Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Kapotialused jutud
SOG
kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Okt 2009, 09:27

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas SOG »

nii tegin avastuse:Dvõtsin eelsüüteküünlad kõik maha juhtmed jätsin külge ja vedasin eraldi massi!!!et näha kui punaseks nad hõõguvad selle aja sooksul mil armatuurist tuli kustub!!!
ja ainult otsad läksid punaseks:Solen alati peale tule kustumist käivitanud aga tuli p6leb ainult 8sek-t...aga relee lülitab v2lja alles ennast p2rast 20sek-t ja selleajaga küünlad üleni punased!!!et kas siis oleks tarks oodata kuni relee klõpsu teeb ja siis käivitada hommikuti!?kuna siis küünlad üleni punased:S
või peavad nad 8sek-ga üleni punaseks minema!?
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D
nustu826
aktivist
Postitusi: 368
Liitunud: 21 Nov 2008, 17:16
Asukoht: Türi - Paide

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas nustu826 »

Selle 8 sekundiga peaksid olema need küünlad punased. Relee on 20 sekundit järgi sellepärast, et tagada külma mootori kergem ja lihtsam töö. Mul ntx mersul peale käivitamist küünlad veel 30 seki järel. Ikka selleks et külm mootor paremini töötaks ja vahele ei jätaks.
SOG
kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Okt 2009, 09:27

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas SOG »

nustu826 kirjutas:Selle 8 sekundiga peaksid olema need küünlad punased. Relee on 20 sekundit järgi sellepärast, et tagada külma mootori kergem ja lihtsam töö. Mul ntx mersul peale käivitamist küünlad veel 30 seki järel. Ikka selleks et külm mootor paremini töötaks ja vahele ei jätaks.
nii et siis küünlad peavad üleni punaseks minema selle 8sek-ga w!?mul l2heb kuskil 1cm aint aga kui kauem lasta siis l2heb k6ik see 2,5cm punaseks!!!
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D
nustu826
aktivist
Postitusi: 368
Liitunud: 21 Nov 2008, 17:16
Asukoht: Türi - Paide

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas nustu826 »

Üldiselt peaks jah, vähemalt enamus küünlast punaseks minema. Pole kunagi aega võtnud ja võrrelnud, aga uus läheb ikka oluliselt kiiremini kui vana. Aga kui sul see 20 seki küünlad järgi, siis peale tule kustumist loe veel ntx kümneni ja käivita siis. Kui siis paremini käivitub siis küünlad väsinud lihtsalt.
SOG
kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Okt 2009, 09:27

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas SOG »

nii t2na hommikul siis hoidsin küünlaid nii kaua kuni relee klõpsu tegi ja k2ivitus esimesest pöördest pole isegi plokisoendusega nii h2sti k2ima l2inud:D
seega 2ki kellegil on pakkuda korralikke kasutatuid küünlaid odava rahaga:Dkui postitamis v6imalus siis v6ivad asuda kus iganes!!!!
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D
killer666
kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 20 Nov 2008, 21:03

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas killer666 »

SOG kirjutas:nii t2na hommikul siis hoidsin küünlaid nii kaua kuni relee klõpsu tegi ja k2ivitus esimesest pöördest pole isegi plokisoendusega nii h2sti k2ima l2inud:D
seega 2ki kellegil on pakkuda korralikke kasutatuid küünlaid odava rahaga:Dkui postitamis v6imalus siis v6ivad asuda kus iganes!!!!
Ma v6in niisama anda , eeldusel , et mind igal ajal hakkad käima vedama:D
fordsi
aktivist
Postitusi: 268
Liitunud: 07 Apr 2006, 09:54
Asukoht: türi

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas fordsi »

kui plaanis pikemalt sõita selle tangiga siis osta uued küünlad, vanad on vanad.
jään fordide juurde
SOG
kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Okt 2009, 09:27

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas SOG »

Nii probleem siis j2rgmine...kui panen plokisoenduse sappa siis hommikul starterit andes käib mootor kiirelt ringi aga kui ei pane siis venitab mootorit,milles probleem kas õli l2heb paksuks külma kuskil -15:S...et kas peaks siis hakkama õli vahetama w!?aku tundub ka ok olevat ja öösel on aku toas ka!!!
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D
killer666
kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 20 Nov 2008, 21:03

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas killer666 »

