Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Samane asi turboga on endalgi läbi elatud, kus siis võll kinni ja külmakoja poolne mutikas otsast ära. Sõbra masinal kah sama asi oli.
Põhjustajaks oli kehv turbo õlitus..., niiet mõõda ka turbosse jõudev õlirõhk ära. Mootori õlirõhk oli korras, aga turbo õlituse torus oli mingi sodi ees, kusjuures esinduses kogu aeg käinud hooldustes
Põhjustajaks oli kehv turbo õlitus..., niiet mõõda ka turbosse jõudev õlirõhk ära. Mootori õlirõhk oli korras, aga turbo õlituse torus oli mingi sodi ees, kusjuures esinduses kogu aeg käinud hooldustes
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Mul oli õlitusega kõik korras, lihtsalt puksid kulunud ilmselt ja kõrgema rõhuga andis saba.
K24-jal on ka originaal pealevoolu restrictor sees nagu eile avast sisse piiludes selgus.
Igatahes uus turbo leitud ja eile õhtul sai peale ka pandud.
Auto hetkel sõidab, loodan et uus turbo veidi kestab ja ei suitse, öösel igatahes ei näinud suitsemist.
Nüüd vaja uuesti seadistus üle kontrollida ja natuke log-isid võrrelda, kas uue turboga tuleb boost sama kiirelt üles kui vanaga.
K24-jal on ka originaal pealevoolu restrictor sees nagu eile avast sisse piiludes selgus.
Igatahes uus turbo leitud ja eile õhtul sai peale ka pandud.
Auto hetkel sõidab, loodan et uus turbo veidi kestab ja ei suitse, öösel igatahes ei näinud suitsemist.
Nüüd vaja uuesti seadistus üle kontrollida ja natuke log-isid võrrelda, kas uue turboga tuleb boost sama kiirelt üles kui vanaga.
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Viimati peale installitud K24 kestiski selle ühe päeva vaid, kuna läks flat shifti ajal laiali.
Tundub, et tegu oli remonditud isendiga ning sealt ei ole mõtet üle originaal rõhu kestmist oodata.
Mina sõitsin 1.3bar-iga aga Audil on nad vist ~0.6bar peal.
Igatahes on nüüd juba kolmas K24 peal, mis ei ole just tutikas aga selle eest oli väga soodne.
Õlirõhu vahetult enne turbot mõõtsin üle, külmalt ja soojalt 1500rpm peal 4.2bar, soojalt 800rpm peal 2.0bar, seega õlitustprobleemi võib ilmselt ära unustada.
Loodame, et antud turbo natuke vähemalt kestab, muidu talveks puha jalamees.
Üks uue Lexus GS omanik imestas, et kuidas on võimalik, et Sierra kus on 4 inimest sõidab tast lihtsalt neljandaga mööda.
Boosti hetkel 0.95bar, EGT andur sai ka kollesse ära paigaldatud (vaja veel EGT võimendi ajuga ühendada).
Nüüd tuleb veel vesijahutus ära ühendada, et turbo ka kuumast peast kestaks (libedaga rallitamine).
Tundub, et tegu oli remonditud isendiga ning sealt ei ole mõtet üle originaal rõhu kestmist oodata.
Mina sõitsin 1.3bar-iga aga Audil on nad vist ~0.6bar peal.
Igatahes on nüüd juba kolmas K24 peal, mis ei ole just tutikas aga selle eest oli väga soodne.
Õlirõhu vahetult enne turbot mõõtsin üle, külmalt ja soojalt 1500rpm peal 4.2bar, soojalt 800rpm peal 2.0bar, seega õlitustprobleemi võib ilmselt ära unustada.
Loodame, et antud turbo natuke vähemalt kestab, muidu talveks puha jalamees.
Üks uue Lexus GS omanik imestas, et kuidas on võimalik, et Sierra kus on 4 inimest sõidab tast lihtsalt neljandaga mööda.

Boosti hetkel 0.95bar, EGT andur sai ka kollesse ära paigaldatud (vaja veel EGT võimendi ajuga ühendada).
Nüüd tuleb veel vesijahutus ära ühendada, et turbo ka kuumast peast kestaks (libedaga rallitamine).
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
hästiM-Tech kirjutas:
Üks uue Lexus GS omanik imestas, et kuidas on võimalik, et Sierra kus on 4 inimest sõidab tast lihtsalt neljandaga mööda.![]()

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Eestis on ju kõik võimalik 

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
k24 said mingi rs-i pealt siis?
nissan micra sport 1.2 16v
ford sierra 2.0 sohc
audi coupe quattro 2.3 20v
audi 80 avant 2.3 10v
ford sierra 2.0 sohc
audi coupe quattro 2.3 20v
audi 80 avant 2.3 10v
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Tavalise Audi 2.2 20VT pealt ehk siis K24/7000, RS-idel on K24/7200.
Nüüd Sierra Cossu roolilatt ka küljes.
Rool läks raskemaks üli minimaalselt, kuna originaal latt liikus vabas olekus (autolt maas) raskemalt kui uus "võimuga" latt.
Roolivõim ise on ühendamata ja kasutan asja nagu võimuta latti ehk õli on välja lastud.
Asi tahab uuesti sõitma õppimist, kuna nüüd auto ka reaalselt keerab esimese rooli pöörde peale soovitud suunas.
Nüüd Sierra Cossu roolilatt ka küljes.
Rool läks raskemaks üli minimaalselt, kuna originaal latt liikus vabas olekus (autolt maas) raskemalt kui uus "võimuga" latt.
Roolivõim ise on ühendamata ja kasutan asja nagu võimuta latti ehk õli on välja lastud.
Asi tahab uuesti sõitma õppimist, kuna nüüd auto ka reaalselt keerab esimese rooli pöörde peale soovitud suunas.
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
tuttav tunne. Ma ei osanud enam üldse sõita kui lati ringi tegin. Ja siis kui sain enam vähem asjaga sinapeala läks reduktor. 

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Woh, see mind huvitaski.M-Tech kirjutas:Tavalise Audi 2.2 20VT pealt ehk siis K24/7000, RS-idel on K24/7200.
Nüüd Sierra Cossu roolilatt ka küljes.
Rool läks raskemaks üli minimaalselt, kuna originaal latt liikus vabas olekus (autolt maas) raskemalt kui uus "võimuga" latt.
Roolivõim ise on ühendamata ja kasutan asja nagu võimuta latti ehk õli on välja lastud.
Asi tahab uuesti sõitma õppimist, kuna nüüd auto ka reaalselt keerab esimese rooli pöörde peale soovitud suunas.
nissan micra sport 1.2 16v
ford sierra 2.0 sohc
audi coupe quattro 2.3 20v
audi 80 avant 2.3 10v
ford sierra 2.0 sohc
audi coupe quattro 2.3 20v
audi 80 avant 2.3 10v
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Tänasest talverehvid all ja boost maha keeratud, kuna suvekad olid juba munas (seest servast traadid väljas),
sai teised viisakalt ära ka lõpetatud enne alt ära kruvimist. Talvekatega läks rool 3x kergemaks, nüüd juba väga inimlik sõita.
Öösiti näen viimastel päevadel luksuslikumatest autodest und, ju on see rooli väänamine ja siduri puudumine nii siibrisse alateadvuses visanud.
Eile sai üks turbo ka veel varuks toodud, mida soodsalt pakuti. Nüüd peaks järgmiseks turbo lagunemiseks valmis olema.
Tegu siis Garrett GT2860RS "Disco Potato"-ga, põhimõtteliselt tutikas, korra peal olnud (kuumkodagi pole veel tahmane).
Tootlikust ~360hp jagu mida ilmselt Sierra peal kõike ära ei kasuta. Kuumkoda on A/R 0.64, millest peaks ~6300rpm piiraja jaoks piisama.
Subarul sama turbo ning sealt ka A/R 0.86 kuumkoda varuks kui vaja peaks minema.
Kolle ja downpipe tuleb nüüd mingi aeg ringi teha. Summuti vasturõhu peaks ka mingi hetk ära mõõtma, kuna peenestades on summuti otsast õhu vuhin kuulda, nagu summuti jääks väikseks.
Kui vasturõhk on väike, siis on see hääl ilmselt normaalne, lahe reaktiivlennuki effekt on.
sai teised viisakalt ära ka lõpetatud enne alt ära kruvimist. Talvekatega läks rool 3x kergemaks, nüüd juba väga inimlik sõita.
Öösiti näen viimastel päevadel luksuslikumatest autodest und, ju on see rooli väänamine ja siduri puudumine nii siibrisse alateadvuses visanud.

Eile sai üks turbo ka veel varuks toodud, mida soodsalt pakuti. Nüüd peaks järgmiseks turbo lagunemiseks valmis olema.
Tegu siis Garrett GT2860RS "Disco Potato"-ga, põhimõtteliselt tutikas, korra peal olnud (kuumkodagi pole veel tahmane).
Tootlikust ~360hp jagu mida ilmselt Sierra peal kõike ära ei kasuta. Kuumkoda on A/R 0.64, millest peaks ~6300rpm piiraja jaoks piisama.
Subarul sama turbo ning sealt ka A/R 0.86 kuumkoda varuks kui vaja peaks minema.
Kolle ja downpipe tuleb nüüd mingi aeg ringi teha. Summuti vasturõhu peaks ka mingi hetk ära mõõtma, kuna peenestades on summuti otsast õhu vuhin kuulda, nagu summuti jääks väikseks.
Kui vasturõhk on väike, siis on see hääl ilmselt normaalne, lahe reaktiivlennuki effekt on.
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Nüüd siis lõpuks turbol vesijahutus ka küljes.
Üllatavalt viisakas jäi IMO kogu kompott isegi välja nägema.
Mingi hetk peaks kapotialt ka mõne uue pildi tegema.
Õli tagasivoolu tihendi tegin ka uue aga mulle tundub juba, et see õli tuleb kuskilt mujalt ja valgub sinna.
Kuumaosa vahelt on nagu õline, samas tagant ei suitse ega haise.
Või kuumaga ronibki äkki õli äravoolu ümbert pealevoolu kõrguseni välja?
Järgmine nädal saab ehk mõned reaalsed rattanumbrid ka ära näha.
EGT võimendi mille tellisin olen lihtsalt ära suutnud kaotada kuhugi,
tahaks selle ka lõpuks külge saada aga ei leia krt üles.
BP ja TIP kellad pean ka homme uued soetama, et saaks ilusti täis pildi kogu süsteemist silme ette.
Üllatavalt viisakas jäi IMO kogu kompott isegi välja nägema.
Mingi hetk peaks kapotialt ka mõne uue pildi tegema.
Õli tagasivoolu tihendi tegin ka uue aga mulle tundub juba, et see õli tuleb kuskilt mujalt ja valgub sinna.
Kuumaosa vahelt on nagu õline, samas tagant ei suitse ega haise.
Või kuumaga ronibki äkki õli äravoolu ümbert pealevoolu kõrguseni välja?
Järgmine nädal saab ehk mõned reaalsed rattanumbrid ka ära näha.
EGT võimendi mille tellisin olen lihtsalt ära suutnud kaotada kuhugi,
tahaks selle ka lõpuks külge saada aga ei leia krt üles.
BP ja TIP kellad pean ka homme uued soetama, et saaks ilusti täis pildi kogu süsteemist silme ette.
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Täna sai siis TKTK Dyno külastatud, kus tudengid said Sierra peal kätt harjutada.
Detonatsioonikindlus testiti ka ära kenasti ja mootor elas selle edukalt üle, vanakool ikkagi.
Tulemused siis sellised@1.4bar:

219hj/161kw@5200rpm ja 344nm@3250rpm rattast
ning umbes
252hj/185kw@5200rpm ja 396nm@3250rpm mootorist
Kuna dyno ruumis oli parajalt soe, siis reaalsuses maanteel võib sealt ilmselt isegi mõni kw rohkem tulla.
Näiteks proovisõidule minnes peale seadistamist oli rõhk pea 0.1bar kõrgem, kui dünos, ilmselt külmemast õhust, kuna ma kasutan MBC-d ülemise kambri juhtimiseks.
Muidugi viskas proovisõidul kenasti overboost cut-i ning siis 3-mandaga kohe rattad ringi nii kui fuelcut ära kadus, sai kenasti külgees ohutussaare poole driftitud.
Tänu kiiremale roolilatile jäi auto ilusti õigesse suunavööndisse ja pääses kerge ehmatusega, vana latiga oleks ilmselt kellad olnud, kuigi pidurdusruumi oli ka veel piisavalt.
Tõesti ei osanud oodata, et fuel cut-i läheb ja siis veel 3-mandaga risti viskab auto, järelikult sai seade päris hea.
Detonatsioonikindlus testiti ka ära kenasti ja mootor elas selle edukalt üle, vanakool ikkagi.

Tulemused siis sellised@1.4bar:

219hj/161kw@5200rpm ja 344nm@3250rpm rattast
ning umbes
252hj/185kw@5200rpm ja 396nm@3250rpm mootorist
Kuna dyno ruumis oli parajalt soe, siis reaalsuses maanteel võib sealt ilmselt isegi mõni kw rohkem tulla.
Näiteks proovisõidule minnes peale seadistamist oli rõhk pea 0.1bar kõrgem, kui dünos, ilmselt külmemast õhust, kuna ma kasutan MBC-d ülemise kambri juhtimiseks.
Muidugi viskas proovisõidul kenasti overboost cut-i ning siis 3-mandaga kohe rattad ringi nii kui fuelcut ära kadus, sai kenasti külgees ohutussaare poole driftitud.

Tänu kiiremale roolilatile jäi auto ilusti õigesse suunavööndisse ja pääses kerge ehmatusega, vana latiga oleks ilmselt kellad olnud, kuigi pidurdusruumi oli ka veel piisavalt.
Tõesti ei osanud oodata, et fuel cut-i läheb ja siis veel 3-mandaga risti viskab auto, järelikult sai seade päris hea.

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
seleta lollile...fuel cut on olukord kus auto aju saab infi,et liiga palju õhku tuleb peale,seega paneb kütust ka ekstra peale?M-Tech kirjutas: Tõesti ei osanud oodata, et fuel cut-i läheb...
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Fuel cut paneb pihustid kinni ja see tekitab effekti nagu oleks vastu seina sõitnud või pidurid plokki vajutanud.
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Vastupidi. Cut tähendab ju ära lõikama/võtma. Ehk siis katkestab kütuse peale andmise, et rõhk rohkem tõusta ei saaks. Põhimõtteliselt sama ka ju pöörete piiraja.waher kirjutas:seleta lollile...fuel cut on olukord kus auto aju saab infi,et liiga palju õhku tuleb peale,seega paneb kütust ka ekstra peale?M-Tech kirjutas: Tõesti ei osanud oodata, et fuel cut-i läheb...