Ma rääkisingi sulle sellest, et enamus müügisolevaid diisleid on paraja läbisõiduga.
Inimesed kes sõidavad diisliga vähe, nad ei müü oma diislit või müüvad tutvusringkonda maha.
Uut diislit pole mõtet osta vähe sõitmiseks, sest see kujuneb kalliks, kuna ostuhind kallis ja hooldus, pluss risk.
Minu diisel on ma ei tea kui palju sõitnud, suht suva ka, peaasi et sõidab.
Vaata Tarmo, mis läbisõitudega on diisel passatid alates 2007a. ja peale
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nüüd vaata, mis läbisõitudega on diisel passatid 2005-2006a.
Huvitav, miks läbisõit 2 aastat on paigal seisnud või suisa väiksemaks jäänud osadel.
Ometi ju 2 aastat vanem auto.
Võtame nüüd 2002-2004a diisel passatid.
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi" onclick="window.open(this.href);return false;
Väga huvitav, läbisõit on kas sama või pole seda enamikul oluliselt juurde tulnud, kui võrrelda 2007 ja uumate passatitega.
Hakkad mu jutule nüüd pihta saama, Tarmo?
Mina ostsin diisli sellepärast, et mul tuleb küte vastava hinnaga ja ka sellepärast, et kuna mul on palju lühikesi otsi, siis bensuautod võtsid 12-15 sajale, suure külmaga isegi 20 ja peale, diisel aga 7 umbes.
Kindlustus on ka odavam, kuna on 49kw.
Minu diisel maksis ainult 7000kr, olen sinna ühteist raha pannud, aga need pole mingid kolossaalsed summad ja kui minu odava diisliga peaks ka midagi juhtuma, siis pole see suur kahju, mul varupump olemas ka ja veel 2 eelsüüte küünaltki varuks.
Kui ma peaksin ostma tanklast kütust ja uhiuue diisli, siis ma ei tea mis teeksin, kas ikka ostaksin selle diisli või ei.
Igaljuhul ostan mina järelturu diisleid, mis on juba keritud ja läbi aetud, mistõttu kui ka mina vähem sõidan, siis seda ei saa võrrelda uute auto omanikega.
Ahjaa, mu naabril on mazda 6 2002a oma, diisel, läbisõit 58 000km, kui sai 1,7 aastat tagasi, oli läbisõit 39 000km.
Kuid tema ostis selle oma õelt, seetõttu läbisõitu teabki, kuid tema õde müüski selle talle, mitte ei pannud auto24 ega kuskile müüki, see ainult kinnitba minu teooriat, et head diislid hoitakse endale või müüakse oma ringkonda maha.
Samas tunnistan, et diisel on mulle meeldima hakanud, et võibolla ka ostaksin diisli, kui peaksin tanklast kütust ostma.
Kuid see ei muuda üldpilti, mida sulle ka autokuulutuste näol näitasin.
Ometi on isal ökonoomne korras bensu honda, võtab maanteel 6 sajale, kuid kui linnaotsi läks rohkemaks ja mitte just eriti külmal ajal, oli isegi tal juba kulu 8-9, nii et viga ei olnud sierras või bemmis niiväga, et mul palju kütet läks, vaid ikkagi bensuautos.
Mul seisab auto õues ka, isal garaazis ja mul nats teised sõiduolud, kui isal, veidi tallan gaasi ka, mitte et ma kihutaks päris, aga eks kiirendan veidi ekrsamalt ja kindlasti see avaldab ka mingit mõju.
Aga kindlasti leiab ka diisleid, mis on 30 000 km aastas sõitnud, müügist, kuid väga vähe.
Tõepoolest, minu tööauto diisel sõidab 40 000km aastas, aga seda ei müüda niipea kuskile, mul on samas kõige vähem sõitev auto seal firmas.
Seevastu üks teine masin, mis on 2007 veebruar ostetud uhiuuena, see on praeguseks sõitnud üle 300 000km, paneb miski 170 000km aastas.
Contact, ma ei rääkinud küünalde väljavõtmisest, vaid ilma nende sõitmisesest, seda võib ka nii teha, et võtad voolu ära lihtsalt.
Auto generaatorit ilma akuta ei kannata muide kasutada, tal on vaja regulaatorit ja ta kipub niimoodi tuksi minema.
Sellepärast oleks vaja genekat, mis ei vaja ergutust, ka sinna saab regulaatori vahele panna, nii et tuled ei vilguks.
Ütlen veelkord, see oli näide, kuidas diisel saaks töötada, präis huvitav tegelt.