Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
kommutaatoris viga ei ole. täna sai siis autoga vähe tegeletud.
jama nimelt selles, et kus karpa küljes mingi külmkäivituse asi, see kuskohast arvasti tosool läbi jookseb. seal on mingi klapp kuskohast võtab õhku. jääb suunaga alla. kui külma mootoriga sinna käsi ette panna, et ta õhku ei võta siis on asi tunduvalt parem. muidu puterdab ja sureb välja kui kaasi ei vajuta. ja puterdades segu ka liiga kange. sooja mootoriga käib nagu kella värk aga siis võtab ka ta sealt alt õhku.
homme katsetan, mis saab kui see õhu asi üldse kinni panna.
igasugune abi on teretulnud.
muidu sai veel kaitsmekarbile vee tõrjet tehtud.
edit:
täna katsetades ei taha ülsde käima minna. ketrab küll. mingi moment ehk aega rohkem vaatab sädemed üle.
jama nimelt selles, et kus karpa küljes mingi külmkäivituse asi, see kuskohast arvasti tosool läbi jookseb. seal on mingi klapp kuskohast võtab õhku. jääb suunaga alla. kui külma mootoriga sinna käsi ette panna, et ta õhku ei võta siis on asi tunduvalt parem. muidu puterdab ja sureb välja kui kaasi ei vajuta. ja puterdades segu ka liiga kange. sooja mootoriga käib nagu kella värk aga siis võtab ka ta sealt alt õhku.
homme katsetan, mis saab kui see õhu asi üldse kinni panna.
igasugune abi on teretulnud.
muidu sai veel kaitsmekarbile vee tõrjet tehtud.
edit:
täna katsetades ei taha ülsde käima minna. ketrab küll. mingi moment ehk aega rohkem vaatab sädemed üle.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
update:
auto seisab lume all.
arvatavasti nookurid on seal hoopis saba andund.
plaan lihtne, kas leida kusagilt korralik diisel või is-i ehitama hakata bomchikut ahvides või nookureid ja nukka vahetama. kuna reaalselt kastikat praegu väga vaja ei ole, siis ka ei kiirusta.
tuttaval vedelemas ka 2.5bmw dieselbower 105kw või midagi sellist ja ükspäiv vist minema mõõtma, äkki kannataks selle peale aretada. aga see kõik nõuab aega, mida ei ole.
elame näeme, ütles pime ja jooksis peaga mööda puud
ja matti ütles, et elämä on laiffi!
auto seisab lume all.
arvatavasti nookurid on seal hoopis saba andund.
plaan lihtne, kas leida kusagilt korralik diisel või is-i ehitama hakata bomchikut ahvides või nookureid ja nukka vahetama. kuna reaalselt kastikat praegu väga vaja ei ole, siis ka ei kiirusta.
tuttaval vedelemas ka 2.5bmw dieselbower 105kw või midagi sellist ja ükspäiv vist minema mõõtma, äkki kannataks selle peale aretada. aga see kõik nõuab aega, mida ei ole.
elame näeme, ütles pime ja jooksis peaga mööda puud
ja matti ütles, et elämä on laiffi!
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
See on juba ilus sierra p100 http://www.mcocuk.co.uk/viewtopic.php?f=10&t=5603
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
HIND 1500euri on liig mis liig arvestades seda et mootor mite töötav
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
töötav mootor kaasa. eks ajab lähiajal ise sellele elu sisse.
keegi ei käsi osta. ja ega odavamalt ei raatsi müüa. lisan, et kandevõime tiba üle tonni. suvaline järelkäru mis kannatab 600kg maksab ka rohkem kui see auto.
aga eks igaüks teeb oma järeldused.
auto lume alt väljas. varsti saab ehk progressi ka sellega märgata.
keegi ei käsi osta. ja ega odavamalt ei raatsi müüa. lisan, et kandevõime tiba üle tonni. suvaline järelkäru mis kannatab 600kg maksab ka rohkem kui see auto.
aga eks igaüks teeb oma järeldused.
auto lume alt väljas. varsti saab ehk progressi ka sellega märgata.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
Siis oled hinna odavamaks lasknud. Meil just müüdi poes tutikaid Tiki treilasid 740€ ja kui see auto vähem maksab siis on mõistlik.Kups kirjutas:lisan, et kandevõime tiba üle tonni. suvaline järelkäru mis kannatab 600kg maksab ka rohkem kui see auto.
aga eks igaüks teeb oma järeldused.

