njah, kuid see horisontaali lisamise hetk jalaga vähendab vertikaalset komponenti. kujutan ette vähemalt nii. kui ei pea paika, siis sellest mu maailm teistpidi pöörlema ei hakka ja lepin oma veagaJesper kirjutas:Tagasi füüsikatundi, horisontaalkiiruse lisamine ei mõjuta kuidagi vertikaalset komponentiTarmo kirjutas:kaugust tuleb lüüa mitte kõrgust, siis maandumine pole nii kõva, nagu lutsukivi
BTW, lutsukivi saab kõvema obaduse kui lihtsalt vette pillatud kivi, aga see kehtib ainult vees. Maismaal on pauk võrdne.
vaba teema, kuid jääme viisakaks
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Kevad on käes !!!
Re: Kevad on käes !!!
Muidu mul üks küsimus teadjatele.
Sierral ees need õõtshoovad, millel sarniir ka küljes on.
Kas ma tean õieti, et need on pea kõigil sierradel samad?
nii 1,3 kui ka 2,9 v6?
Kui rääkida raua ja vati 1kg jalale kukkumisest, siis siin on üks küsimus küll.
Kas see vatt on väikseks kõvasti kokku pakitud või suur pehme pahmakas?
Kui suur pehme pahmakas siis on ta jalale kindlasti parem, kui kõva raud.
Tegelikult ka kokkupakitud vatt peaks rauast veidi pehmem olema, aga noh sama surve saab ikka jalg, lihtsalt ei pruugi niipalju päris haiget teha, päris nii teravat lööki ei pruugi tulla jalale.
Kuid kaal jah ju sama, 1kg rauda ja 1kg vatti.
Sierral ees need õõtshoovad, millel sarniir ka küljes on.
Kas ma tean õieti, et need on pea kõigil sierradel samad?
nii 1,3 kui ka 2,9 v6?
Kui rääkida raua ja vati 1kg jalale kukkumisest, siis siin on üks küsimus küll.
Kas see vatt on väikseks kõvasti kokku pakitud või suur pehme pahmakas?
Kui suur pehme pahmakas siis on ta jalale kindlasti parem, kui kõva raud.
Tegelikult ka kokkupakitud vatt peaks rauast veidi pehmem olema, aga noh sama surve saab ikka jalg, lihtsalt ei pruugi niipalju päris haiget teha, päris nii teravat lööki ei pruugi tulla jalale.
Kuid kaal jah ju sama, 1kg rauda ja 1kg vatti.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Kevad on käes !!!
Puhttehniliselt ei muuda horisontaalkiiruse lisamine vertikaalkiirust, vaid vertikaalkiirust muudab ikka vertikaalkiiruse lisamine/vähendamine. Praktikas ma arvan et see liigutus mida sa vaimusilmas ette kujutad on pigem mitte "eemale löömine" stiilis jalka penalt, vaid pigem jala ette nihutamine umbes nagu üritaks footbagi kinni püüda - selle puhul on kõik õige, telefon põrkab jalalt kuhugi x suunda eemale, aga vertikaalkiirus on pärast põrget väiksem.Tarmo kirjutas: njah, kuid see horisontaali lisamise hetk jalaga vähendab vertikaalset komponenti. kujutan ette vähemalt nii. kui ei pea paika, siis sellest mu maailm teistpidi pöörlema ei hakka ja lepin oma veaga
Raua ja vati võrdluses on oluline erinevus see et kilo rauda varba peale kukkudes on tõesti valusam, aga oluline sarnasus see, et tonn vatti litsub su keha sinna alla jäädes samamoodi puruks nagu tonn rauda.
Re: Kevad on käes !!!
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Re: Kevad on käes !!!
OCH karpa mootoril see väike jupp kopsiku küljes. See on mingi õhulugeja ning kuhu selle juhe peaks minema? Punane juhe on sellel.
Long live 88kw!
Re: Kevad on käes !!!
kui suur sierra paak on kui silmine täis ja nii, et see tankur ikka mõnikord plõks ka teeb?
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
Re: Kevad on käes !!!
60 ja natukene peale liitreid ilmselt tuleb kui kõri ka täis lasta. 

