3. leht 4-st

Re: Mure benapumbaga!

Postitatud: 07 Veebr 2009, 18:12
Postitas Tanel
Paagi peab alt jah koos täiega ära kiskuma et pumpa vahetada,ma ei saa aru kuidas teil need pumbad nii 6rnad on :mrgreen: mul pidevalt t6mbab tyhja pump ja pole siiani otsa veel saand :lol:
2.8 l6ikasin rellakaga bagassi augu et ei peaks paaki maha v6tma pidevalt kui mingi jama on ,aga dohc suutis ainult yhe pumba l6hkuda,isegi 2.8´l peab ilusti vastu :)

Re: Mure benapumbaga!

Postitatud: 07 Veebr 2009, 19:12
Postitas MetalBender
Paagisisese pumba puhul peab paagi tõesti maha võtma, sest see käib pealt poolt paagi sisse. Seal pumba kaane ümber on selline metallvõru mida tuleb natuke mingissse suunda pöörata ja siis peaks saama pumba kätte. Kui paagisisest pumpa vaja läheb siis mul paagisisene DOHC oma olemas.

A ja see et lasid pumbal kuivalt töötada võib tõesti pumba ära rikkuda, oletan kuna olen näinud sama situatsioonin audi 80' puhul.

Re: Mure benapumbaga!

Postitatud: 08 Veebr 2009, 02:52
Postitas audcedes
ja kui ma nüüd tahangi paagi alt ära võtta, mis ma siis pean võtma ka sumpa ja gardaani eest ära v on fordil paak nii, et neid ei pea puutuma? (see mu esimene sierra. muidu olen sõitnud peamiselt BMW-dega ja nende paagivahetus on selline naq ma eespool mainisin)

ses suhtes, et ma ei tahaks/viitsi autot väga laiali ka lammutada.. :lol:

Tann, kuhu sa selle augu täpsemalt lõikasid. Kui viitsid siis võiksid teha sellest pildi, et ma näeks ka selle järgi teha. ei viitsi huupi ka relakaga pagassi kallale minna.. :roll:

Re: Mure benapumbaga!

Postitatud: 08 Veebr 2009, 13:24
Postitas MetalBender
Paagi maha võtmisel ei pea midagi muud maha võtma. Paak on kinnitatud ühest küljest 2 poldiga ja üle paagi minev lint kinnitatud ühe poldiga ja siis paagi luugi juures ka üks pisike kruvi.

Re: Mure benapumbaga!

Postitatud: 08 Veebr 2009, 14:00
Postitas Tanel
Minuteada on sierra paagil kaks vitsa :wink:

Re: Mure benapumbaga!

Postitatud: 09 Veebr 2009, 00:37
Postitas waher
Minu Sierral on küll üks vits või see metall rihm.Vb oleneb see aastakäigust/mudelist vms.Aga alusta sellega,et selgita välja kas vool läheb ikka pumpa.Ma tean palju juhtumeid kus dohcil kaob pumbajuhtmest lihtsalt vool ära...muud midagi...
Aga jah küsimus suurele ringile...panin alla 2,0 pinto(pritsung) pumba,algus oli palju lubav,laksust läks tööle.Kuid vahepeal ringi sõites jääb hing kinni kuskil 3000-4000rpm´i juures,äkki ei saa kätte?Jõudu nagu eriti pole.On sel vahet ka kas on pinto pump või dohci oma???Mõlemad on muidu sisesed.

Re: Mure benapumbaga!

Postitatud: 12 Veebr 2009, 21:27
Postitas audcedes
nu sai nüüd seda uuritud ja puuritud ning selgeks sai et vool pumbani jõuab.
ehk siis ongi pump läbi :(

Re: Mure benapumbaga!

Postitatud: 12 Veebr 2009, 21:35
Postitas waher
aga pump mingit häält ei tee?

Re: Mure benapumbaga!

Postitatud: 12 Veebr 2009, 21:36
Postitas audcedes
täielik vaikus...

Re: Mure benapumbaga!

Postitatud: 15 Veebr 2009, 16:15
Postitas waher
siis on kottis jah...uut pumpa vaja...dohclakale pidavat sobima V6 oma ka...kui dohci oma ei leia..mul endal nt pinto oma.

Re: Mure benapumbaga!

Postitatud: 15 Veebr 2009, 17:55
Postitas Rain
Lihtsalt igaks juhuks - vool küll jõuab aga kas teine pool ehk siis maandus ka olemas on?

Re: Mure benapumbaga!

Postitatud: 21 Veebr 2009, 05:14
Postitas GTO
lase pidev vool peale ja koputa paaki millegiga natuke vb hakkab t66le, pumbal pole midagi viga, harjad kipuvad kinni j22ma kui tyhjalt t66tab.

Re: Mure benapumbaga!

Postitatud: 21 Veebr 2009, 16:16
Postitas waher
aga kas neid harju saab muidu kuidagi lahti ka?
saab seda pumbamootorit üldse laiali weel lammutada?

Re: Mure benapumbaga!

Postitatud: 21 Veebr 2009, 18:35
Postitas audcedes
endal täpselt sama küsimus, et kui mul juba pump pm väljas, kas siis saab selle keerata juppideks :lol: ja siis uuesti tööle panna?
ja kui pikk oleks sellise meistriteose eluiga..?

Re: Mure benapumbaga!

Postitatud: 21 Veebr 2009, 21:33
Postitas Tanel
Pumba saab jah päris tukkideks v6tta,no eluiga ei oska keegi ette ennustada.