Lisan üle pika aja siis, mis masinaga vahepeal juhtunud. Eelsüüde ja pump on manuaalse lülituse all, kuna mitte kuidagi ei saa mahti oõhalikult lahtilõhkumise kallale. Masin kiirendab püürab ja pidurdab edukalt, käima minemisega ei ole võhimatki probleeme ja veojõudu on. Käigukast tundub ainult kuidagi aeglase võitu, või kostab lihtsalt diisli hääl pöörete suhtes petvalt. Mingil kummalisel põhjusel hakkasid pihustid lekkima ja tagasivooluotsat tulid kahel pihustil hoopis küljest ära tagasivoolu voolikute vahetamisel. Õnneks lahendas silikoon hetkel probleemi ära ja kuna üle 100 km juba sõidetud, siis tundub asi ka püsiv. Kahjuks otsustas keskmine pütt, et peaks sisu sees lahti viskama ja kolisema hakkama, niiet kohapeal on kuulda toredat klõbinat põhja alt. Muus osas tundub nagu OK.
Kiirendus võiks muidugi parem olla, aa ehk saan kuidagi hakkama. Talvel lumes peaks iseenesest sellest juba allt jõrele tulevast väändest ehk piisama.
Samuti otsustas suunatule üliti ja tagurdustuli lõpetada töötamise poole sõidu pealt. Suunatule lüliti sain lahti võetus, kõik õhendused koras, aga ikka ei tööta. Saab siis korralikult pead murda.
Sõidan muidu hetkel veel bensuka õlevaatusega. Pole jõudnud veel õmberehituse taotluse arkis vormistada
