diisel sierra läheb keema, andke nõu

Kapotialused jutud
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas sõdurpoiss »

ahjaa, keegi väitis siin et kui radikas läheb ülevalt kuumaks aga alt on jahe, siis on radikas umbes.Kohe kindlasti ikka on või? Radiaatori põhimõte peakski vist olema jahutusvedeliku JAHUTAMINE, seega vist loogiliselt võttes peaks radiaatorist väljuv vedelik olema jahedam kui sinna sisenev?? Aga no igaks juhuks võiksid uue radika panna küll, osta poest kohe ja osta ikka originaal!
erx
aktivist
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Nov 2007, 02:24
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas erx »

Kuhu see tosool sul ära kaob siis? Kui ta maha ei jookse, peab plokikaanetihendis, plokis või kaanes probleem olema, see seletaks ka halli tossu. Kui õhk satub jahutussüsteemi, siis tekib ka selline efekt nagu mootor keeks, kuna õhu tõttu süsteemis ei taha jahutusvedelik enam eriti ringi käia. Krt ma ei saa aru mis ajast see jebi sul pihta hakkas siis? Kas ta sõites ka üle kuumeneb? Mismoodi tosool sul käimise ajal paisupaaki voolab? Kas sul on ringvool läbi paisupaagi? Äkki on need hoopis õhumullid mis paisupaaki tulevad käimise ajal. Nii ei oska ju aidata, vea ennast koos autoga kuskile remonditöökotta, kui endal mõistus peale ei hakka. Ja kui sul sumpast sädemed ja tahmatükid tulevad... Kui ta tosooliaure sumpast välja ajab(halli suitsu), siis see niiske õhk võtabki tahmatükid lahti, vähemalt peaks teoorias nii olema. Suht raske on siin sensitiivi mängida ja ma vaatan et keegi teine ei oska ka peale minu midagi erilist lisada :(
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 »

sõdurpoiss kirjutas:ahjaa, keegi väitis siin et kui radikas läheb ülevalt kuumaks aga alt on jahe, siis on radikas umbes.Kohe kindlasti ikka on või? Radiaatori põhimõte peakski vist olema jahutusvedeliku JAHUTAMINE, seega vist loogiliselt võttes peaks radiaatorist väljuv vedelik olema jahedam kui sinna sisenev?? Aga no igaks juhuks võiksid uue radika panna küll, osta poest kohe ja osta ikka originaal!

seleta siis, mis moodi peaks olema radika alumine ots toa temil ja ülevalt on kuum, et mis ime radikad sul siis on ???


termostaat avaneb ca 92 kraadi juures, vesi jookseb radikasse ja sealt healjuhul ta 50 kraadipeale jahutatakse - eks sa proovi panna käsi 50 kraadisesse vette ja väita et see on külm :evil:
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas sõdurpoiss »

Kui radikas umbes on siis ei saa ju ei ülemine ega alumine osa kuumaks minna, kuna vedeliku ringlust ei toimu. Pealegi väitsid sa ise et pikema töötamise järel läheb ka alt soojaks?Usu mind, umbes radikaga läheks su v6(ma eeldan) kohe kiiresti keema...
erx
aktivist
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Nov 2007, 02:24
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas erx »

Mis kradi seebi nalju te teete :mrgreen:
al101 kirjutas:Termostaat avaneb ka minu teada õieti
Kust sa tead et termostaat õigesti avaneb? Mis kradi seisus sul see esimene jahutusradikas on? Kas sul sealt ribide vahelt õhk läbi käib üldse w? Mismoodi sul saab radikas peale sõitu üleni kuum olla ma ei saa aru? Mul on nii, et sõidust tulles on radika äravoolulõdvik vaevalt leige... :lol:
xr4 kirjutas:termostaat avaneb ca 92 kraadi juures, vesi jookseb radikasse ja sealt healjuhul ta 50 kraadipeale jahutatakse - eks sa proovi panna käsi 50 kraadisesse vette ja väita et see on külm
92kraadi on juba viimane piir, 2,3d on ta kuskil 80kraadi juures
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Postitus Postitas Tanel »

