vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: Ilusat saabuvat naistepäeva !!!
200 Lehekülg;) olen seda juba päris pikalt ootanud:D
Ford Sierra 2.0 karpa 3 ukseline mk2
Re: Ilusat saabuvat naistepäeva !!!
kaabakas kirjutas:200 Lehekülg;) olen seda juba päris pikalt ootanud:D
ehh!
ja mina mõtlesin, et naistepäeva. aga sina mingit lehekülge.
€-contact
Re: Ilusat saabuvat naistepäeva !!!
Tulin mõni aeg tagasi tartust, vahepeal tekkis teele maha päris korralik must jää, nüüd oli hea et olin korralikud naelrehvid alla ostnud, hea oli sõita:)
Kuid sõitsin enamjaolt 80 kurvid alla, polnud mõtet 90-ga riskida, mõne korra lasin sirge peal 90 aga ei hakand tagaveoga mässama pole mõtet riskida nagu ütlesin, aga muidu oli kindel masin.
Kuid adavere juures lauges kurvis üks rekka läks veidi tantsima teel ja käis teekeskel ära kui mitte rohkem, oleks äärepealt meile sisse tulnud, vedas täiega ikka.
Jobu rekkajuht ma ütlen, selline olukord on üks minu hirme, musta jääga ta vist üldse ei arvestanud see rekkajuht.
Ehmatus jõudis mulle paarsekundid hiljem alles kohale, süda hakkas peksma:P Enne oli mingi hästi väike ehmatus või siis reageering asjale, võtsin tee serva kohe.
Ennem olin just teed proovinud, natuke pidurdasin olid rattad blokkis juba.
Kuid sõitsin enamjaolt 80 kurvid alla, polnud mõtet 90-ga riskida, mõne korra lasin sirge peal 90 aga ei hakand tagaveoga mässama pole mõtet riskida nagu ütlesin, aga muidu oli kindel masin.
Kuid adavere juures lauges kurvis üks rekka läks veidi tantsima teel ja käis teekeskel ära kui mitte rohkem, oleks äärepealt meile sisse tulnud, vedas täiega ikka.
Jobu rekkajuht ma ütlen, selline olukord on üks minu hirme, musta jääga ta vist üldse ei arvestanud see rekkajuht.
Ehmatus jõudis mulle paarsekundid hiljem alles kohale, süda hakkas peksma:P Enne oli mingi hästi väike ehmatus või siis reageering asjale, võtsin tee serva kohe.
Ennem olin just teed proovinud, natuke pidurdasin olid rattad blokkis juba.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Ilusat saabuvat naistepäeva !!!
Mul oli esimene musta jää kogemus liikluses siis kui load olid kuu aega käes olnud
Oli vaja linna sõita (liikusin siis hyundai galloperiga, tagavedu sees, m+s all)
Üks tegelane venis ees 50-ga, otsustasin sirgel mööda sõita.
Tõmbasin talle kõrvale ja kui oma suunda tagasi tahtsin pöörata, viskas vasaku külje kergelt ette.
Muidugi pöörasin vastu ning õnneks oli kiirus suht väike (60 ehk) ja mingi karedam koht, et sain kerge vaevaga sirgeks.
Tõmbasin vasakule tee äärde, lasin liiklejad mööda ja läksin siis omale rajale tagasi.
Järgnevad kilomeetrid olin mina siis see kes 50-ga venis
Oli vaja linna sõita (liikusin siis hyundai galloperiga, tagavedu sees, m+s all)
Üks tegelane venis ees 50-ga, otsustasin sirgel mööda sõita.
Tõmbasin talle kõrvale ja kui oma suunda tagasi tahtsin pöörata, viskas vasaku külje kergelt ette.
Muidugi pöörasin vastu ning õnneks oli kiirus suht väike (60 ehk) ja mingi karedam koht, et sain kerge vaevaga sirgeks.
Tõmbasin vasakule tee äärde, lasin liiklejad mööda ja läksin siis omale rajale tagasi.
Järgnevad kilomeetrid olin mina siis see kes 50-ga venis