SOG kirjutas:Nii probleem siis j2rgmine...kui panen plokisoenduse sappa siis hommikul starterit andes käib mootor kiirelt ringi aga kui ei pane siis venitab mootorit,milles probleem kas õli l2heb paksuks külma kuskil -15:S...et kas peaks siis hakkama õli vahetama w!?aku tundub ka ok olevat ja öösel on aku toas ka!!!
Ma soovitaks 6li välja lasta ööseks ja koos akuga tuppa viia. Hommikul lased 6li meeldivalt podisema plita pääl ja siis kallad mootorisse. Vähemalt traktoritega tehti nii.
Ja aku on igal juhul liiga väike.
SOG
kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Okt 2009, 09:27

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas SOG »

killer666 kirjutas:
SOG kirjutas:Nii probleem siis j2rgmine...kui panen plokisoenduse sappa siis hommikul starterit andes käib mootor kiirelt ringi aga kui ei pane siis venitab mootorit,milles probleem kas õli l2heb paksuks külma kuskil -15:S...et kas peaks siis hakkama õli vahetama w!?aku tundub ka ok olevat ja öösel on aku toas ka!!!
Ma soovitaks 6li välja lasta ööseks ja koos akuga tuppa viia. Hommikul lased 6li meeldivalt podisema plita pääl ja siis kallad mootorisse. Vähemalt traktoritega tehti nii.
Ja aku on igal juhul liiga väike.
krt iga öö õli v2lja lasta on ikka nali küll,lihtsam mitte s6ita:D
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D
fordsi
aktivist
Postitusi: 268
Liitunud: 07 Apr 2006, 09:54
Asukoht: türi

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas fordsi »

plokisoojendus soojendab tosooli,tosool soojendab mootorit,mootori soojenedes soojeneb ka õli,soe õli on vedelam ja käivitus tunduvalt lihtsam.minu arust :roll:
jään fordide juurde
SOG
kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Okt 2009, 09:27

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas SOG »

mis 6li oleks hea sisse panna siis kas 5w40 w 10w40 pooltsünt w täistsünt...või leidub mingit normi mineraal õli mis ei l2heks paksuks!!!
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D
killer666
kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 20 Nov 2008, 21:03

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas killer666 »

Tähistused SAE 15W-40, SAE 5W-40 jne toodete pakenditel

Need on SAE (Society of Automotive Engineers) viskoossusklassid, millega märgitakse neljataktiliste mootorite õlide voolavust. Viskoossusklassid näitavad õli "paksust" ja temperatuuritaluvust, kuid ei ole otseselt seotud õli kvaliteediga. Esimene number, millele tavaliselt järgneb W-täht, näitab õli voolavust madalatel temperatuuridel ehk nn talvist viskoossust (Winter). Teine number näitab õli võimet säilitada piisav "paksus" ka kõrgetel temperatuuridel ehk nn suvist viskoossust. Mida väiksem on talvine number (SAE 0W, 5W, 10W jne), seda madalamatel temperatuuridel jääb õli "vedelaks" – see kergendab mootori käivitamist ja kaitseb külma mootorit. Mida suurem on suvine number (SAE 30, 40, 50 jne), seda viskoossem on õli 100-kraadise temperatuuri juures ja seda paremini suudab ta mootorit kaitsta äärmuslikes töötingimustes.

Lihtne;)

osta 0w70 , see peaks hea kyll olema:)

edit:
Enamik mootoreid on valmistatud töötama SAE 10W-40 viskoossusklassi õlidega, mis on piisav -25 kuni +40 kraadise temperatuuriga ilma puhul. Eesti talve oludes peaks mootoriõli olema siiski suurema külmakindlusega – näiteks SAE 5W-... õlid tagavad lihtsa käivitumise ning hea õlitamise kuni -30 kraadini ja SAE 0W- ... õlid kuni -35 kraadini.
kalevipoeg
aktivist
Postitusi: 427
Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
Asukoht: Tallinn Ja Viimsi

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas kalevipoeg »

See 'killer666' mõte ,et koos hommikuse pudruga ka õlipott tulele tundub päris jumekas. Ja ärme unusta tosooli see ikka kah pllidi peal keema.
killer666
kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 20 Nov 2008, 21:03

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas killer666 »

kalevipoeg kirjutas:See 'killer666' mõte ,et koos hommikuse pudruga ka õlipott tulele tundub päris jumekas. Ja ärme unusta tosooli see ikka kah pllidi peal keema.
eip.
Tosooli jaoks on tal spiraal(plokisoendus) juba installitud.
Ja nagu mul siseinfot on , siis on see hi-tech systeem pandud taimerkella peale.

Mina olen tunduvalt laisem , Sätin lihtsalt trossi kylge ja tyytan tuttavaid:)
Vasta