1990 Ford P100, Tets
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Tegelikult peaks minema pikalt taha välja, üle silla. Nii on lihtsam, samas üsnagi vaikne imekombel.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Täna juhtus siis selline asi:



Nimelt, kuna lõpuks hakkas päris närvidele käima probleem, et peale paremkurvi jookseb küttesüsteemi õhk vahele ning see saadanast 1,8 otsustab seisma jääda. Ainuke loogiline viga võiks olla ju paagis (eelmise omaniku väitel pidi see lekkima ka veel tagatipuks, ise proovinud ei olnud tänaseni). Kakkusin kasti maha ja asusin uurima. Esiteks siis probleemiallikas. Mõlemad torud olid lahti võtturi küljes, mõni ime, et kütus sedasi mängib, samuti ka näidik.

Paraku päeva lõpuks asja siiski korda ei saanud. Tehtud sai küll korralik konstruktsioon sinna (pilti kahjuks näidata pole), kuid siiski peale paremkurvi jookseb õhk vahele ning paraku mootor otsustab endiselt seisma jääda. Lekke sain vist pidama, vähemalt esialgu. Kasti mahavõtmisest oli ka muud kasu, sai raami veidike puhtamaks nühitud. Alguses oli a la säärane:

Ning seejärel selline, õnneks on raami üldine seisukord üpriski hea, vähemalt selle koha pealt on süda rahul:


Kast tahab siiski ikkagi tööd saada. Aga ennem tahaks raisa normaalselt sõitma saada. Saatus vist mängib kaasa selle endurajura minemalöömisele.

Nimelt, kuna lõpuks hakkas päris närvidele käima probleem, et peale paremkurvi jookseb küttesüsteemi õhk vahele ning see saadanast 1,8 otsustab seisma jääda. Ainuke loogiline viga võiks olla ju paagis (eelmise omaniku väitel pidi see lekkima ka veel tagatipuks, ise proovinud ei olnud tänaseni). Kakkusin kasti maha ja asusin uurima. Esiteks siis probleemiallikas. Mõlemad torud olid lahti võtturi küljes, mõni ime, et kütus sedasi mängib, samuti ka näidik.
Paraku päeva lõpuks asja siiski korda ei saanud. Tehtud sai küll korralik konstruktsioon sinna (pilti kahjuks näidata pole), kuid siiski peale paremkurvi jookseb õhk vahele ning paraku mootor otsustab endiselt seisma jääda. Lekke sain vist pidama, vähemalt esialgu. Kasti mahavõtmisest oli ka muud kasu, sai raami veidike puhtamaks nühitud. Alguses oli a la säärane:
Ning seejärel selline, õnneks on raami üldine seisukord üpriski hea, vähemalt selle koha pealt on süda rahul:
Kast tahab siiski ikkagi tööd saada. Aga ennem tahaks raisa normaalselt sõitma saada. Saatus vist mängib kaasa selle endurajura minemalöömisele.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Paak tundub sul bensuka oma olema. Diislil on kütusevõtt põhja all.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Ilmselt küll kuna tehasest tuli relv 2,0 pintoga. Momendil olen igatahes veidi nõutu, ei oska probleemi lahendada 

Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Võta see paagiandur koos kütusetoruga küljest (käib keerates) ja vaata mis sees toimub üldse.OnkelMats kirjutas:Ilmselt küll kuna tehasest tuli relv 2,0 pintoga. Momendil olen igatahes veidi nõutu, ei oska probleemi lahendada
vb pead võtutoru pikemaks tegema et oleks paagi põhjas ilusti.
Sisu näeb selline välja
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Tänud nõuande eest, kui aega leian siis viskan pilgu peale.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
vaatasin et sul on kandevõime 50 kg väiksem kui meil martiniga, samas käru mass 60kg suurem, huvitav kust need numbrid võetakse. haige on see et mul ja martinil on lubatud 210kg käru vedada, sul 270, kuid haigelt väike ikka
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Vot seda minagi. Kui päris aus olla siis ma ei oska isegi mingisugust loogilist lahendust siin leida. 270 kg käru sama hea vedada nagu tühja zubrjonokit... 210 veel enam.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Kõige muu hulgas kaalusin pikalt, et kas on mõtet varakult ühte ideed avalikult jagada või mitte. Siiski ei anna rahu ja tuleb see pildike siia ära panna. Kellel tekib raskusi pildilt välja lugemisega, siis vihjeks nii palju, et ühe silindri litraaž on umbkaudu 0,625 liitrit
. Küll ei ole tegemist Fordi toodanguga, millele endamisi rohkem lootusi ning planeeringut üles seadsin, kuid käib see kah alustuseks, hiljem on ehk lihtsam juba õige asi vahele panna.

Ei tea veel, kas viitsin või kui isegi viitsin siis kui palju jõuab see kuu veel ära teha, kuna juulist on paraku vaja kiirelt väes ära käia. Igatahes ootusärevus on suur.

Ei tea veel, kas viitsin või kui isegi viitsin siis kui palju jõuab see kuu veel ära teha, kuna juulist on paraku vaja kiirelt väes ära käia. Igatahes ootusärevus on suur.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
5l chevy?
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Hetkel paraku küll. Ideaalis võiks ikkagi 302 windsor vms seal luugi all sitsida. Või siis juba mainstream chevy 5,7. Diil oli lihtsalt niivõrd hea.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Kuramus, jõudsin kiiremini tagasi kui oleksin oodanud. Ning lisaks sellele uudisele pean paraku mainima, et kastikas on müüa, keeruliste asjaolude tõttu...
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
mis hinnaga?
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Mina tahaksin saada umbes 1500 EUR ringis selle eest.