3. leht 3-st

Re: K: mootori vahetus

Postitatud: 14 Nov 2013, 18:05
Postitas Six-Fo
sorry

Re: K: mootori vahetus

Postitatud: 19 Nov 2013, 18:27
Postitas sirtsuhunt
tahaks siis saada jh lõpliku vastust....

Re: K: mootori vahetus

Postitatud: 22 Nov 2013, 12:00
Postitas Jaan
sirtsuhunt kirjutas:tahaks siis saada jh lõpliku vastust....
Ma siin loen ja mõtlen, et kui on 85 või 88 mootor siis mis point üldse oleks tegeleda 92kw saavutamisega läbi mootorivahetuse. Ma saaks aru kui valmis tükid oleks reaalselt käe-jala juures siis veel viitsiks noore poisina aju seal vahetada ja selkasid maha tõmmata, aga ekstra otsima, sebima hakata, et max 7kw saada, see on ikka pointless ettevõtmine. Mingit tuntavat efekti lihtsalt ei saa sellest tulla.

Re: K: mootori vahetus

Postitatud: 22 Nov 2013, 12:45
Postitas Milman
No selle 92kW kasuks räägib palju asju ju!
Näiteks kati saab kokkuostu viia (sitaksplekki),
lamda ei peksa segast, kuna seda lihtsalt pole,
ÜV`l saastenormid vanale autole vastuvõetamad jne.

Muidugi selleks nn "mootorivahetuseks" on vaja 92kW mootorijuhtmestiku ja aju,
autoregistris tuleb teha ka dokidesse muudatus, kus kirjas et teostatud mootorivahetus.

Samas koonusfilter pidavat ka lõdvalt ca 5kW lisama + paremad hääled!

Aga küsimus on pigem selles: Kas see nu$$ end ikka ära tasub?

Milman

Re: K: mootori vahetus

Postitatud: 22 Nov 2013, 16:47
Postitas Tarmo
aga kas ainult ajust ei piisa (selle vahetamine ju pmst lihtne nagu vana ufo kasetti vahetamine :D), et noh, dohc nagu dohc ikka, kuid lambda signaali ei loe. Sel juhul oleks ju pisike jume, et katist sitaks plekki ja 4 lisa kw ja kui võimalus 4 poldi lahti kinni keeramisega veel 3kw valla päästa, siis teoorias peaks see 7kw tuntav olema, kuigi ilmselt emotsionaalne väärtus on suurem :D zetec oleks teema aga seal nussi liiga palju

Re: K: mootori vahetus

Postitatud: 14 Jaan 2014, 17:18
Postitas nakeone
see on tavaline dohc 88kw