Ford Sierra 2.0 DOHC GT´92 Rain
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Aga palju sina süüdet keerasid.. Tarmol oli 2 kraadi keeratud ja ütles, et just kui erksamaks läks maanteel, siis proovisime mul 4 kraadi, aga erilist vahet nagu küll ei tunne. Eks asi võib selles ka olla, et ma vähe sõitnud.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Mul on ka kaks kraadi keeratud.
Krt peaks millalgi hakkama katsetama, mis saab, kui mingi asi tagasi muuta. Et kui palju midagi reaalselt muuutub ja kui palju oli ettekujutus.
Igatahes positiivne on see, et toodi pakk (esimesed kirjad on küll mõistetamatud):


Ja siis viimane:

Krt peaks millalgi hakkama katsetama, mis saab, kui mingi asi tagasi muuta. Et kui palju midagi reaalselt muuutub ja kui palju oli ettekujutus.
Igatahes positiivne on see, et toodi pakk (esimesed kirjad on küll mõistetamatud):


Ja siis viimane:

http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
fragile = õrn
with care please!!! - hoolikalt palun
tean küll et mõistad, kuid nüüd tuleb point: pakke paber on õrn
with care please!!! - hoolikalt palun
tean küll et mõistad, kuid nüüd tuleb point: pakke paber on õrn

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Ilmselt oli jah mure kas pakkepaberi või siis mullikile pärast, mille sisse vedrud olid mässitud.
Igatahes oli kiri oma eesmärki täitnud ja mullikilel oli piisavalt palju mulle veel alles ja mul poiss sai terve hommiku otsa neid katki klõpsutada
Igatahes oli kiri oma eesmärki täitnud ja mullikilel oli piisavalt palju mulle veel alles ja mul poiss sai terve hommiku otsa neid katki klõpsutada

http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Polegi ammu postitanud siia midagi.
Autole sai helitehnika sisse sätitud, juba peaaegu mängib. Nüüd võiks veel ka viimane võimendi ebay'st kohale jõuda, saaks kõik tööle.
Ühtlasi on üle üks Nakamichi PA4100 võimendi, 4x100W RMS ja suht hea heliga.
Profülaktika mõttes tegin põhja ja uste korrosioonitõrje ka ära. Ehk kestab nüüd kauem
Uued ContiWinterContact3'ed said ka alla.
Mis veel, jäigad vedrud sai alla pandud ja tagumine ots vajus liiga madalale. Ilmselt siis suur klaaspind tagaotsas on ikkagi nii palju raskem kui sedaani tagumine ots. Peab midagi vahele aretama hakkama, praegu pandud kummipuks ei õigusta igatahes.
Paari päeva pärast läheb mootoriremonti. Hetkel vist klapisääre tihendid natuke läbi ja kui juba tegema hakata, siis võtame ka plokikaane maha ja vaatame mis sealt alt paistab
Kett ja leevendid jmt mudru läheb kindlasti ka vahetusse.
Autole sai helitehnika sisse sätitud, juba peaaegu mängib. Nüüd võiks veel ka viimane võimendi ebay'st kohale jõuda, saaks kõik tööle.
Ühtlasi on üle üks Nakamichi PA4100 võimendi, 4x100W RMS ja suht hea heliga.
Profülaktika mõttes tegin põhja ja uste korrosioonitõrje ka ära. Ehk kestab nüüd kauem

Uued ContiWinterContact3'ed said ka alla.
Mis veel, jäigad vedrud sai alla pandud ja tagumine ots vajus liiga madalale. Ilmselt siis suur klaaspind tagaotsas on ikkagi nii palju raskem kui sedaani tagumine ots. Peab midagi vahele aretama hakkama, praegu pandud kummipuks ei õigusta igatahes.
Paari päeva pärast läheb mootoriremonti. Hetkel vist klapisääre tihendid natuke läbi ja kui juba tegema hakata, siis võtame ka plokikaane maha ja vaatame mis sealt alt paistab

http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Mis läbimõõduga need vedrud on,kui viitsid mõõta?
sierra on sportauto
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
kas mõtled vedru ringi diameetrit või vedru paksust?
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Katsun ära mõõta, kui auto kätte saan.
Hetkeseis siis selline
Eks saab näha, kuhu see asi välja jõuab. Arvatavasti mitte väga kaugele.
Kett ja juurdekuuluv vahetusse, rihmarattad, plokikaas profülaktika mõttes ka lihvimisse jne.
Loodetavasti on pärast kõike seda meeles ka need klapisääretihendid ära vahetada millest kõik alguse sai