Pene kuskile pliidilesoe vesi keema pane termostaat sina sisse siis näed kas avaneb v6i mitte!!!mina proovisin nii ja ärge ajage et loll idee :wink: :wink: :wink:
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
erx
aktivist
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Nov 2007, 02:24
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas erx »

Ma proovisin ka pliidi peal vee sees :D , ainult et termostaat peab traadi otsas rippuma, mitte poti põhjas olema ja samas koguaeg termomeetriga mõõtma vee tempi. Ta peab ikka päris tükk maad avanema, kui mingi pilu ainult tekib, siis sellest ei piisa...
fordsi
aktivist
Postitusi: 268
Liitunud: 07 Apr 2006, 09:54
Asukoht: türi

Postitus Postitas fordsi »

termostaadi välja võttes ja jäärada sõites läheb auto päris nobedalt keema kuid töötava termostaadiga ei juhtu seda kunagi. vähemalt kopikaga on nii
jään fordide juurde
erx
aktivist
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Nov 2007, 02:24
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas erx »

fordsi kirjutas:termostaadi välja võttes ja jäärada sõites läheb auto päris nobedalt keema kuid töötava termostaadiga ei juhtu seda kunagi. vähemalt kopikaga on nii
Täitsa õige jutt. Termostaat avab suure ringi ja sulgeb väikse ringi, nii et kõik jahutusvedelik käib läbi jahutusradika. Kui termostaati sees pole, siis käib kuumal mootoril pool vedelikku väiksest ringist ilma jahutamata ja mootor võibki üle kuumeneda, eriti kui jäärada sõita.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

kuid antud juhul on eest radikas, ehk suur ring, ka täitsa kuum
erx
aktivist
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Nov 2007, 02:24
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas erx »

tarmo kirjutas:kuid antud juhul on eest radikas, ehk suur ring, ka täitsa kuum
Jah, aga tal pole ju termostaat välja võetud. :)
Üleüldse see on võimatu et sõidust tulles on radika äravool sama kuum kui sissevool :shock: . Selline efekt oleks ainult siis kui radikale papp ette panna :?
al101 kirjutas:Jahutusvedeliku paagis ei ole survet rohkem, kui peaks ja õliga segamini see pole. Mingeid erilisi mulle sealt ka ei tule.
Sealt ei tohiks üldse mulle tulla kui süsteemiga on kõik korras
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 »

sõdurpoiss kirjutas:Kui radikas umbes on siis ei saa ju ei ülemine ega alumine osa kuumaks minna, kuna vedeliku ringlust ei toimu. Pealegi väitsid sa ise et pikema töötamise järel läheb ka alt soojaks?Usu mind, umbes radikaga läheks su v6(ma eeldan) kohe kiiresti keema...

Seebionu räägiks justkui oma kogemustest?
vedeliku ringlus toimub, lihtsalt 80% radika ribidest on umbes (alt poolt) !
ehk midagi ikka liigub läbi.
nii ja tee väike katse kodus, võta raud pulk/latt pane üks ots tulle ja eks sa proovi siis seda ca 20mintsa pärast kätte võtta
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas sõdurpoiss »

Selline efekt oleks ainult siis kui radikale papp ette panna
Selline efekt oleks ka siis kui ilma ventilaatorita sõita?
erx
aktivist
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Nov 2007, 02:24
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas erx »

sõdurpoiss kirjutas:
Selline efekt oleks ainult siis kui radikale papp ette panna
Selline efekt oleks ka siis kui ilma ventilaatorita sõita?
Sõidu ajal ei aita see ventikas kottigi, ventikat on vaja siis, kui istud ummikus või seisad pikemat aega kohapeal.
Kui sa ei raatsi profülaktika mõttes 150eekust termostaati ära vahetada, siis proovi teise radikaga. Äkki annab see tulemust. Ventikas võiks ka ikka küljes ja töökorras olla :D
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

kus juures on nähe kui ventilaator tööle hakkab sõites kui liiga soojaks läheb, aga seda juhul kui papp on ees :D
Vasta