3. leht 3-st

Re: kolvid

Postitatud: 05 Veebr 2009, 23:37
Postitas xr4
Tarmo kirjutas:klappidest hakkab siis vähem õhku läbi mahtuma? ehk 2500rpm mahub läbi näiteks 10l ja siis 5000rpm ainult 5l, see on küll väga ajuvaba jutt
usun et mõtles kaane voolavust vms

Re: kolvid

Postitatud: 05 Veebr 2009, 23:39
Postitas Tarmo
õhu kogus vast ei suurene mingilt maalt, kuigi imetakse tugevamalt (mootor ju vaakum pump), kuid et väheneb õhukogus mis läbi mahub :?:

Re: kolvid

Postitatud: 06 Veebr 2009, 17:39
Postitas lapik
mõtlesin selle all seda, et 2500 juures on täiteaste palju kõrgem, kui näiteks 5000 pöörde juures.
õhku mahub läbi klappide tõesti isegi veidi rohkem, kuna suurema vaakumi tõttu imetakse ka rohkem õhku.

Re: kolvid

Postitatud: 08 Veebr 2009, 21:18
Postitas Tarmo
ok, minujaoks läks siinkohal natuke keeruliseks ja annan alla, kuna pole terminoloogias kodus :wink:

Re: kolvid

Postitatud: 10 Veebr 2009, 12:43
Postitas Henn
kolvid on leitud tuleks ära tellida koos kepsudega, jep ning leitsin koha kus saab plokikaant voolavust parandada, asi edeneb

Re: kolvid

Postitatud: 13 Veebr 2009, 08:08
Postitas Henn
oot ooot kui ma nüüd hästi aru saan et seda 8v plokkikaant saada siis pean selle pinto plokki pealt maha krutima kuid samas ma vaatasin neid pilte seal foorumi avalehelt siis silmajärgi mul on ka 8v plokikaas tänks

Re: kolvid

Postitatud: 20 Veebr 2009, 12:04
Postitas lapik
tavaline DOHC mootor on ka 8 klapiline, uuel scorpal ja escort RS2000-l olid 16 klappi, aga plokk neil samasugune, v. a scorpio ja galxy 2,3 plokk, millel suuremad kolvid ja tasakaalustusvõllid