3. leht 4-st
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Postitatud: 22 Aug 2008, 11:17
Postitas Tanel
tarmo kirjutas:kuid kui sõidad väga väikese rõhuga siis ei ole ju korralik turbokas kah vaid pigem kvalifitsserum järele aidatud hingamisega vabalt hinav

No ikka väga maha keeratud r6huga ka s6itma ei hakka

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Postitatud: 22 Aug 2008, 12:09
Postitas Tarmo
siis võib kulukaks minna

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Postitatud: 22 Aug 2008, 13:35
Postitas Tanel
tarmo kirjutas:siis võib kulukaks minna

No läheb siis läheb aga vähemalt olen ära proovinud selle
Tra jähin väga heast sierrast hilma pidin homme vaatama minema aga rsk myydud juba

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Postitatud: 23 Aug 2008, 23:47
Postitas Kristjan
Selle asemel, et siin poste laksid oleks sul see asi ammu koos juba. Kui kogu töö ise teha ei ole probleem 20k eest pinto'le vähe jõulisa saada. 60-70 tuhhi saad ka kulutada, aga siis on jõu numbrid vähe teised.
nüüd tuleb kindlasti hunnik poste et never ei tööta jne. N4B mootor on 8,5 surveastmega. Seega mootori sisse minema ei pea.
turbo k26: 2000-4000
wg: 500-1000
bmw tds cooler: 500
õlitus vollad ja stutsid: 500-1000
kolle flansid: 1000
kolle materjal: 500
laadimis torud: 500
ms: kõige prostam vist on 2000 mõistlik variant ca 5000
vems: kõik vajalik peaks tulema 7000 eest
vähe kangemad pihustid: 2000
olenevalt siis ajust kas 14 000 või 16000 eeki.
Aga kuna selle rahaeest saab sierrasid 2tk siis ei hakka ka keegi veavama ennast sellega.
tann15 juttu viskad siin kõvasti tee ära kui huvi nii suur on.
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Postitatud: 24 Aug 2008, 12:27
Postitas Tanel
Kristjan kirjutas:Selle asemel, et siin poste laksid oleks sul see asi ammu koos juba. Kui kogu töö ise teha ei ole probleem 20k eest pinto'le vähe jõulisa saada. 60-70 tuhhi saad ka kulutada, aga siis on jõu numbrid vähe teised.
nüüd tuleb kindlasti hunnik poste et never ei tööta jne. N4B mootor on 8,5 surveastmega. Seega mootori sisse minema ei pea.
turbo k26: 2000-4000
wg: 500-1000
bmw tds cooler: 500
õlitus vollad ja stutsid: 500-1000
kolle flansid: 1000
kolle materjal: 500
laadimis torud: 500
ms: kõige prostam vist on 2000 mõistlik variant ca 5000
vems: kõik vajalik peaks tulema 7000 eest
vähe kangemad pihustid: 2000
olenevalt siis ajust kas 14 000 või 16000 eeki.
Aga kuna selle rahaeest saab sierrasid 2tk siis ei hakka ka keegi veavama ennast sellega.
tann15 juttu viskad siin kõvasti tee ära kui huvi nii suur on.
Mis sina selle pärast muretsed,kui selgub et on vaja nii teha siis ka teen hetkel ei ole lihtsalt nii kindel mis mootorigas peale hakkan

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Postitatud: 24 Aug 2008, 22:48
Postitas GTO
võta toone natuke maha kõigepealt ürita oma mootori tehasevõimsus saavutada ja mootor käima saada korralikult (see ei ole normaalne et mootor töötab "pinges" ja käivitamisel peab hinge kinni hoidma et kas läheb käima või peab lükkama...) sama mootor scorpa peal jookseb välja 208km/h mõtle nüüd natuke selle üle. see et sa üritad max 5000eek turbo projekti on täiesti mõttetu
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Postitatud: 27 Aug 2008, 16:12
Postitas GTO
The Minker is a 323bhp version of the XR4x4. The engine is a hand built Turbo Technics 2.9 V6 with the compression ratio lowered to 7.25:1. Fitted to that are a pair of Garrett T2 turbos supplying a maximum of 1.05 bar maximum boost pressure. It boasts a 0-60 of just 4.7 seconds with a whoping 348 ft lb torque at just 2800rpm.
no tann teed järgi?
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Postitatud: 28 Aug 2008, 00:36
Postitas xr4
ilusad punased torud

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Postitatud: 28 Aug 2008, 10:46
Postitas Tanel
Vaatasin ja imestasin ise ka seda eile

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Postitatud: 25 Sept 2008, 13:03
Postitas Tanel
Öelge siis nyyd mis mootort (Sierradest) k6ige etem oleks turbotada ja lihtsuse poolest?
1) 1.6
2) 2.0 ohc karpa
3) 2.0 ohc pritsung

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Postitatud: 25 Sept 2008, 14:58
Postitas Kristjan
Miks üldse vaeva näha 1.8 liitrist saab ju juba tehasest turboga, jääb aretamine ära.
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Postitatud: 25 Sept 2008, 15:25
Postitas Tarmo
2,0 pritsungiga ohc annab vast kõige mõnusamalt välja
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Postitatud: 25 Sept 2008, 15:42
Postitas kinqpool
2.0 OHC
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Postitatud: 25 Sept 2008, 16:27
Postitas Tanel
Kas selle mootoriga oleks m6tet vaeva näha
Nimelt saaks terve auto ime odavalt aga palju selle karpaga kytuse kulu olla v6ib?
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Postitatud: 25 Sept 2008, 18:03
Postitas xr4
tann15 kirjutas:Kas selle mootoriga oleks m6tet vaeva näha
Nimelt saaks terve auto ime odavalt aga palju selle karpaga kytuse kulu olla v6ib?
isa sõitis sellisega ca 10 a ja eks aeg tegi minekuga ja kütusekuluga oma töö, lõpus võtis ta ca 11l sajale keskmiselt