Vähemalt mootorikood on nüüd teada, N9E ja kõigest 85kW


sry... telefoniga tehtud pildid...
Hetkeseis siis selline

Eks saab näha, kuhu see asi välja jõuab. Arvatavasti mitte väga kaugele.
Kett ja juurdekuuluv vahetusse, rihmarattad, plokikaas profülaktika mõttes ka lihvimisse jne.
Loodetavasti on pärast kõike seda meeles ka need klapisääretihendid ära vahetada millest kõik alguse sai


Vähemalt mootorikood on nüüd teada, N9E ja kõigest 85kW



sry... telefoniga tehtud pildid...
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
mismõttes 85kw
kui selkat pole siis 88
kui lamdat ja katti kah pole siis 92
kui 85 kw variant ja passis 88 siis mine tõsta arkis kisa ning tee neile selgeks, ses 88kw on suurem kindlustus kui 85, piir jooksebki 85 ja 86 vahelt
edit: üritan lähipäevadel sulle ka lubatud kettad ära saata
kui selkat pole siis 88
kui lamdat ja katti kah pole siis 92
kui 85 kw variant ja passis 88 siis mine tõsta arkis kisa ning tee neile selgeks, ses 88kw on suurem kindlustus kui 85, piir jooksebki 85 ja 86 vahelt
edit: üritan lähipäevadel sulle ka lubatud kettad ära saata
-
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Ja tuli sinulgi see mootor pooleks võtta.Ega muidu polekski ju midagi kui ainult need tuhanded taskupõhjast kaotsi ei läheks 

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Suht tuttav vaatepilt
Lammutamine on suht lahe, peaasi,et pärast kõik õigesti kokku kah saaks 


Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Noh, ma tegelikult oleks võinud ju ka klapisääretihenditega piirduda. Siis poleks plokikaant maha võetudki.
Aga oli ju vaja vaadata, mis on kala kõhus.
Nüüd on vähemalt nädalaks mureta, plokikaas läks survestamisele, klappidega lubati ka midagi teha jne.
Sul jäi listist veel välja, et pihustid on ka suuremad, kw siis mis iganes.
Ja samas mootor piisavalt kulunud, et ehk lõpuks 75 tuleb ära
Nende ketastega kiiret ei ole, kui Bomsch peaks nädalavahetusel Tartu kanti sõitma, siis see on ka täiesti piisavalt kiire.
Aga oli ju vaja vaadata, mis on kala kõhus.
Nüüd on vähemalt nädalaks mureta, plokikaas läks survestamisele, klappidega lubati ka midagi teha jne.
Einoh, tehaseseade mõttes.mismõttes 85kw
kui selkat pole siis 88
kui lamdat ja katti kah pole siis 92
kui 85 kw variant ja passis 88 siis mine tõsta arkis kisa ning tee neile selgeks, ses 88kw on suurem kindlustus kui 85, piir jooksebki 85 ja 86 vahelt
edit: üritan lähipäevadel sulle ka lubatud kettad ära saata
Sul jäi listist veel välja, et pihustid on ka suuremad, kw siis mis iganes.
Ja samas mootor piisavalt kulunud, et ehk lõpuks 75 tuleb ära

Nende ketastega kiiret ei ole, kui Bomsch peaks nädalavahetusel Tartu kanti sõitma, siis see on ka täiesti piisavalt kiire.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
siit saad teada palju vanad mootorid on tehase andmetest kaotanud jõudu, nii nutune seis siiski pole kui arvad http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Vanak ... IDEO!.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Nii, midagi jälle juures...


http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont