3. leht 6-st
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Postitatud: 15 Jaan 2010, 13:52
Postitas SOG
nii tegin avastuse:Dvõtsin eelsüüteküünlad kõik maha juhtmed jätsin külge ja vedasin eraldi massi!!!et näha kui punaseks nad hõõguvad selle aja sooksul mil armatuurist tuli kustub!!!
ja ainult otsad läksid punaseks:Solen alati peale tule kustumist käivitanud aga tuli p6leb ainult 8sek-t...aga relee lülitab v2lja alles ennast p2rast 20sek-t ja selleajaga küünlad üleni punased!!!et kas siis oleks tarks oodata kuni relee klõpsu teeb ja siis käivitada hommikuti!?kuna siis küünlad üleni punased:S
või peavad nad 8sek-ga üleni punaseks minema!?
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Postitatud: 15 Jaan 2010, 19:11
Postitas nustu826
Selle 8 sekundiga peaksid olema need küünlad punased. Relee on 20 sekundit järgi sellepärast, et tagada külma mootori kergem ja lihtsam töö. Mul ntx mersul peale käivitamist küünlad veel 30 seki järel. Ikka selleks et külm mootor paremini töötaks ja vahele ei jätaks.
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Postitatud: 15 Jaan 2010, 23:17
Postitas SOG
nustu826 kirjutas:Selle 8 sekundiga peaksid olema need küünlad punased. Relee on 20 sekundit järgi sellepärast, et tagada külma mootori kergem ja lihtsam töö. Mul ntx mersul peale käivitamist küünlad veel 30 seki järel. Ikka selleks et külm mootor paremini töötaks ja vahele ei jätaks.
nii et siis küünlad peavad üleni punaseks minema selle 8sek-ga w!?mul l2heb kuskil 1cm aint aga kui kauem lasta siis l2heb k6ik see 2,5cm punaseks!!!
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Postitatud: 16 Jaan 2010, 10:49
Postitas nustu826
Üldiselt peaks jah, vähemalt enamus küünlast punaseks minema. Pole kunagi aega võtnud ja võrrelnud, aga uus läheb ikka oluliselt kiiremini kui vana. Aga kui sul see 20 seki küünlad järgi, siis peale tule kustumist loe veel ntx kümneni ja käivita siis. Kui siis paremini käivitub siis küünlad väsinud lihtsalt.
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Postitatud: 16 Jaan 2010, 11:43
Postitas SOG
nii t2na hommikul siis hoidsin küünlaid nii kaua kuni relee klõpsu tegi ja k2ivitus esimesest pöördest pole isegi plokisoendusega nii h2sti k2ima l2inud:D
seega 2ki kellegil on pakkuda korralikke kasutatuid küünlaid odava rahaga:Dkui postitamis v6imalus siis v6ivad asuda kus iganes!!!!
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Postitatud: 17 Jaan 2010, 17:50
Postitas killer666
SOG kirjutas:nii t2na hommikul siis hoidsin küünlaid nii kaua kuni relee klõpsu tegi ja k2ivitus esimesest pöördest pole isegi plokisoendusega nii h2sti k2ima l2inud:D
seega 2ki kellegil on pakkuda korralikke kasutatuid küünlaid odava rahaga:Dkui postitamis v6imalus siis v6ivad asuda kus iganes!!!!
Ma v6in niisama anda , eeldusel , et mind igal ajal hakkad käima vedama:D
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Postitatud: 17 Jaan 2010, 21:42
Postitas fordsi
kui plaanis pikemalt sõita selle tangiga siis osta uued küünlad, vanad on vanad.
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Postitatud: 18 Jaan 2010, 15:54
Postitas SOG
Nii probleem siis j2rgmine...kui panen plokisoenduse sappa siis hommikul starterit andes käib mootor kiirelt ringi aga kui ei pane siis venitab mootorit,milles probleem kas õli l2heb paksuks külma kuskil -15:S...et kas peaks siis hakkama õli vahetama w!?aku tundub ka ok olevat ja öösel on aku toas ka!!!
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Postitatud: 18 Jaan 2010, 16:42
Postitas killer666
SOG kirjutas:Nii probleem siis j2rgmine...kui panen plokisoenduse sappa siis hommikul starterit andes käib mootor kiirelt ringi aga kui ei pane siis venitab mootorit,milles probleem kas õli l2heb paksuks külma kuskil -15:S...et kas peaks siis hakkama õli vahetama w!?aku tundub ka ok olevat ja öösel on aku toas ka!!!
