Tahaks ropendada, aga ma hoian ennast tagasi. AlarT, kas sa oled aastaid tegelenud mootoritega ja sul on kümneid erinevaid kogemusi nii tehase uute mootoritega kui sama palju üle puuritud plokkidega ja rem mõõdus juppidega mootoritega? Mille alusel sa oma väiteid tõestad või teiste omi ümber lükkad? Mina väidan, et lastes ploki puurida ja pannes sinna korralikud performance jupid sisse, saab iga kell parema tulemuse kui tehasest tulnud kone algselt oli. Sitem kui tehasest ei tule ka uusi orig. juppe kasutades. Mingit turvariski silindriseinte jne karastamises ma ei näe. Pall on sinu väravas, ise vähemalt üritad jätta muljet, et tead millest räägid. Tutvusta siis oma kogemuste põhjal meile, miks üks või teine asi on hea või halb ja too näiteid.
Viimased lehed võiks siit ümber tõsta ja täitsa uus teema teha, sest tundub et läheb aina huvitavamaks. Ma olen 4 aastat masinaehitust ja metallide tehnoloogiaid õppinud, kuid tundub et see on koht kust saan veel palju tarkusi juurde ammutada. Eriti veel arvestades seda, et endal ka mootor hetkel laiali.
Bomschi uus signatuur on ka väga asjakohane.
See kes arvab et vähese viili ja viitsimisega OHC-d paremini kokku ei saa kui tehases, on ilmselgelt 8v dohhiga kõvasti vastu pead saanud
Ma muidugi ei hakka siin Bomschi ka kiitma liigselt, kubistlikus stiilis väljalaskeaukudele oleks võinud ikka dremelit ka tutvustada kui juba nii pilbasteks käis
Jesper, me õnneks AlarT-ga ei alustanud seda vaidlust teemas, kuidas modifitseerida odavalt dohcile 5kw .
Ma muidugi olen ja tunnen ka ennast absoluutse võhikuna, kui rumal üldse olla saab, aga see teadmine on tulnud minuni tänu läbi oma autodega tegelemisele. Ilma nende kogemuseta ei teeks ma tänapäevani vahet nukkvõllil ja väntvõllil. Neljakandilised augud siin teemas on kõige väiksem mure, need on geniaalsed- tehasest tulnud avad. Praegu me väitleme reaalse probleemi pärast, milleks on karastamata silindriseinad stock võimsuse juures rem. mõõdu korral.
andis lugeda. praegu on mul vaid kaks küsimust, miks alart ükskord õppust ei võta ja miks bomsch ikka siin lasteaias käib.
tegelikult mind huvitab väga mis ajast on sierra mootoril karastatud seinad. ning miks bmw kasutas (võibolla kasutab siiani) oma võistlusmootori blokkideks vanu blokke kui uus on ju sitaks parem.
see kes arvab et 2,4 on mingi ok mootor on ju puhta idioot, edasi läheb u sarnaselt kui dohc ja kütet võtab rohkem kui 2,9
is vaimustusest pole ma ka aru saanud, kujutan ette et on umbes sama huvitav kui 1,8 zetec (väga eba huvitav) aind pöörded ei lähe nii kõrgele. liikuma hakkab kuidagi alles siis kui pöörded on nii kõrgel et keps hakkab küljele koputama. muidugi korra olen ka is'ga sõitnud, võrreldes oma puht pees 2,9'ga võis 0-100 kiirendust küll ootama jääda. Kui dohc sierra kaal ja is kaal võrdsustada ning panna samad ülekanded siis pole mitte midagi selle is'ga peale hakata. ning peale mega tuunimist megasquritiga saad ikka vaid 7kw juurde.
Bomsch kirjutas:Neljakandilised augud siin teemas on kõige väiksem mure, need on geniaalsed- tehasest tulnud avad.
Jes jes, tõepoolest, hooletult portides võid ju õhukanali karastuse ära rikkuda. Ja mis kõige hullem, käia vahelt võib tulla metallilaast ja sõrme minna!
Tegelt ma olen ka umbes sellisel seisukohal et tööõpetuse tunnis võiks kõik põhikoolinoored pesapallikurikate treimise kõrval ka ühe OHC pulkadeks tõmmata, ära tuunida ja kokku panna. See ei ole kuskilt otsast mingi meeletult mõistlik tegevus, tegu on siiski 45 aastat vana konstruktsiooniga, aga väga mõnus ja hariv ning mitte liiga kallis. Jääks seda igavest mämmutamist ja tühja jutu ajamist vähemaks loodetavasti.
Minu arvates on see idioot, kes 2,4 mootorit maha teeb, vastuseks siis Tarmole.
Oleksid võinud sõimu välja jätta ja oma seisukohta vähe viisakamalt väljendada.
Minu jutu mõte oli ju selles, et 2,4 92-96kw scorpa mootor on etem, kui sierra 2,0is, kas sa tarmo tõesti sellest aru ei saanud?
Ehk siis, pole mõtet is-i nii ülehinnata.
Üleüldse see teema, mis on parem seda jada võibki ajama jääda, sest võimsam mootor läheb muidugi paremini edasi ,nii võimegi järjest võimsamaid mootoreid hakata tooma esile.
oleme siis viisakad ja küsime tola käest mis on 2,4 puhul head?
kütusekulu?
kaal?
minek?
see kw mis tal rohkem on see sureb selle hooratta ja mootori lisa kilodesse ära, ning kuna ta kütet võtab tsipa rohkem kui 2,9 ning 2,9 peale seda kah puurida ei anna, siis on see täiesti mõtetu mootor. ok hääl on tal normaalne ja see et tal pole hüdrotõukurid. seega praktiline väärtus tal peitub hüdro tõukurite puudumises
mk2 jaguneb lihtsalt kolmeks faceliftiks
87-89, 90-91, 91-...
teisel faceliftiga muutus kapott, ilmus iluvõre, suunad muutusid ees valges ja tagatuled läksid mustaks, tekkis ka numbri alune plastik, hetkel kiiruga muud ei meenu
kolmanda faceliftiga muutusid stanged, armatuur ja ukse polstrid pmst (mingil hetkel muutus ka sedaani tagaklaas, kas alates teine või siis kolmas facelift)