Sierraclubis saab ikka iga päevaga aina uusi teadmisi juurde.killer666 kirjutas:
Dynos ei regulli keegi midagi.
ja siin tüübid mängivad läpakaga autos solitaire, mitte ei seadista

Sierraclubis saab ikka iga päevaga aina uusi teadmisi juurde.killer666 kirjutas:
Dynos ei regulli keegi midagi.
see ei tähenda kohe,et terves sierraclub´is ebapädevad inimesed on,eksimine on inimlik,samas tegu on ju sierra klubiga,siin peabki erilisi inimesi olemaBomsch kirjutas:Sierraclubis saab ikka iga päevaga aina uusi teadmisi juurde.killer666 kirjutas:
Dynos ei regulli keegi midagi.
ja siin tüübid mängivad läpakaga autos solitaire, mitte ei seadista
Ma ei tea , mis ta seal teeb. V6ibolla vaatab netist porri ja näpib noksi.Bomsch kirjutas:Sierraclubis saab ikka iga päevaga aina uusi teadmisi juurde.killer666 kirjutas:
Dynos ei regulli keegi midagi.
ja siin tüübid mängivad läpakaga autos solitaire, mitte ei seadista
killer666 kirjutas:Ma ei tea , mis ta seal teeb. V6ibolla vaatab netist porri ja näpib noksi.Bomsch kirjutas:Sierraclubis saab ikka iga päevaga aina uusi teadmisi juurde.killer666 kirjutas:
Dynos ei regulli keegi midagi.
ja siin tüübid mängivad läpakaga autos solitaire, mitte ei seadista
Seal on ilmselgelt progetav aju. Ilmselgelt see ryyp seal muudab läpakaga mingeid setinguid.
Mis setinguid sa Bomsch karbussidel läpakaga muudad? ok ok nali.
Kui on mitu erinevat karbust , siis tuleb nad ilmselt ennem synkrooni saada , et igayks ikka samamoodi silindrisse pissuks.JA iga silinder yhtemoodi töötaks.
Tegelt ma vaidleks veel heameelega , aga tegelikult ma ei tea sellest mitmekarbussi asjast halligi. V6ibolla on Sul isegi õigus.Bomsch kirjutas:No ja kuidas sa seadistad siis enda arust karbusse? Keerad kruvikaga düüse, teed kvartali vahel väikese tiiru ja siis hindad tsenseeritud järgi tulemust? Tegelikult panedki selle vidina auto külge ja dünos krutid näitude järgi seadesse.
V6tan k6ik s6nad tagasi.Kristjan kirjutas:O/T
Kuldne tõde tuleb ikkagi praktikas.
Sa ehk näitad mulle mõnda vanakooli mootorit mis oleks sama kw-ga ja parema minekuga.Ma olen lennukal pannud oma dohc-i joonele selliste samaväärsete masinatega nagu bmw 318 83kw,opel vectra 85kw,toyota celica 85kw,sierra is 85kw,opel ascona gt 85kw,bmw 525 tds 105kw,volvo v70 td 103kw,ford scorpa 100kw automaat,vw vento 85kw, audi b4 85kw ja seda nimekirja võiks veel jätkata.Ainukesed autod siin nimekirjas samaväärsekw-ga on sierra is ja volvo kes suutsid mulle poole autopikkusega 1,4km sirgel rajal ära teha.Ülejäänd said kes vähemal kes rohkemal määral kotti. Ma ei ütleks et selle kw kohta ta väga nõrk oleks ja kindlustust ma ka maksan aastas 1206.- krooni.Pole ju surmavalt kallis.killer666 kirjutas:V6tan k6ik s6nad tagasi.Kristjan kirjutas:O/T
Kuldne tõde tuleb ikkagi praktikas.
Oman Praegu dohc mootoriga isendit. Pinto on tegelt juust ja keegi , kes dohci kohta miadi ytleb , sel tuleb tegemist minuga!:D
Parim mootor! , Minek hea , kytuse kulu ka hea suur.
Et iga munk ikka kiidab oma mu**i:D.
Minupoolt tegelt ainuke + ehk see , et mootor käib ise ikka väga vaikselt. Ei miskit muud oska öelda. Kindlustus ka k6rgete ,aga nõrkade kw-de kohta suur.
See , et sa kedagi lutitasid ei ole mingi näitaja.legendaarne666 kirjutas:Sa ehk näitad mulle mõnda vanakooli mootorit mis oleks sama kw-ga ja parema minekuga.
Ok , sisi ma v6in tuua v6rluseks m6ne 3-4 liitrise ameeriklase , mil kw on ka 90 kanti.legendaarne666 kirjutas:Ma rääkisin samadest kw kui sa aru ei saanud. Samahästi ma võin sulle hakata rääkima 2.0 RS-2000 v cossust et vaata kus on minekupill?