Ford Sierra 2.0 Dohc 1992 a. - TOm / martinito
puksid ikka väsinud ja kõige rohkem mängivad rolli tagasilla padjad e. siis need mis on kohe tagaistme all sellised SUURED kui sinna lisaks panna veel u. 1cm paksune kummi seib, siis läheb tunduvalt sirgemaks aga põhjus on tegelt hoopis selles et õõtsad ise väsivad ära ja rattad vajuvad lääpa nagu scorpadelgi ja ei aita ei vedru amordi ega ka puksi vahetus eriti 

eile käisin siis oma remondiplaaniga yhe erategija juures...näitasin auto ette...vana küsis palju klappe on...ütsin et 8. siis kõrval seisis tal abiline ,noor klemm. vast 20 või alla selle, sõidab vana 5. seeria bemuga (mitte too hainina a sealt edasi 1988 jne
), millele on KARPRAUAST
taha antitiib keevitatud...no issand halasta selliste vendade peale. enivei, too rullikas hakkas seletama et mis 8 klappi, Dohc on ju aint 16 klapiga...et tema teeb kohe asja kindlaks kui kapoti lahti teen...no ma siis muigasin ja tegin kapoti lahti...vana raius kohe "100% 16 klappi, et on ju 2 nukkvõlli
" egas midagi...mis ma ikka vaidlen sellistega
täna läxin tagasi ja pidin auto remonti andma..a eile oli seal mingi audi vend nende ajusid nöökind ja ei saand nad mu autot garaasi ajada, seega leppisin hoopis järgmiseks reedeks uue aja. a ja pärast rääkisin bossiga ise ja ütsin et tegu on ikka 8 klapiga 





powered by 2.0 Ohc
IRW :d
Noh aga ärge pidage teda lolliks. Kaval poiss oli, st oleksid sina uskuma jäänd et 16 klappi siis oleks ta kordateinud ja võtnud tasu 16klapi mitte 8 klapieest.
Tegelikult ikka
et sellised mehaanikud on olemas. Kui asja eijaga pole mõtet tarka panna aaaga saan veel aru et kõiki autosid kohe paugust tundma eipea aga ma oleks vait olnud seljuhul.
PS TOm kui lased seal remontiteha siis hoiatan, kuna äkki võib seesama mehaanik sulle KÕIK 8 klappi panna ühesugused (teatavasti ikka erinevad sisse ja väljalaskeomad erinevad) aga saad kõik kas sisse või väljalükkeomad.


Noh aga ärge pidage teda lolliks. Kaval poiss oli, st oleksid sina uskuma jäänd et 16 klappi siis oleks ta kordateinud ja võtnud tasu 16klapi mitte 8 klapieest.

Tegelikult ikka

PS TOm kui lased seal remontiteha siis hoiatan, kuna äkki võib seesama mehaanik sulle KÕIK 8 klappi panna ühesugused (teatavasti ikka erinevad sisse ja väljalaskeomad erinevad) aga saad kõik kas sisse või väljalükkeomad.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
klappe ta ei vaheta...tõukurid tulevad uued ja klapisääretihendid
no ja mõned andurid.
lasen ära mõõta ka kompressiooni...kui see ok siis klappe ei näpi veel...kui seal mingi jama siis plokikaas maha jne
aga ega ta seal ise midagi nöörida ei saa, kuna kõik jupid viin ise kohale
see selline erategija, kes ise varuosi ei viici otsida.
aga too noor tont olex küll võind vakka olla
tegi rumalaks end 
tööd võib ta osata teha küll, aga pole vaja targutada, kui mõnest autost poolikud teadmised on
no ja mõned andurid.
lasen ära mõõta ka kompressiooni...kui see ok siis klappe ei näpi veel...kui seal mingi jama siis plokikaas maha jne

aga ega ta seal ise midagi nöörida ei saa, kuna kõik jupid viin ise kohale

aga too noor tont olex küll võind vakka olla


tööd võib ta osata teha küll, aga pole vaja targutada, kui mõnest autost poolikud teadmised on

powered by 2.0 Ohc
remondis käidud arve oli 750 eeku
sai vahetatud paar andurit (temperatuuri andur ja ventikate termolüliti), uued tõukurid ja sääretihendid.
viimased olid nii läbi olnd, et paha vaadata ja kõige vahvam on see et ühel klapil oli juhtpuks alla vajund ja sääretihend ei tahtnud sinna otsa istuda. niiet vaatab, mis saab. kui tossutama hakkab, siis lasen juba kaane maha võtta ja v.l. klapid uued panna + veel sooveldada.
jama on see et kompressioon jäi mõõtmata.
täna sain veel uue woofri kasti valmis.
homme peaks el. akende juhtmed ka ära vedama. uhvitav on see, et sinna vahele tuleb 30A kaitse
krt mu woofril oli vahepeal 40A kaitse kui 60-ne maha põles
kuidas need el. aknad niipalju vool tarbivad 

sai vahetatud paar andurit (temperatuuri andur ja ventikate termolüliti), uued tõukurid ja sääretihendid.
viimased olid nii läbi olnd, et paha vaadata ja kõige vahvam on see et ühel klapil oli juhtpuks alla vajund ja sääretihend ei tahtnud sinna otsa istuda. niiet vaatab, mis saab. kui tossutama hakkab, siis lasen juba kaane maha võtta ja v.l. klapid uued panna + veel sooveldada.
jama on see et kompressioon jäi mõõtmata.
täna sain veel uue woofri kasti valmis.

homme peaks el. akende juhtmed ka ära vedama. uhvitav on see, et sinna vahele tuleb 30A kaitse



powered by 2.0 Ohc