3. leht 4-st
Re: 74kw ja 85kw identifikatsioon???
Postitatud: 22 Mär 2010, 09:46
Postitas Miku
selle pordi värgi ma võin maal järgi vaadata.. IS mootor ja 74kw praegu kõrvuti laua peal..
Re: 74kw ja 85kw identifikatsioon???
Postitatud: 22 Mär 2010, 19:40
Postitas Tarmo
suur segadus selle mihkli postitusega. Peale selgitus tööd bomschi poolt sain aru et lollid olime mina ja miku.
Karpa mootori plokk on millele peale pandud is kaan, mitte et karpa kaan millele külge pandud pritse jupid.
vabandan
Re: 74kw ja 85kw identifikatsioon???
Postitatud: 28 Mär 2010, 23:35
Postitas kyllo
vahepeal torkan vahele, et....kas aju peal olevatest kirjetest ei loe midagi tarka välja?
tea kas 74kw aju ja 85kw aju omavahel ka sobivad..?
ega see arvuti teel "auto ehitamine" pole ikka õige, aga praegu pole midagi targemat ka teha 
Re: 74kw ja 85kw identifikatsioon???
Postitatud: 29 Mär 2010, 11:26
Postitas Jesper
Ma olen neid kaasi igat pidi vaadanud, numbreid dekodeerinud, nende kõrval mediteerinud jne, ja senimaani ainus võimalus eristada mida tean on Bomschi pakutu, ehk kaas maha ja näpp auku. Tegelt ei pea klappe ka tingimata ära võtma, põlemiskambri kuju on ka nats erinev.
Ploki pealt pole mõtet mingeid koode vahtida, hiljem oled lollim kui enne alustamist. Sama käib igasugu jagajate, lambdade jms kohta. Neid mootoreid on tehtud nii palju ja nii paljudes eri komplektsustes, lisaks veel käepäraste vahenditega remonditud, et mingil kooditamisel puudub sügavam point.
Re: 74kw ja 85kw identifikatsioon???
Postitatud: 31 Mär 2010, 15:39
Postitas okstom
kyllo kirjutas:vahepeal torkan vahele, et....kas aju peal olevatest kirjetest ei loe midagi tarka välja?
tea kas 74kw aju ja 85kw aju omavahel ka sobivad..?
ega see arvuti teel "auto ehitamine" pole ikka õige, aga praegu pole midagi targemat ka teha 
kyllo kui sul neid ajusid vaja siis mul terve kastitäis erinevaid olemas

saad proovida niet maa must:)
Re: 74kw ja 85kw identifikatsioon???
Postitatud: 31 Mär 2010, 21:23
Postitas siim_o
mul näiteks oli iS-il aju peal kirjas 85 kW
Re: 74kw ja 85kw identifikatsioon???
Postitatud: 08 Apr 2010, 21:56
Postitas kyllo
aidake mul see pritseelukas nüüd käima saada palun!
säde on vägev, bensiin on sama vägev, ketrab ringi kuis vaja aga käima ei läe!
samas bensiin silindriteni justnagu ei jõua-küünlad jäävad kuivaks. ometi peale surub.
naljakas on, et kui esmakordselt üldse starterit andsin siis tegi mootor kohe esimese pöörde aeg turtsatuse. sama ka teist korda starteerides. seejärel valasin 5 litra paaki juurde kuna oli kahtlus et seal pole suurt miskit. järgnevad katsed jäid edutuks. ei isegi turtsatust.
pihustid ei avane?
ajusurm?
paar soovitust ehk, minu edasiste ürituste libestamiseks!
tänud!
Re: 74kw ja 85kw identifikatsioon???
Postitatud: 08 Apr 2010, 22:06
Postitas siim_o
tee dioodiga diagnostika ära, vaata mis veakoodi vilgutab
Autodatast saaksid juhendi, mismoodi värk käib
Re: 74kw ja 85kw identifikatsioon???
Postitatud: 28 Apr 2010, 13:11
Postitas Tsakk
mul tekkis selle teema kohta selline küsimus et kas 77 kw karpa motole oleks võimalik siis 85 kw sissepritse panna? või tuleks see teha koos plokikaanega ja kui palju peab juhtmeid vedama.
palun ärge näkku lööge
Re: 74kw ja 85kw identifikatsioon???
Postitatud: 28 Apr 2010, 23:12
Postitas Jaan
Kõik on võimalik. Juhtmeid pead vedama, et kõik vajalikud asjad elektrit saaks ja kütusesüsteemi ka sobilikuks modima.
Re: 74kw ja 85kw identifikatsioon???
Postitatud: 29 Apr 2010, 00:11
Postitas Miku
Miku kirjutas:selle pordi värgi ma võin maal järgi vaadata.. IS mootor ja 74kw praegu kõrvuti laua peal..
sai siis 74, 77 ja 85kw kaan laua peal kõrvuti pandud ja 77 ja 74 kaan on teistsugused.. IS kaanel on ikkagi kanalid teistsugused nagu ka kuskil eespool olnd joonisel..
Tsakk kirjutas:mul tekkis selle teema kohta selline küsimus et kas 77 kw karpa motole oleks võimalik siis 85 kw sissepritse panna? või tuleks see teha koos plokikaanega ja kui palju peab juhtmeid vedama.
palun ärge näkku lööge
kaan ka vaja panna pritse oma 77kw omal pole pihustite jaoks kohti..
Re: 74kw ja 85kw identifikatsioon???
Postitatud: 29 Apr 2010, 09:50
Postitas Jaan
Miku kirjutas:sai siis 74, 77 ja 85kw kaan laua peal kõrvuti pandud ja 77 ja 74 kaan on teistsugused.. IS kaanel on ikkagi kanalid teistsugused nagu ka kuskil eespool olnd joonisel..
Oeh, lõpuks on siis seegi tõestatud. Muidu pidi siin nagu tuuleveskitega võitlema, et kõik on sama ja kõik on sama.
Seega identifitseerimiseks tuleb kolle maha, näpud kanalisse ajada ja tehtud

.
Re: 74kw ja 85kw identifikatsioon???
Postitatud: 29 Apr 2010, 09:55
Postitas Miku
Bomsch kirjutas:Miku kirjutas:sai siis 74, 77 ja 85kw kaan laua peal kõrvuti pandud ja 77 ja 74 kaan on teistsugused.. IS kaanel on ikkagi kanalid teistsugused nagu ka kuskil eespool olnd joonisel..
Oeh, lõpuks on siis seegi tõestatud. Muidu pidi siin nagu tuuleveskitega võitlema, et kõik on sama ja kõik on sama.
Seega identifitseerimiseks tuleb kolle maha, näpud kanalisse ajada ja tehtud

.
just..
Re: 74kw ja 85kw identifikatsioon???
Postitatud: 01 Mai 2010, 21:45
Postitas kyllo
jama aint kui teist masinat võrdluseks kõrval pole kuhu näpp toppida...
khm...jutt veits kahemõtteline 
Re: 74kw ja 85kw identifikatsioon???
Postitatud: 04 Mai 2010, 16:30
Postitas M-Tech
Polegi vaja teist kaant kõrvale, kuna 74kw on kanal-i shortside põhimõtteliselt otse klapipesas nagu
eelpool olnud pildil ning 85kw shortside pöörab ~1cm kõrgemalt kui on klapipesa.
Näpuga tunned kohe ära, nö. kas ulatad klapini või mitte.