge ning kõrgemad pöörded põhjustavad elektroodide suuremat kulumist. Paljudel juhtudel võib siiski kasutada topeltvaskelektroodidega küünalt, sest selle elektroodid on jämedamad, elektroodide tööpind on ligi 50 protsenti suurem ning sellest tingitult on elektroodide kulumine tunduvalt väiksem.
€-contact
Re: Ilusaid saabuvaid vastlaid!!!
Küünlad oleks üks primitiivsemaid rikkeid, miks auto ei käivitu jne.
Tegelikult on põhjuseid väga palju, miks ebaühtlaselt töötab, võtab palju kütust ja ei käivitu hästi.
Karburaator loeb väga palju, pritsega masinatel õhulugeja, millel neil see on, tühikäigumootor jne.
lambda andur mõjutab asja.
Ühesõnaga kõik need mõjutavad erinevaid asju, kaasaarvatud küünlad ja bensiin.
Mootori hõredus ka loomulikult loeb.
Kuid küünlaid on elementaarne kontrollida autol.
Samas see, et iga aasta küünlaid vahetada, see jutt ei pea päris paika, 2-3 aastat või 60 000km võid igasuguste küünaldega jumala rahuga maha sõita, kui sa just ei tee kogu aeg lühikesi otsi, mis küünlad ära tahmab jne, siis võib teine lugu olla.
Kuid asi, mida tasub teha on kindlasti küünalde kontroll ja kui neil on sädevahe vale, siis see paika ajada, küünalde elektroode võib ka korra aastas puhastada, kui neid kontrollid ja elektroodide sädemevahe paika ajad.
Mul olid karpa sierral 5-6 aastat vanad küünlad, vahetasin uute vastu, mitte mingit vahet ei ilmnenud.
Lihtsalt aeg-ajalt tasuks küünlaid, kindluse mõttes vahetada, pluss see, et küünalde elektrood võib lihtsalt omadega ära kuluda, kuid minu omadel oli see normis veel.
Väidetavalt BMW 5 seeria E34-l pidid vanad küünlad, süütepoole sööma, ei tea kas see tõsi on.
BMW-l iga silindri kohta eraldi väike süütepool ja suht nõrgad asjad, nagu kuulnud olen, võibolla asi selles.
Tegelikult on põhjuseid väga palju, miks ebaühtlaselt töötab, võtab palju kütust ja ei käivitu hästi.
Karburaator loeb väga palju, pritsega masinatel õhulugeja, millel neil see on, tühikäigumootor jne.
lambda andur mõjutab asja.
Ühesõnaga kõik need mõjutavad erinevaid asju, kaasaarvatud küünlad ja bensiin.
Mootori hõredus ka loomulikult loeb.
Kuid küünlaid on elementaarne kontrollida autol.
Samas see, et iga aasta küünlaid vahetada, see jutt ei pea päris paika, 2-3 aastat või 60 000km võid igasuguste küünaldega jumala rahuga maha sõita, kui sa just ei tee kogu aeg lühikesi otsi, mis küünlad ära tahmab jne, siis võib teine lugu olla.
Kuid asi, mida tasub teha on kindlasti küünalde kontroll ja kui neil on sädevahe vale, siis see paika ajada, küünalde elektroode võib ka korra aastas puhastada, kui neid kontrollid ja elektroodide sädemevahe paika ajad.
Mul olid karpa sierral 5-6 aastat vanad küünlad, vahetasin uute vastu, mitte mingit vahet ei ilmnenud.
Lihtsalt aeg-ajalt tasuks küünlaid, kindluse mõttes vahetada, pluss see, et küünalde elektrood võib lihtsalt omadega ära kuluda, kuid minu omadel oli see normis veel.
Väidetavalt BMW 5 seeria E34-l pidid vanad küünlad, süütepoole sööma, ei tea kas see tõsi on.
BMW-l iga silindri kohta eraldi väike süütepool ja suht nõrgad asjad, nagu kuulnud olen, võibolla asi selles.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Ilusaid saabuvaid vastlaid!!!
Diislile bensiini lisamises on üks väike probleem.
Nimelt, kõrgsurve pumpa bensiin ei määri, diisel küll määrib, aga kui osa on bensiin siis on määrimine kehvem, võibolla oli muid probleeme ka ei mäleta.
Kui tahad talvist kütust, siis osta seda tanklast ja kindluse mõttes lisa kütuselisandit, mis takistab kütuse hangumist, parafiini teket, osad vahendid ka lahustavad parafiini.
Tean igatahes seda, et bensiin võib kõrgsurve pumba ära kutustada, osad pumbad kannatavad seda hästi, teised ei kannata üldse eriti, sõidukatel enamjaolt on peal need pumbad, millele bensiin ei meeldi.
Kui räägite diisli küünaldest, siis neile ei ole minu teada km-d antud, igatahes on see mõttetu, sest eelsüüte küünlaid kasutad vaid enne käivitust, seega tuleb neid vahetada alles siis, kui mõni läbi on.
Öeldakse et tuleb vahetada kõik korraga, mina vahetan aga selle, mis on läbi, sest pole nii rikas ja milleks, ega mul kella peale minek pole, oma autoga ma tööl ei käi.
Diisli pihusteid kontrollitakse vastavas stendis, ega muud varianti pole.
Diislitega tekibki suure külmaga probleeme. nagu praegu, eriti vanade diislitega, vanade diislite mootorid juba hõredad.
Diisel töötab ju puhtalt kompressiooni najal, surub kütuse kokku, selle temperatuur tõuseb ja siis plahvatab, kuid külma ilmaga on ju raskem diisli temperatuuri üles saada, mistõttu ongi tihedamat mootorit vaja, et see temperatuur üles saada või siis erksamat lööki, mida annab käima tõmbamine teise auto poolt.
