3. leht 8-st
Re: 2.0 ohc ergemaks
Postitatud: 03 Veebr 2010, 21:08
Postitas Jaan
killer666 kirjutas:
Dynos ei regulli keegi midagi.
Sierraclubis saab ikka iga päevaga aina uusi teadmisi juurde.
ja siin tüübid mängivad läpakaga autos solitaire, mitte ei seadista 
Re: 2.0 ohc ergemaks
Postitatud: 03 Veebr 2010, 21:16
Postitas waher
see ei tähenda kohe,et terves sierraclub´is ebapädevad inimesed on,eksimine on inimlik,samas tegu on ju sierra klubiga,siin peabki erilisi inimesi olema

Re: 2.0 ohc ergemaks
Postitatud: 03 Veebr 2010, 22:15
Postitas Jaan
Ma pole Sierraclubilisi ebapädevateks kunagi pidanudki. Kus viga näen laita, seal tulen ja aitan lihtsalt

Re: 2.0 ohc ergemaks
Postitatud: 04 Veebr 2010, 10:50
Postitas killer666
Ma ei tea , mis ta seal teeb. V6ibolla vaatab netist porri ja näpib noksi.
Seal on ilmselgelt progetav aju. Ilmselgelt see ryyp seal muudab läpakaga mingeid setinguid.
Mis setinguid sa Bomsch karbussidel läpakaga muudad? ok ok nali.
Kui on mitu erinevat karbust , siis tuleb nad ilmselt ennem synkrooni saada , et igayks ikka samamoodi silindrisse pissuks.JA iga silinder yhtemoodi töötaks.
Re: 2.0 ohc ergemaks
Postitatud: 04 Veebr 2010, 11:25
Postitas Jaan
No ja kuidas sa seadistad siis enda arust karbusse? Keerad kruvikaga düüse, teed kvartali vahel väikese tiiru ja siis hindad tsenseeritud järgi tulemust? Tegelikult panedki
selle vidina auto külge ja dünos krutid näitude järgi seadesse.
Re: 2.0 ohc ergemaks
Postitatud: 04 Veebr 2010, 11:40
Postitas mopple
Miks inimesed ei vaevu süvenema. Oma postis ka mainisin, et süüdet pannakse juhtima Megajolt'i programeeritav kontrolller või aju(kuidas kellelegi meeldib).
Üks hea link Megajolti paigalduse kohta
http://www.cate1.co.uk/megajolt/bitsneeded.php" onclick="window.open(this.href);return false;. Seal on ilusti ära näidatud kogu protsess ning isegi mõned map-id Fordi ohc ja zetec mootoritele. Loomulikult kasutatakse ka mingisugust lamda kit-i, millele ka Bomsch viitas.
Keda teema huvitama hakkas, siis internet on vägagi abiks.
killer666 kirjutas:
Ma ei tea , mis ta seal teeb. V6ibolla vaatab netist porri ja näpib noksi.
Seal on ilmselgelt progetav aju. Ilmselgelt see ryyp seal muudab läpakaga mingeid setinguid.
Mis setinguid sa Bomsch karbussidel läpakaga muudad? ok ok nali.
Kui on mitu erinevat karbust , siis tuleb nad ilmselt ennem synkrooni saada , et igayks ikka samamoodi silindrisse pissuks.JA iga silinder yhtemoodi töötaks.
Re: 2.0 ohc ergemaks
Postitatud: 04 Veebr 2010, 13:39
Postitas killer666
Bomsch kirjutas:No ja kuidas sa seadistad siis enda arust karbusse? Keerad kruvikaga düüse, teed kvartali vahel väikese tiiru ja siis hindad tsenseeritud järgi tulemust? Tegelikult panedki
selle vidina auto külge ja dünos krutid näitude järgi seadesse.
Tegelt ma vaidleks veel heameelega , aga tegelikult ma ei tea sellest mitmekarbussi asjast halligi. V6ibolla on Sul isegi õigus.
Re: 2.0 ohc ergemaks
Postitatud: 04 Veebr 2010, 14:15
Postitas Jaan
Mis siin vaielda on, jutt käib dünost ja just seadistamise otstarbeks selline asi on loodudki. Mitte ei tehta suurt investeeringut, et vahtralehe meestel Prismast ostetud koonusfiltrilt saadavat 2hp-d mõõta. Et kas tuli juurde või läks tänu soojale õhule kaduma.
Re: 2.0 ohc ergemaks
Postitatud: 06 Veebr 2010, 22:43
Postitas Kristjan
O/T
Kuldne tõde tuleb ikkagi praktikas. Kui ilm normaalseks läheb võiks ju kõik need tuuning ja mitte tuuning pillid kuskil otsesõidu rajal kõrvuti panna. Sierra spring drag 2010. Näeks kohe ära kui pika puuga need kõvemad tuuning sierrad mis siin on tavalistele ära paneks. See üles filmida ja siis siia panna iga mees saab siis umbes suurusjärgu vaadata et ala võtan kati ära saan niikaugele, võtan istme ära saan veel kaugemale jne jne
Ma oleks IN. Usun, et saaks ühe stock pinto ja stock dohc oleks ka olemas.
Re: 2.0 ohc ergemaks
Postitatud: 08 Veebr 2010, 23:48
Postitas killer666
Kristjan kirjutas:O/T
Kuldne tõde tuleb ikkagi praktikas.
V6tan k6ik s6nad tagasi.
Oman Praegu dohc mootoriga isendit. Pinto on tegelt juust ja keegi , kes dohci kohta miadi ytleb , sel tuleb tegemist minuga!:D
Parim mootor! , Minek hea , kytuse kulu ka hea suur.
Et iga munk ikka kiidab oma mu**i:D.
Minupoolt tegelt ainuke + ehk see , et mootor käib ise ikka väga vaikselt. Ei miskit muud oska öelda. Kindlustus ka k6rgete ,aga nõrkade kw-de kohta suur.
Re: 2.0 ohc ergemaks
Postitatud: 09 Veebr 2010, 08:48
Postitas Tarmo
kindlustus oli väga väike dohc'l. kas sul siis niipalju avariisi et koefitsent kõrge? kui valida on ostu hetkel siis oske see millel passis 85 mitte 88, kindlustuse vahe päris hea.
kristjan kindlasti ei kiitnud dohc