Sierra 24V coupe - ajalugu
Probe RWD 2,3T
Probe RWD 2,3T
Re: Ilusat saabuvat naistepäeva !!!
Nii ta ehmatab jah see must jää, kui kogemusi pole või kui sellele ei mõtle, eks ole kunagi isegi kogetud.
Aga tore kui õpid oma musta jää kogemustest:) Mina ka õppisin oma kunagistest kurbadest kogemustest musta jääga, korduvatest kogemustest.
Seda kuramust musta jääd ei näe kah, tee võib muul põhjusel kah läikida, ega see must jää just väga ei taha läikida ka. Lisaks tekib see kuramus isegi pluss kraadidega maha, kuna maapind on külmem ja teinekord ka külm tüül ja jäite sadu saavad sellega hakkama, nagu ka tavaline lumesadu võib ära jäätada tee.
Jälestan libedatest oludest musta jääd enim, see kõige salakavalam peale roopaid lumes ja peale sulalund, samuti ka see teema, et teeolud on muutuvad, tihti halvemaks.
Aga tore kui õpid oma musta jää kogemustest:) Mina ka õppisin oma kunagistest kurbadest kogemustest musta jääga, korduvatest kogemustest.
Seda kuramust musta jääd ei näe kah, tee võib muul põhjusel kah läikida, ega see must jää just väga ei taha läikida ka. Lisaks tekib see kuramus isegi pluss kraadidega maha, kuna maapind on külmem ja teinekord ka külm tüül ja jäite sadu saavad sellega hakkama, nagu ka tavaline lumesadu võib ära jäätada tee.
Jälestan libedatest oludest musta jääd enim, see kõige salakavalam peale roopaid lumes ja peale sulalund, samuti ka see teema, et teeolud on muutuvad, tihti halvemaks.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Ilusat saabuvat naistepäeva !!!
kus kohas tallinnas v tallinna lähiümbruses töödeldakse valuvelgi? Oleks võibolla vaja paar velge sirgeks ajada. Ja äkki oskab keegi öelda palju see sirgestamine maksma võib minna?
Motorsport is a lifestyle
Re: Ilusat saabuvat naistepäeva !!!
Valuvelg.com
Kahe lilleks sõidetud RSi sisemise randi sirgestamise eest öeldi hinnapakkumiseks 800.- Seda, kui kõverad need on, peaksid ise teadma.
Kahe lilleks sõidetud RSi sisemise randi sirgestamise eest öeldi hinnapakkumiseks 800.- Seda, kui kõverad need on, peaksid ise teadma.
-
- lugeja
- Postitusi: 1
- Liitunud: 04 Mär 2010, 02:14
Re: Ilusaid saabuvaid vastlaid!!!
Teet01 kirjutas:See generaatori jutt ei taha kuidagi otsa lõppeda...
Viimase 20 aasta jooksul toodetud autodel on kindlasti vahelduvvoolu generaatorid, tavaliselt siis 3 faasilised. Generaatoris on see nn "tablett", mis on 6st dioodist koosnev sild. Selles jubinas on ka muid vajalikke komponente. Dioodisild muudabki vahelduvvoolu alalisvooluks. Generaator ei hakka laadima ilma ergutusvooluta. Ergutusvoolu jaoks on generaatoril eraldi klemm, millele juhitakse pinge läbi süüte luku või teeb seda mõni süüte lukule reageeriv relee. Ergutusvoolu juhtmeks on tavaliselt generaatoril peenem juhe. Massi saab generaator mootori plokist, seega eraldi juhet selle jaoks ei ole. Kuna generaatoris ei ole kasutusel püsimagneteid, siis auto käivitamine ilma väikese abivooluta on võimatu. Seega seda juttu, et ilma akuta bensiinimootoriga auto käima lükatakse, ei ole mõtet ajada. Kui mootor juba käib, siis võib küll ilma akuta ringi vurada nii palju kui süda lustib. Jutt tuli jälle pikk, aga võibolla sai nüüd mõnigatele küsimustele vastatud. Muideks sierra elektri skeemi vaadates saab ka väga hästi näha, et kust ja kuhu see ergutus ahel läheb.
Enamus generaatoreid on iseergastuvad. See tähendab , et ergutuse juhe v6ib olla lahti , tuleb lihtsalt korraks vajutada gaas põhja(lükamise puhul tuleb t6mmata mingi esimese käiguga , et motor saavutaks suured pöörded). Kes ei usu , see proovib. Pull on selles , et rootorisse jääb väike jääkmagnet ja sellest piisab , et k6rgetel pööretel piisavalt voolu anda , et genekas hakkaks tööle. Boschi genekatest käib siis jutt.
Tarmo kirjutas:huvitav millest selline nimi? tappis 666 kärbest ja sääske?
Re: Ilusat saabuvat naistepäeva !!!
Kahtlen su jutus sügavalt.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Ilusat saabuvat naistepäeva !!!
Rolls-Royce`i sõnul on nende autode kliimaseadme võimsus võrdne 30 tavalise külmkapi omaga.
Fordi on vaid ühe külmiku võimsus, aga see on parem kui mitte midagi. Niisiis olin ma kogu eelmise nädala see jobu, kes sõitis sinise Sierraga, aknad lahti ja jope seljas.
Jeremy Clarkson - autode kallal (raamat)

Fordi on vaid ühe külmiku võimsus, aga see on parem kui mitte midagi. Niisiis olin ma kogu eelmise nädala see jobu, kes sõitis sinise Sierraga, aknad lahti ja jope seljas.
Jeremy Clarkson - autode kallal (raamat)

Vanasti olid vinüül ja disainerid, nüüd on kanüül ja streetracerid! 

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ilusaid saabuvaid vastlaid!!!
arvan et tegu on bännitud killer666'ga666K2rbestyhehoobiga kirjutas:bla bla bla
Re: Ilusaid saabuvaid vastlaid!!!
Ma tean, et on iseergastuvad, aga see ei tähenda seda, et aku pinget poleks vaja. Ise ergastuva eelis ongi selles, et pinget on vaja ainult korraks. Akupoolt ergastuval on aku pinget vaja pidevalt, selliseid generaatoreid jah ei valmistata enam eriti. Aga kui mingil põhjusel on rootor magnetiseerunud, siis ideaalsel juhul oleks tõesti võimalik generaator laadima saada. Aga üldiselt magnetiseerunud rootori peale siiski ei saa loota.666K2rbestyhehoobiga kirjutas:
Enamus generaatoreid on iseergastuvad. See tähendab , et ergutuse juhe v6ib olla lahti....
Natuke lugemist ka, kui kedagi huvitab: http://www.powerbase-auto.co.uk/alternators.htm
.... Kes ei usu , see proovib.....
Kusjuures paar korda olen ühte ronti jonni pärast sikutada proovinud, minul ei õnnestunud igatahes autot käivitada.
Re: Ilusat saabuvat naistepäeva !!!
Sooviks siis meie naisliikmetele, Kerstile ja Pillele, head naistepäeva! 

0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Re: Ilusat saabuvat naistepäeva !!!
Naisterahvastele ja end naisena tundvatele meestele toredat naistepäeva ning Rublale õnne sünnipäevaks!
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!