Sierra Is
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
Kui ilma töötava mootoriga mis siis hind oleks?
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
Noh, aga kallis on tiki järelkäru mis kannab ligi 1.1tonni?
odavamaks ei lase midagi, osta kui meeldib, ohi, kadetse ja ilasta kui ei meeldi. osta laevapilet, kihuta soome ja too siis sealt omale odavamalt midagi ja tule hõõru nina alla ja muidugi + ülevaatus, arvele saamine. see selleks. ja igasugu juppe ka seal küljes vahetanud + saab veel vahetada.
säde on olemas, karpale nagu tiksuks bensiini ka peale, mina aru ei saa mis seal häda on ja lähiajal hakkab uurima. kiire kiire hetkel. olemas ohc 74kw mootor koos juhtmestikuga. on siin keegi meil, kes seda vahetada tahaks?
kes ees, see mees. mul läheb sõitvat autot vaja
3 kodaraga rs rool ootamas
külge sai pandud esiustele akende juurde tuulesuunajad (et seistes voolujoonelisem oleks)
kui peaks ilusti alla istuma, siis peaks olemas olema ka mesa veljed ühed (ei ole auguvalemeid ja offsette uurinud veel, ühelt scorpalt nad mesa alla läksid)
ja esimestele ustele riiulil ootamas el. aknatõstukid.
keretüüp on autol pikap. kas pikabi kastis võib inimesi sõidutada? madelautol võib, kui inimene koormasaatja ja iste kinnitatud portest madalamale. suveks mõtsin, et võiks kastis paar istekohta olla.
odavamaks ei lase midagi, osta kui meeldib, ohi, kadetse ja ilasta kui ei meeldi. osta laevapilet, kihuta soome ja too siis sealt omale odavamalt midagi ja tule hõõru nina alla ja muidugi + ülevaatus, arvele saamine. see selleks. ja igasugu juppe ka seal küljes vahetanud + saab veel vahetada.
säde on olemas, karpale nagu tiksuks bensiini ka peale, mina aru ei saa mis seal häda on ja lähiajal hakkab uurima. kiire kiire hetkel. olemas ohc 74kw mootor koos juhtmestikuga. on siin keegi meil, kes seda vahetada tahaks?
kes ees, see mees. mul läheb sõitvat autot vaja
3 kodaraga rs rool ootamas
külge sai pandud esiustele akende juurde tuulesuunajad (et seistes voolujoonelisem oleks)
kui peaks ilusti alla istuma, siis peaks olemas olema ka mesa veljed ühed (ei ole auguvalemeid ja offsette uurinud veel, ühelt scorpalt nad mesa alla läksid)
ja esimestele ustele riiulil ootamas el. aknatõstukid.
keretüüp on autol pikap. kas pikabi kastis võib inimesi sõidutada? madelautol võib, kui inimene koormasaatja ja iste kinnitatud portest madalamale. suveks mõtsin, et võiks kastis paar istekohta olla.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
Nii primitiivne mootor võiks ju ometi käia, kui kütust ja sädet on
.

Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
äkki keegi kolvid tuuri pand?
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
Mida sa ÜPLED oma 1.1t siin piruka kande võime on 850 ja auto on väiksem kui p100 . Sa seem tead ka mida sa räägid scorpal on velje augu valem 5x112 ja huuemal scorpal on 4x108 velje augu valem . Tahaks näha mis valemiga sa mesa veljed alla paned
. Tehnilises passis on nigu nii rehvi mõõt sees ka .

Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
snaiper kirjutas:Mida sa ÜPLED oma 1.1t siin piruka kande võime on 850 ja auto on väiksem kui p100 . Sa seem tead ka mida sa räägid scorpal on velje augu valem 5x112 ja huuemal scorpal on 4x108 velje augu valem . Tahaks näha mis valemiga sa mesa veljed alla paned. Tehnilises passis on nigu nii rehvi mõõt sees ka .
see oli küll nüüd asjalik postitus....tükk aega veerisin ja mõtlesin scorpal ongi ju 5x112 nii et mersu veljed lähevad alla..uuemal 4x108.
XR4 2.9i
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
snaiper on lihtsalt vihane, et tema tahab osta odavalt p100 aga keegi ei müü. aga mida see pirukas siia puutub, vot sellest aru ei saa
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
Ma ei tea kas ma olen tõesti ainus, kellele tundub et P100-l on Transiti veljed? Nendel peaks poldivalem 5x160 olema, juba peale vaadates on poldid imelikult suurte vahedega.
Re: Ford P100 2.0 OHC 57kw 1990.a. Kups
tal on 5 auku jah veljes, aga auguvahet täpselt ei ole viitsinud vaadata. ei julge vaielda. ise arvasin, et scorpa oma, aga arvan ka, et pigem sinna transiti maailma. ei viitsi lambiga vaatama ka minna.
nädalalõpp või uue algus saab auto garaazi ja hakkata vaikselt kusagilt otsast tööle seda ajama.
nädalalõpp või uue algus saab auto garaazi ja hakkata vaikselt kusagilt otsast tööle seda ajama.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990