Re: Kevad on käes !!!
Lumi tuli maha ja valgeks läks maa... Ei Scorpapeal mõnus lumekiht kui aknast vaadata 

Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Kevad on käes !!!
Sierra paak on ametlikult 60l, ilmselt kõrini täis lastes tuleb veidi rohkem, karburaatoris on ka midagi, kui on karburaator mootor ja eks küttefiltris ka, kui kuivale sõidad paagi.
Samas päris kuivale nagunii paaki ei sõida. Nii, et selle järgi kütusekulu pole mõtet võtta.
Seega kui kütusekulu tahad arvutada, siis lase paak täis, trip nulli sõida näiteks 400km ära ja uuesti paak täis, nii et tankur kinni lööb, siis näed mitu liitrit läks ja mitu km sõita said.
Kui nüüd rääkida sellest punasest juhtmest, mis õhufiltri kopsiku küljes on ohc sierral, siis kas äkki see niiöelda punane juhe mitte seest õõnes pole, ehk siis on tegemist sellise väikse voolikuga?
Kui on nii nagu ütlesin, siis on tegemist vaakumklapiga, mis avaneb külma mootoriga ja võtab väljalaske kollektori pealt sooja õhku, kui mootor soojeneb siis vaakum väheneb või kaob ma ei tea ja klapp sulgub ja võtab külma õhku.
Kuid see süsteem on tihti katki ja pehme toru, mis käib väljalaske kollektori peale ühe julla otsa ja õhupuhasti vahele on ka tihti katki või kadunud.
Ma ei mäleta, kuhu see vooliku teine ots läks, kas äkki sisselaske kollektori külge või kuskile sinna.
Muidugi ma ei tea, mis sul on, aga tõin välja ühe tõenäolise variandi, uuri järgi.
Samas päris kuivale nagunii paaki ei sõida. Nii, et selle järgi kütusekulu pole mõtet võtta.
Seega kui kütusekulu tahad arvutada, siis lase paak täis, trip nulli sõida näiteks 400km ära ja uuesti paak täis, nii et tankur kinni lööb, siis näed mitu liitrit läks ja mitu km sõita said.
Kui nüüd rääkida sellest punasest juhtmest, mis õhufiltri kopsiku küljes on ohc sierral, siis kas äkki see niiöelda punane juhe mitte seest õõnes pole, ehk siis on tegemist sellise väikse voolikuga?
Kui on nii nagu ütlesin, siis on tegemist vaakumklapiga, mis avaneb külma mootoriga ja võtab väljalaske kollektori pealt sooja õhku, kui mootor soojeneb siis vaakum väheneb või kaob ma ei tea ja klapp sulgub ja võtab külma õhku.
Kuid see süsteem on tihti katki ja pehme toru, mis käib väljalaske kollektori peale ühe julla otsa ja õhupuhasti vahele on ka tihti katki või kadunud.
Ma ei mäleta, kuhu see vooliku teine ots läks, kas äkki sisselaske kollektori külge või kuskile sinna.
Muidugi ma ei tea, mis sul on, aga tõin välja ühe tõenäolise variandi, uuri järgi.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Kevad on käes !!!
Alar,sierradel õõtsad samad kõigil,ja P100 peaks isegi sama ehitusega olema mis sierra,st see ongi sierrra
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Kevad on käes !!!
Krt ma olen juba alkohoolik,kell 5 hommikul lõpetasin tarbimise,ja kella 11 ajal hakkasin auru ülesse t6mbama jälle
nüüd vaja veel ühel megasuurel sünnipäeval käia,blää homme võib jube olla hommikul 


/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Kevad on käes !!!
tann15 kirjutas:Krt ma olen juba alkohoolik,kell 5 hommikul lõpetasin tarbimise,ja kella 11 ajal hakkasin auru ülesse t6mbama jällenüüd vaja veel ühel megasuurel sünnipäeval käia,blää homme võib jube olla hommikul
ära siis homme vett joo!
€-contact
Re: Kevad on käes !!!
minu poolt hääl antudkaups kirjutas:http://www.alecoq.ee/idee/idee.php?3204
Ehk viitsib keegi siitki hääletada ja ka natuke levitada.

Re: Kevad on käes !!!
Pole hullu,sünnipäevale ei läinud,magasin selle asemel paar tundi ja nyy pahteldan autol karpecontact kirjutas:tann15 kirjutas:Krt ma olen juba alkohoolik,kell 5 hommikul lõpetasin tarbimise,ja kella 11 ajal hakkasin auru ülesse t6mbama jällenüüd vaja veel ühel megasuurel sünnipäeval käia,blää homme võib jube olla hommikul
ära siis homme vett joo!

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Kevad on käes !!!
millega sa seda pahteldad vedela leivaga (loe: õllega)?tann15 kirjutas: Pole hullu,sünnipäevale ei läinud,magasin selle asemel paar tundi ja nyy pahteldan autol karpe
€-contact