3. leht 5-st
Postitatud: 21 Mär 2007, 08:26
Postitas tann
et siis pole nagu kellelgi soovi, oli ainult huvi?
igatahes mina küll kaalun seda asja, aga ennem pean natuke kere ja pidureid ja veermikku vaatama.
Postitatud: 21 Mär 2007, 22:02
Postitas Tarmo
huvi on suur ja kunagi on ka plaanis, aga praegu on teised väljaminekud, nüüd on vähemalt hinnaklass teada et millega arvestama peab
Postitatud: 26 Mär 2007, 10:48
Postitas tann
8 ja 16-klapilistel mootoritel on torukollektori pikkuse vahe ( 4-silindrilistel ).
eks kõhualuse toru jämedus on ka erinev, aga ei ole nii oluline.
Postitatud: 26 Mär 2007, 20:27
Postitas IvoK
Postitatud: 26 Mär 2007, 20:59
Postitas motohead
aga kas poleks mõttekam lihtsalt kollekas seest läikima ajada oleks ka parem läbilaskmine kui niisama

täiesti peegel läikeni ma mõtlen
Postitatud: 26 Mär 2007, 22:46
Postitas Tarmo
kus juures kui niisama kollektor siledaks seest teha annab kah juurde
Postitatud: 27 Mär 2007, 08:05
Postitas tann
Postitatud: 27 Mär 2007, 09:58
Postitas motohead
nu siis ei ole vaia hakkata raha matma torukolleka peale kui saab ka niisama õpa ütles et kui kolle seest peaaegu peegelläikeni ajada ja suht siledaks saada siis hakkavad kaasid kiiremini liikuma ja parem
Postitatud: 27 Mär 2007, 11:40
Postitas Kriss
samapalju annab juurde ka sisselaske kolle peegliks poleerimine aga ma tahaks seda meest näha kes sinna sisse ronib ja nühkima hakkab.
Postitatud: 27 Mär 2007, 12:20
Postitas Tarmo
ega seda vist kerge teha pole jah, küll aga ühel lancial tartus tehti ja taguotsa dünoga arvati et tunduvalt parem. kuidas nad seda täpsemalt tegid ei märganud küsida.
heh
Postitatud: 27 Mär 2007, 13:07
Postitas kolleeg
tava v2ljalaske kollektoril ja torukollektoril on ikka suur vahe. Niisama malm kollektori siledaks ajamine ei anna kunagi sama effekti kui korralik toru kollektor. Seda siis vabalthingavana. Seda asjaolul,et iga silinder tahaks ikka v6rdse teepikkusega endale v2ljap22su saada.
Sisselaske kollektori siledaks ajamine ei anna samuti suurt effekti, natuke v6ib, aga mitte yleliia. Nii imelik kui see ka pole, siis ei liigu gaasid peegel siledal pinnal mitte just k6ige effektiivsemalt (sisselaskel peab toimuma kytuse ja 6hu segunemine). Milline on optimaalne siledus, seda n2itab flow bench.
Krt olen unine

Postitatud: 27 Mär 2007, 13:15
Postitas Tarmo
sellest sisselaske siledusest oli tqhq's kah juttu, et peegel ei tohi olla siis ei segune vaid kütus hakkab mööda seina voolama, aga välja lase võib ikka ju olla? ja selles on sul tõiesti õigus et stock malm väljalase siledaks tegemine ei anna sama effekti kui ühepikkused torud (vist sobib ka nii et kui ntx üks toru on teistest pikem siis peab ta olema nii palju pikem et gaas jõuab lihtsalt sellesse vahesse kus ta olema peab üks takt hiljem).
Postitatud: 27 Mär 2007, 13:28
Postitas Jesper
See torukollektori ühepikkuste torude teema on natuke ülehaibitud - jah seal on õigesti arvutatud pikkuste puhul efekt olemas, aga väga suur osa torukolle paremast voolavusest tuleb lihtsalt selle arvelt, et pöörded ning üleminekud on sujuvamad.
jajah
Postitatud: 27 Mär 2007, 15:50
Postitas kolleeg
ilmselt on ylehaibitud ka fakt, et hetkel kui sinu vabalthingaval mootoril on veel v.l klapp avatud, siis v2ljalaskest tagasitulev r6hulaine(nimetame kuidas iganes) ei oma t2htsust.

. Aga olgem ausad, p6lveotsas ehitamine on ikka rohkem 6nne asi.

Postitatud: 27 Mär 2007, 16:07
Postitas Jesper
Anti-reverse on tiba teine teema. Selle vastu tehakse primaartoru ja pordi vahele "aste" või lausa pannakse pordikujuline torujupp primaari sisse. Õnne asi ei ole siin midagi, lihtsalt tuleb kasutada levinud mootoreid ja töötavaid lahendusi.