dohc minek on hea madalatel pööretel, ohc pidavat elavnema kõrgetel. Kui dohc kütusekulu on suurem kui ohc'l samades tingimustes, siis on midagi viga sel mootoril
Re: 2.0 ohc ergemaks
Postitatud: 09 Veebr 2010, 11:23
Postitas legendaarne666
killer666 kirjutas:Kristjan kirjutas:O/T
Kuldne tõde tuleb ikkagi praktikas.
V6tan k6ik s6nad tagasi.
Oman Praegu dohc mootoriga isendit. Pinto on tegelt juust ja keegi , kes dohci kohta miadi ytleb , sel tuleb tegemist minuga!:D
Parim mootor! , Minek hea , kytuse kulu ka hea suur.
Et iga munk ikka kiidab oma mu**i:D.
Minupoolt tegelt ainuke + ehk see , et mootor käib ise ikka väga vaikselt. Ei miskit muud oska öelda. Kindlustus ka k6rgete ,aga nõrkade kw-de kohta suur.
Sa ehk näitad mulle mõnda vanakooli mootorit mis oleks sama kw-ga ja parema minekuga.Ma olen lennukal pannud oma dohc-i joonele selliste samaväärsete masinatega nagu bmw 318 83kw,opel vectra 85kw,toyota celica 85kw,sierra is 85kw,opel ascona gt 85kw,bmw 525 tds 105kw,volvo v70 td 103kw,ford scorpa 100kw automaat,vw vento 85kw, audi b4 85kw ja seda nimekirja võiks veel jätkata.Ainukesed autod siin nimekirjas samaväärsekw-ga on sierra is ja volvo kes suutsid mulle poole autopikkusega 1,4km sirgel rajal ära teha.Ülejäänd said kes vähemal kes rohkemal määral kotti. Ma ei ütleks et selle kw kohta ta väga nõrk oleks ja kindlustust ma ka maksan aastas 1206.- krooni.Pole ju surmavalt kallis.
Ma ei taha siin nüüd väita milline hea mootor oleks,aga näiteks pole ma oma silmaga näinud ühtegi õlinäljas dohc-i aga v6 oma punaste saaledega ja ohc kulund nukkvõlliga olen päris mitmeid kohanud.Samas ka p*rses plokikaanega dohc-e olen näppind niiet las igaüks ise otsustab mis nendearust see hea on

Re: 2.0 ohc ergemaks
Postitatud: 09 Veebr 2010, 11:33
Postitas killer666
legendaarne666 kirjutas:Sa ehk näitad mulle mõnda vanakooli mootorit mis oleks sama kw-ga ja parema minekuga.
See , et sa kedagi lutitasid ei ole mingi näitaja.
Aga alustan siis
1)Opel 2.0 Dohc @110 kw.
Opel on -tsenseeritud- auto , aga kunagi s6itsin s6bra omaga ja rebis kyll suun6rgud k6rvuni.
2)1986a celical oli 2.0 dohc @ 110kw ka hea minekuga , aga nati jäi opelile alla.
3)bmw 318is @103 kw , Hakati peale panema juba e30 kerega .
4)bmw m20b20 @90-95kw , kyll yhe nukaga .
Need on vaid paar näidet mootoritest, mis on
vanemad, aga märksa paremate näitajate ja peale opeli ka vist suht pommikindlad.
Re: 2.0 ohc ergemaks
Postitatud: 09 Veebr 2010, 11:48
Postitas legendaarne666
Ma rääkisin samadest kw kui sa aru ei saanud. Samahästi ma võin sulle hakata rääkima 2.0 RS-2000 v cossust et vaata kus on minekupill?
Re: 2.0 ohc ergemaks
Postitatud: 09 Veebr 2010, 12:04
Postitas killer666
legendaarne666 kirjutas:Ma rääkisin samadest kw kui sa aru ei saanud. Samahästi ma võin sulle hakata rääkima 2.0 RS-2000 v cossust et vaata kus on minekupill?
Ok , sisi ma v6in tuua v6rluseks m6ne 3-4 liitrise ameeriklase , mil kw on ka 90 kanti.
Ma räägin , et oma kubatuuri kohta on see 88 täiesti keskmine , aga mitte just parim.
Mina v6rdlesin tehaseseades tava tarbeautosid.
Selle "2.0 RS-2000 v cossust" vastu on Paljudel v6rdväärset ja parematki pakkuda.