3. leht 19-st

Postitatud: 26 Veebr 2007, 22:17
Postitas Jesper
Ma oleks raudselt keraamilisest katmisest huvitatud, eriti sellise hinnaga. Tooks kohe 8 kolbi joonelt. Samas äkki viitsid välja uurida mis ainetega katmine täpselt toimub, neid on palju erinevaid ja eri omadustega ning teps mitte kõik ei ole mootoris abiks.

Vabandust muidugi offtopicu eest, aga see on palju huvitavam teema kui see turbo-õhulosside oma :)

Postitatud: 23 Apr 2007, 01:48
Postitas tugrik
Kui satun TPI pulbri laborist mööda sõitma , võin ju pädevate kodanike käest küsida. Sama on ka vingelt taastatud nukkvõllidega...peale saab kõigile keevitada aga kuidas pärast võlli sirgestamisega lood on? Pinto nukk on kolmel laagril ja ilmselt pärast katmist /modimist on see kõver niikui kapsaraud. Lada nukkide taastamise juures olen veidike viibinud - isegi laboritingimustes olid tulemused küllaltki kesised. Ja ainus mure oli - võll tõmbas kõveraks ka siis , kui oli polditud rakisesse keevituse ajaks , pärast kuumutati terve võll koos rakisega ja lasti ka maha jahtuda koos.
See pulberpihustamine ei ole mitte 21 sajandi imeteema , häid tulemusi andis see veoautode väntvõllide taastamisel ja äkkepiide katmisel põllumajandusele(VK8). :lol: . Põleteid toodab/tootis INTERFAKEL.
too arvatav saladuslik kollane kate on kah silmaga nähtud , kaeti sellega lõikeriistu kulumiskindluse tõstmiseks. Nimi kah keelel aga välja ei suuda öelda.

Postitatud: 23 Apr 2007, 18:07
Postitas TOm
vaevalt lõikeriistu kaeti termoplahvatuse kindla kattega ;) pulbreid on vääga palju ja nendega tehakse igasugu imesid.

Postitatud: 03 Okt 2007, 18:49
Postitas Tarmo
kui suure üle rõhuga saaks sierra standard aju hakkama kütuse ette andmisel? (ärge näkku lööge, see on lihtsalt küsimus, niikuinii ma midagi ei tee aga teada tahaks et kui teeks)

Postitatud: 03 Okt 2007, 21:53
Postitas skyline boy
Muidu sellel lingil on turbotatud (ohc) sierrasi päris palju -> http://www.skogenracing.com/ (kui ainult keelt oskaks :D)

Postitatud: 03 Okt 2007, 22:12
Postitas Tarmo
ohc ja dohc on muidugi erinevad kuid eks vaatan mis seal lingil on

Postitatud: 03 Okt 2007, 22:45
Postitas tamar
skyline boy kirjutas:Muidu sellel lingil on turbotatud (ohc) sierrasi päris palju -> http://www.skogenracing.com/ (kui ainult keelt oskaks :D)
Essugi eisaa aru aga suured tänud sulle lingi eest. Väga palju pinto turbotamise värki leiab, mõnel koguni 2 turpsi peal.

Postitatud: 07 Okt 2007, 21:27
Postitas Tarmo
tarmo kirjutas:kui suure üle rõhuga saaks sierra standard aju hakkama kütuse ette andmisel? (ärge näkku lööge, see on lihtsalt küsimus, niikuinii ma midagi ei tee aga teada tahaks et kui teeks)
jesper? bomsch? ehk oskate öelda

Postitatud: 08 Okt 2007, 12:27
Postitas Jesper
Keine ahnung :lol:

Postitatud: 08 Okt 2007, 12:32
Postitas Tarmo
see ei olnud küll hea vastus :lol: aga ega selliseid andmeid vist kuskilt naljalt saagi, rohkem katse- eksitusmeetod segu kellaga, või siis kui kuskilt välismaa foorumist leiab mõne kes on viitsinud katsetada väikest tulemust aind

Postitatud: 08 Okt 2007, 13:04
Postitas Jesper
Turbo hind - 3-4 k
WB seadmestiku hind - 2-3k
Uue kolvikomplekti hind - mingi 4000 tuleb ikka ära?
Torutöö, IC, väljalaske jms hinnad juurde, kõike ise tehes kolm neli kilo miinimum, normaalselt ise tehes 10k, teha lastes rohkem
***
Megasquirti hind kokku panduna - 4500kr + nipetnäpet vidinate peale veel 1000 ringis.

Milleks?

Postitatud: 17 Dets 2007, 15:07
Postitas lapik
sattusin skogenracingu foorumi ingliskeelsele osale, kus oli ka kõi puust ja punaseks tehtud. originaalsüsteem jaksab toita kuni 0,2-0,3 bari ülerõhku. aga mis ma ikka jauran, panen lingi
http://skogenracing.editboard.com/engli ... o-t657.htm

Postitatud: 17 Dets 2007, 17:06
Postitas Tanel
Päris palju tööd selle turbo lisamisega :wink: :wink: :wink:

Postitatud: 17 Dets 2007, 19:49
Postitas Tarmo
kus kohast sa sealt selle 0,2-0,3 bar leidsid, mul jäi kuidagi kahe sillma vahele

Postitatud: 17 Dets 2007, 20:03
Postitas Sigmar
lapik kirjutas:originaalsüsteem jaksab toita kuni 0,2-0,3 bari ülerõhku.
Kuidagi vähevõitu.. Ma olen kuulnud, et originaalsüsteem kannatab rohkem rõhku. Vaevalt pihustid on max võimsusele tööle pandud. Aga las targemad valgustavad.