
Sierra 2.9 12V 92a Faric
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
mis edasised plaanid veel ees ss 

Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Kiirelt pealevaadates
Toonklaas
Tagaistme seljatoe kinnitused teha
Kliimaseadme juhtmestik ja täitmine r134a süsteem peal
Mootoriaju eec5 paigaldada v megasquirt v rs2000aju
Gaasiseade tagasi ühendada
Esisilla kokkujooks vajab reguleerimist
Mingi pidur jääb peale
Nokkida on veel aga pole hullu, auto pole uus ju
Toonklaas
Tagaistme seljatoe kinnitused teha
Kliimaseadme juhtmestik ja täitmine r134a süsteem peal
Mootoriaju eec5 paigaldada v megasquirt v rs2000aju
Gaasiseade tagasi ühendada
Esisilla kokkujooks vajab reguleerimist
Mingi pidur jääb peale
Nokkida on veel aga pole hullu, auto pole uus ju
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
noh siis tegevust jagub :p
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Sierrale said eile talverehvid teiste velgedega alla, talvel küll palju selle autoga sõitmist ei tule, aga rehvid võiks hooajale vastavad siiski all olla, paar lumist pilti ka.


Midagi suurt vahepeal tehtud ega juhtunud ei ole, tagastange sai enne lume tulekut juba veidi kannatada ning vajab veidi lappimist ning akende nuppudele sai oma asukoht tehtud.




Midagi suurt vahepeal tehtud ega juhtunud ei ole, tagastange sai enne lume tulekut juba veidi kannatada ning vajab veidi lappimist ning akende nuppudele sai oma asukoht tehtud.


-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
kas need nupud on valgustuse võimalusega?
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Jah, süüde sisse panna siis lähevad põlemaTarmo kirjutas:kas need nupud on valgustuse võimalusega?
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Tagaustes on sierra originaal tõstukid või kuskilt mujalt pärit?
Ford Scorpio Ghia Cosworth 94a.
Ford Sierra 4x4 Dohc 91a.
Ford Sierra 4x4 Dohc 91a.
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Sierra ja scorpio tõstukite kombineering on seal,
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Täna sai proovitud Scorpio juhtmestikuga mootorit tööle saada, aga tundub, et asja ei saa, immo on peal ja tänu sellele sädet jm. ei teki. Kuskilt mingeid skeeme pole ka leidnud, hea oleks kui saaks RS2000 juhtmestiku koos ajuga kuskilt või äkki on variant veel proovida Mondeo pealt


Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Mootori juhtimine jäi siiski hetkel Sierra aju peale, sest Scorpio immost jagu ei saanud. Vahepeal juhtusin saama veel toimivad ukselukud ja sai need ka ära vahetatud, saab nüüd uksi väljast ka lukku panna, sellega seoses sai ka kõrvalistujapoolne keskluku mootor ära vahetatud, sest eelmisel oli mingi rike sees, lukku pannes tulid kohe uksed lukust lahti tagasi.
Viimati muutis Faric, 30 Mai 2019, 03:45, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
ei tasu karta seda EEC-Vd.. ja RS2000 on ka veits kahtlane värk seal pole vist MAFi ja nukaandurit ning lambadasid on 2 (vist)
ma pole elektrik aga tundub, et vajalik immole on punane LED, võti, võtmelugeja, vbolla ka kytuserelee!
mul ledi +12 pidev ja paarikohta syytelukkust vool kaitsmekarbi vahele veetud.. kuigi jah ma säilitasin kaitsmekarbi...
ma pole elektrik aga tundub, et vajalik immole on punane LED, võti, võtmelugeja, vbolla ka kytuserelee!
mul ledi +12 pidev ja paarikohta syytelukkust vool kaitsmekarbi vahele veetud.. kuigi jah ma säilitasin kaitsmekarbi...
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Võibolla sai algul lõikumisega pisut liiale mindud ning midagi olulist välja nopitud, ei tea ka täpselt milliseid signaale see PATS'i plokk vajab. Kunagi äkki mahti on siis võib veel katsetada. Võtmelugeja ja võti olid olemas, LED'i kahjuks ei säilitanud.FLAMEWAR kirjutas:ei tasu karta seda EEC-Vd.. ja RS2000 on ka veits kahtlane värk seal pole vist MAFi ja nukaandurit ning lambadasid on 2 (vist)
ma pole elektrik aga tundub, et vajalik immole on punane LED, võti, võtmelugeja, vbolla ka kytuserelee!
mul ledi +12 pidev ja paarikohta syytelukkust vool kaitsmekarbi vahele veetud.. kuigi jah ma säilitasin kaitsmekarbi...
RS2000-l on neid andureid jah kõvasti vähem võrreldes scorpioga, lambdasid on scorpal endal ka juba 2 tükki tegelt, aga samas auto peajuhtmestikuga ühendamine tunduvalt kergem, pidi mingi ~7 juhet olema(kui immot ei ole), mis signaale tahavad saada.
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Esiklaas sai vahetatud ja kokkujooks paika pandud. Keegi, kes eelmist klaasi sellele on paigaldanud kunagi, oli korralikku huumorit teinud, mõnes kohas liimikihti polnudki ja mõnes korralikult paksult uhatud.




Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Viimasest postitusest jälle palju aega mööda läinud, vahepeal on ilmad ilusaks läinud ning palju asju ära tehtud.
*Sai vahetatud mootor - tagasi läks siis 85kw'ne dohlakas. Scorpa 100kw-st dohlakat ei saanud õigesti tööle ja selle tõttu sai too hetkel garaaži nurka paremaid aegu ootama pandud, vale häälestuse pärast ajas rõvedat vingu tagant välja ning rüüpas palju kütet.
*Pagasnik komplekteeritud - kõik polstrid ja asjad said külge pandud ning originaal pagasniku lambi asemel ka vähe võimsam LED paigaldatud
*Esituled said vahetatud - juhipoole sai uus tuli odava hinnaga saadud ning kõrvalistuja poolne on nüüd elektriliselt reguleeritav. Hiljem ehitan juhipoolse ka elektriliseks ringi.
*Tagastange lapitud - Sügisel sai viga, nüüd on ühes tükis, kuid vajab ülevärvi millalgi.
*Suverattad alla keeratud, uued veljed.
*Uus kärukonksu pistik paigaldatud, juhtmed veel ise ühendamata.
*Ja et tagumine numbrimärk ikka väriseks, siis väike subwoofer ka pagassis.
Mootorivahetusega sai kat'iga sumps ka alla visatud, et ülevaatusest ilusti läbi läheks. Nüüd lähiajal ongi plaanis ülevaatusele minna, saab ehk masina legaalselt liikuma.
Veel igav ei hakka, igasugused pisiasjad vajavad tegemist. Lõpetuseks pilte ka peategelasest


*Sai vahetatud mootor - tagasi läks siis 85kw'ne dohlakas. Scorpa 100kw-st dohlakat ei saanud õigesti tööle ja selle tõttu sai too hetkel garaaži nurka paremaid aegu ootama pandud, vale häälestuse pärast ajas rõvedat vingu tagant välja ning rüüpas palju kütet.
*Pagasnik komplekteeritud - kõik polstrid ja asjad said külge pandud ning originaal pagasniku lambi asemel ka vähe võimsam LED paigaldatud
*Esituled said vahetatud - juhipoole sai uus tuli odava hinnaga saadud ning kõrvalistuja poolne on nüüd elektriliselt reguleeritav. Hiljem ehitan juhipoolse ka elektriliseks ringi.
*Tagastange lapitud - Sügisel sai viga, nüüd on ühes tükis, kuid vajab ülevärvi millalgi.
*Suverattad alla keeratud, uued veljed.
*Uus kärukonksu pistik paigaldatud, juhtmed veel ise ühendamata.
*Ja et tagumine numbrimärk ikka väriseks, siis väike subwoofer ka pagassis.
Mootorivahetusega sai kat'iga sumps ka alla visatud, et ülevaatusest ilusti läbi läheks. Nüüd lähiajal ongi plaanis ülevaatusele minna, saab ehk masina legaalselt liikuma.
Veel igav ei hakka, igasugused pisiasjad vajavad tegemist. Lõpetuseks pilte ka peategelasest


Re: Sierra 2.0 Dohc 92a Faric
üv läbitud, tempi andur oli vigane ja sai vahetatud ning parem tagumine pidurisupport vaja veel vahetada
ja vaja veel vaadata, miks pidurdades krigiseb ja vibreerima ajab
ja vaja veel vaadata, miks pidurdades krigiseb ja vibreerima ajab