Diisel tahab käivitumiseks erksat lööki saada.
Samuti soovitan vanadele diislitele, plokisoojendused peale panna, säästate mootorit, akut, starterit ja ennast.
Ühesõnaga pidage meeles, et diisli kõige nõrgem koht on kõrgsurve pump, hoidke seda.
Turbodiislitel on turbo ka nõrk koht, kui algul talvel õli külm ja pole päris nii vedel, siis tuleb gaasi andmisega väga ettevaatlik olla, sest turbo ei pruugi piisavalt õlitust saada ja võib nii omadega puruks joosta.
Ühel 2004a diisel bemmil juhtus selline asi, nüüd mõni aeg tagasi selle talve külmaga.
Nimelt, kõrgsurve pumpa bensiin ei määri, diisel küll määrib, aga kui osa on bensiin siis on määrimine kehvem, võibolla oli muid probleeme ka ei mäleta.
Kui tahad talvist kütust, siis osta seda tanklast ja kindluse mõttes lisa kütuselisandit, mis takistab kütuse hangumist, parafiini teket, osad vahendid ka lahustavad parafiini.
Tean igatahes seda, et bensiin võib kõrgsurve pumba ära kutustada, osad pumbad kannatavad seda hästi, teised ei kannata üldse eriti, sõidukatel enamjaolt on peal need pumbad, millele bensiin ei meeldi.
Kui räägite diisli küünaldest, siis neile ei ole minu teada km-d antud, igatahes on see mõttetu, sest eelsüüte küünlaid kasutad vaid enne käivitust, seega tuleb neid vahetada alles siis, kui mõni läbi on.
Öeldakse et tuleb vahetada kõik korraga, mina vahetan aga selle, mis on läbi, sest pole nii rikas ja milleks, ega mul kella peale minek pole, oma autoga ma tööl ei käi.
Diisli pihusteid kontrollitakse vastavas stendis, ega muud varianti pole.
Diislitega tekibki suure külmaga probleeme. nagu praegu, eriti vanade diislitega, vanade diislite mootorid juba hõredad.
Diisel töötab ju puhtalt kompressiooni najal, surub kütuse kokku, selle temperatuur tõuseb ja siis plahvatab, kuid külma ilmaga on ju raskem diisli temperatuuri üles saada, mistõttu ongi tihedamat mootorit vaja, et see temperatuur üles saada või siis erksamat lööki, mida annab käima tõmbamine teise auto poolt.
Diisel tahab käivitumiseks erksat lööki saada.
Samuti soovitan vanadele diislitele, plokisoojendused peale panna, säästate mootorit, akut, starterit ja ennast.
Ühesõnaga pidage meeles, et diisli kõige nõrgem koht on kõrgsurve pump, hoidke seda.
Turbodiislitel on turbo ka nõrk koht, kui algul talvel õli külm ja pole päris nii vedel, siis tuleb gaasi andmisega väga ettevaatlik olla, sest turbo ei pruugi piisavalt õlitust saada ja võib nii omadega puruks joosta.
Ühel 2004a diisel bemmil juhtus selline asi, nüüd mõni aeg tagasi selle talve külmaga.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Ilusaid saabuvaid vastlaid!!!
Ei tea, pigem lõhub peale kiiremat sõitu kohene seiskamine. Turbiinile tuleb õli samast kohast mis saaledele, selle loogika järgi käiks kiirelt mootor kokku. Turbsile just pannakse restrictoreid ette, et liiga palju õli peale ei tuleks.AlarT kirjutas:Turbodiislitel on turbo ka nõrk koht, kui algul talvel õli külm ja pole päris nii vedel, siis tuleb gaasi andmisega väga ettevaatlik olla, sest turbo ei pruugi piisavalt õlitust saada ja võib nii omadega puruks joosta.
Ühel 2004a diisel bemmil juhtus selline asi, nüüd mõni aeg tagasi selle talve külmaga.
Sierra Is
Re: Ilusaid saabuvaid vastlaid!!!
no ilus jutt ja puha, aga jutt käis enne diislitest...contact kirjutas:ma siis nüüd natuke uurisin seda (aga natuke) ja silma jäi selline jutt.
Juhul, kui auto mootor ei käivitu korralikult, töötab ebaühtlaselt ning kütusekulu on liiga suur, vajavad tõenäoliselt süüteküünlad välja vahetamist. Süüteküünlaid on soovitav kontrollida ja vajadusel hooldada kord aastas. Süüteküünalde seisundi järgi võib hinnata ka mootori üldist olukorda. Näiteks nõetunud küünalde puhul võib kahtlustada õhufiltri ummistust või liiga "rikast" küttesegu jne. Õline küünal omakorda viitab kulunud klapipuksidele või kolvirõngastele.
Tavalistel küünaldel loetakse soovituslikuks läbisõiduks 15000 25 000 kilomeetrit, topeltvaskküünaldel on läbisõidu näit 35 000 40 000 kilomeetrit.
Mõne auto mootoritel kasutatakse mitme külgelektroodiga süüteküünlaid. See pikendab süüteküünla tööiga, kui süütesüsteemi suurem pinge ning kõrgemad pöörded põhjustavad elektroodide suuremat kulumist. Paljudel juhtudel võib siiski kasutada topeltvaskelektroodidega küünalt, sest selle elektroodid on jämedamad, elektroodide tööpind on ligi 50 protsenti suurem ning sellest tingitult on elektroodide kulumine tunduvalt väiksem.
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!