Ma soovitaks 6li välja lasta ööseks ja koos akuga tuppa viia. Hommikul lased 6li meeldivalt podisema plita pääl ja siis kallad mootorisse. Vähemalt traktoritega tehti nii.
Ja aku on igal juhul liiga väike.
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Postitatud: 18 Jaan 2010, 17:06
Postitas SOG
killer666 kirjutas:SOG kirjutas:Nii probleem siis j2rgmine...kui panen plokisoenduse sappa siis hommikul starterit andes käib mootor kiirelt ringi aga kui ei pane siis venitab mootorit,milles probleem kas õli l2heb paksuks külma kuskil -15:S...et kas peaks siis hakkama õli vahetama w!?aku tundub ka ok olevat ja öösel on aku toas ka!!!
Ma soovitaks 6li välja lasta ööseks ja koos akuga tuppa viia. Hommikul lased 6li meeldivalt podisema plita pääl ja siis kallad mootorisse. Vähemalt traktoritega tehti nii.
Ja aku on igal juhul liiga väike.
krt iga öö õli v2lja lasta on ikka nali küll,lihtsam mitte s6ita:D
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Postitatud: 18 Jaan 2010, 19:57
Postitas fordsi
plokisoojendus soojendab tosooli,tosool soojendab mootorit,mootori soojenedes soojeneb ka õli,soe õli on vedelam ja käivitus tunduvalt lihtsam.minu arust

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Postitatud: 18 Jaan 2010, 21:01
Postitas SOG
mis 6li oleks hea sisse panna siis kas 5w40 w 10w40 pooltsünt w täistsünt...või leidub mingit normi mineraal õli mis ei l2heks paksuks!!!
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Postitatud: 18 Jaan 2010, 21:13
Postitas killer666
Tähistused SAE 15W-40, SAE 5W-40 jne toodete pakenditel
Need on SAE (Society of Automotive Engineers) viskoossusklassid, millega märgitakse neljataktiliste mootorite õlide voolavust. Viskoossusklassid näitavad õli "paksust" ja temperatuuritaluvust, kuid ei ole otseselt seotud õli kvaliteediga. Esimene number, millele tavaliselt järgneb W-täht, näitab õli voolavust madalatel temperatuuridel ehk nn talvist viskoossust (Winter). Teine number näitab õli võimet säilitada piisav "paksus" ka kõrgetel temperatuuridel ehk nn suvist viskoossust. Mida väiksem on talvine number (SAE 0W, 5W, 10W jne), seda madalamatel temperatuuridel jääb õli "vedelaks" – see kergendab mootori käivitamist ja kaitseb külma mootorit. Mida suurem on suvine number (SAE 30, 40, 50 jne), seda viskoossem on õli 100-kraadise temperatuuri juures ja seda paremini suudab ta mootorit kaitsta äärmuslikes töötingimustes.
Lihtne;)
osta 0w70 , see peaks hea kyll olema:)
edit:
Enamik mootoreid on valmistatud töötama SAE 10W-40 viskoossusklassi õlidega, mis on piisav -25 kuni +40 kraadise temperatuuriga ilma puhul. Eesti talve oludes peaks mootoriõli olema siiski suurema külmakindlusega – näiteks SAE 5W-... õlid tagavad lihtsa käivitumise ning hea õlitamise kuni -30 kraadini ja SAE 0W- ... õlid kuni -35 kraadini.
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Postitatud: 18 Jaan 2010, 22:39
Postitas kalevipoeg
See 'killer666' mõte ,et koos hommikuse pudruga ka õlipott tulele tundub päris jumekas. Ja ärme unusta tosooli see ikka kah pllidi peal keema.
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Postitatud: 18 Jaan 2010, 23:17
Postitas killer666
kalevipoeg kirjutas:See 'killer666' mõte ,et koos hommikuse pudruga ka õlipott tulele tundub päris jumekas. Ja ärme unusta tosooli see ikka kah pllidi peal keema.
eip.
Tosooli jaoks on tal spiraal(plokisoendus) juba installitud.
Ja nagu mul siseinfot on , siis on see hi-tech systeem pandud taimerkella peale.
Mina olen tunduvalt laisem , Sätin lihtsalt trossi kylge ja tyytan tuttavaid:)