mootori föönitamine

Kapotialused jutud
Vasta
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper »

Ma oleks raudselt keraamilisest katmisest huvitatud, eriti sellise hinnaga. Tooks kohe 8 kolbi joonelt. Samas äkki viitsid välja uurida mis ainetega katmine täpselt toimub, neid on palju erinevaid ja eri omadustega ning teps mitte kõik ei ole mootoris abiks.

Vabandust muidugi offtopicu eest, aga see on palju huvitavam teema kui see turbo-õhulosside oma :)
tugrik
turist
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Mär 2007, 11:26

Postitus Postitas tugrik »

Kui satun TPI pulbri laborist mööda sõitma , võin ju pädevate kodanike käest küsida. Sama on ka vingelt taastatud nukkvõllidega...peale saab kõigile keevitada aga kuidas pärast võlli sirgestamisega lood on? Pinto nukk on kolmel laagril ja ilmselt pärast katmist /modimist on see kõver niikui kapsaraud. Lada nukkide taastamise juures olen veidike viibinud - isegi laboritingimustes olid tulemused küllaltki kesised. Ja ainus mure oli - võll tõmbas kõveraks ka siis , kui oli polditud rakisesse keevituse ajaks , pärast kuumutati terve võll koos rakisega ja lasti ka maha jahtuda koos.
See pulberpihustamine ei ole mitte 21 sajandi imeteema , häid tulemusi andis see veoautode väntvõllide taastamisel ja äkkepiide katmisel põllumajandusele(VK8). :lol: . Põleteid toodab/tootis INTERFAKEL.
too arvatav saladuslik kollane kate on kah silmaga nähtud , kaeti sellega lõikeriistu kulumiskindluse tõstmiseks. Nimi kah keelel aga välja ei suuda öelda.
nõka nõõ
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm »

vaevalt lõikeriistu kaeti termoplahvatuse kindla kattega ;) pulbreid on vääga palju ja nendega tehakse igasugu imesid.
powered by 2.0 Ohc
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

kui suure üle rõhuga saaks sierra standard aju hakkama kütuse ette andmisel? (ärge näkku lööge, see on lihtsalt küsimus, niikuinii ma midagi ei tee aga teada tahaks et kui teeks)
skyline boy
turist
Postitusi: 43
Liitunud: 24 Okt 2006, 20:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas skyline boy »

Muidu sellel lingil on turbotatud (ohc) sierrasi päris palju -> http://www.skogenracing.com/ (kui ainult keelt oskaks :D)
Pinto Turbo
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

ohc ja dohc on muidugi erinevad kuid eks vaatan mis seal lingil on
tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar »

skyline boy kirjutas:Muidu sellel lingil on turbotatud (ohc) sierrasi päris palju -> http://www.skogenracing.com/ (kui ainult keelt oskaks :D)
Essugi eisaa aru aga suured tänud sulle lingi eest. Väga palju pinto turbotamise värki leiab, mõnel koguni 2 turpsi peal.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

tarmo kirjutas:kui suure üle rõhuga saaks sierra standard aju hakkama kütuse ette andmisel? (ärge näkku lööge, see on lihtsalt küsimus, niikuinii ma midagi ei tee aga teada tahaks et kui teeks)
jesper? bomsch? ehk oskate öelda
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper »

Keine ahnung :lol:
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

see ei olnud küll hea vastus :lol: aga ega selliseid andmeid vist kuskilt naljalt saagi, rohkem katse- eksitusmeetod segu kellaga, või siis kui kuskilt välismaa foorumist leiab mõne kes on viitsinud katsetada väikest tulemust aind
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper »

Turbo hind - 3-4 k
WB seadmestiku hind - 2-3k
Uue kolvikomplekti hind - mingi 4000 tuleb ikka ära?
Torutöö, IC, väljalaske jms hinnad juurde, kõike ise tehes kolm neli kilo miinimum, normaalselt ise tehes 10k, teha lastes rohkem
***
Megasquirti hind kokku panduna - 4500kr + nipetnäpet vidinate peale veel 1000 ringis.

Milleks?
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas lapik »

sattusin skogenracingu foorumi ingliskeelsele osale, kus oli ka kõi puust ja punaseks tehtud. originaalsüsteem jaksab toita kuni 0,2-0,3 bari ülerõhku. aga mis ma ikka jauran, panen lingi
http://skogenracing.editboard.com/engli ... o-t657.htm
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Postitus Postitas Tanel »

Päris palju tööd selle turbo lisamisega :wink: :wink: :wink:
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

kus kohast sa sealt selle 0,2-0,3 bar leidsid, mul jäi kuidagi kahe sillma vahele
Sigmar
Moderaator
Postitusi: 383
Liitunud: 07 Juun 2006, 14:51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Sigmar »

lapik kirjutas:originaalsüsteem jaksab toita kuni 0,2-0,3 bari ülerõhku.
Kuidagi vähevõitu.. Ma olen kuulnud, et originaalsüsteem kannatab rohkem rõhku. Vaevalt pihustid on max võimsusele tööle pandud. Aga las targemad valgustavad.
Vasta