225. leht 522-st
Re: Kevad on käes !!!
Postitatud: 10 Juun 2010, 22:43
Postitas kalevipoeg
Visible kirjutas:Kas Sierra varuratta koopasse mahub 15" velg sellise keskmise kõrgusega rehviga ? ( kuskil 185/65/R15 rehviga )
Mul 195/65/ R14 ,uuest peast kiilus kinni.Vaip jäi kah punnitama.
Re: Kevad on käes !!!
Postitatud: 10 Juun 2010, 22:47
Postitas Kups
kalevipoeg kirjutas:Visible kirjutas:Kas Sierra varuratta koopasse mahub 15" velg sellise keskmise kõrgusega rehviga ? ( kuskil 185/65/R15 rehviga )
Mul 195/65/ R14 ,uuest peast kiilus kinni.
Mul varurattal ka tutikas rehv peal

- või meibi mõned korrad all olnud.
Re: Kevad on käes !!!
Postitatud: 12 Juun 2010, 11:22
Postitas AlarT
Käisin eile tallinnas söömas ja muidu tsillimas

.
Avastasin, et praeguste rehvidega näitab, mul spidomeeter miski 5 km/h üle, kui seda radarit uskuda, mis kiirust näitab.
Re: Kevad on käes !!!
Postitatud: 12 Juun 2010, 18:14
Postitas Kups
kui sinna radarisse 120kmh või midagi sellist sisse lennata näitab ta ikka 78kmh.
ei tea kas uskuda või mitte seda radarit.
Re: Kevad on käes !!!
Postitatud: 12 Juun 2010, 19:22
Postitas AlarT
see võis kellegi teise kiirus olla sul, igatahes niipalju, kui mina tean, siis on ta ikka suht hästi näidanud enamjaolt.
Tuleb ise stabiilset kiirust hoida ja vaadata, kelle kiirust ta seal näitab, kui oled reas autodega on see raske, hea on üksi mööda sõita sealt.
Seal segab kerge mäkketõus ka kiiruse hoidmist, kiirus kipub langema tsipa.
Re: Kevad on käes !!!
Postitatud: 13 Juun 2010, 00:41
Postitas Priit
AlarT kirjutas:see võis kellegi teise kiirus olla sul, igatahes niipalju, kui mina tean, siis on ta ikka suht hästi näidanud enamjaolt.
Tuleb ise stabiilset kiirust hoida ja vaadata, kelle kiirust ta seal näitab, kui oled reas autodega on see raske, hea on üksi mööda sõita sealt.
Seal segab kerge mäkketõus ka kiiruse hoidmist, kiirus kipub langema tsipa.
Ja saabki suht suvalise posti otsas oleva tabloo vaatamisest tohutu teadus....
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Postitatud: 13 Juun 2010, 11:51
Postitas AlarT
ee, mis eriline teadus see ikka on, oma asju täpselt teha.
Seni olen mina nende posti otsas olevate radaritega oma spidomeetri valetamise piisava täpsusega teada saanud, loomulikult eeldab see ka õiget mõõtmisviisi, nagu juba eelpool kirjeldasin.
Kui sinu jutust lähtuda Priit, siis on ka usutav kütusekulu mõõtmine paras teadus, kuna eeldab mitmete nõuete täitmist ja täpsust.
Siis saab ka usutava tulemuse.
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Postitatud: 13 Juun 2010, 18:47
Postitas Visible
Ega keegi siit foorumist ei sõida selle vedrukomplektiga ?
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/7033/0,0,100,1/22291" onclick="window.open(this.href);return false;
Huvitaks just, et mida kujutavad endast selle komplekti tagumised vedrud. Et kas on oluliselt jäigemad kui originaalid ? Ja üleüldse, kas see komplekt sisaldab ikka nelja vedru ?

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Postitatud: 13 Juun 2010, 22:20
Postitas Kups

vedrukomplekt = 4 vedru
uuri selle saadavust. baltiautoosadest seda enam ei tohiks saada -peaks ise ka uurima kui huvi on. arvan, et too ladu24 ka seda enam tegelt ei paku. hinnaks pakuks ise sellele 1625.-
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Postitatud: 14 Juun 2010, 18:12
Postitas Tarmo
peab is ja zeteci kohapealt vist sõnad tagasi võtma, rinkal liikus zetek päris hästi
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Postitatud: 15 Juun 2010, 10:30
Postitas Jaan
Mis sellel zetecil siis häda on olnud?
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Postitatud: 15 Juun 2010, 17:54
Postitas Silver
Kahe nulline zetec on jumala hea mootor. Kütet võtab mõistlikult ja edasi läheb hästi.
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Postitatud: 15 Juun 2010, 18:25
Postitas waher
ühe koma kaheksane läheb juba üsna väärikalt....eriti mõnus on see,et mingit krdi venimist pole..niikui vajutad,läheb,110kw bemm sai suhkamit ka,muidugi bemari mees ütles vabanduseks,et startis teisega(automaat kast+kast oli avarii režiimil)
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Postitatud: 15 Juun 2010, 18:58
Postitas Tarmo
Bomsch kirjutas:Mis sellel zetecil siis häda on olnud?
alla 3750 pöörde täiesti mõtetu mootor muud ei miskit.
va et öko on
aga midagi pole öelda, esisild on täitsa hea kiiresti sõitmiseks, parem kui tagumine. muidugi lõbu jääb ära, kuid kiirust on
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Postitatud: 15 Juun 2010, 21:36
Postitas AlarT
Jäärajal on esivedu kindlasti kiirem.
Muidu puhta asfaldiga ringrajale ja võimsa mootori puhul jääb esivedu tagaveole alla. Üks olulisemaid erinevusi on see, et otsekiirendusel, võimsa mootori korral, esivedu ei suuda seda jõudu kanda veoratastele, kuna kõva kiirendusega esiots tõuseb veidi ,tagaots langeb ja raskusjõud esiratastel väheneb, mistõttu nad hakkavad kaapima.
Kuid tagaveol, ju tagarattad veavad ja kiirendades raskusjõud kandub taha ka, mistõttu on tagavedu parema kiirendusega, kui on tegu suure võimsusega.
Saabi insenerid on öelnud, et esiratastele üle 200 hobujõu panna ei saa, eks nad mõtlesid seda üleüldiselt, mitte ainult otsekiirendust.
Talvel, muidugi ei saa nii võimsat kiirendust väga kasutada, et tagaveo eelis välja tuleks ja siis on esivedu kiirem, lisaks on esivedu talvle kurvides kiirem.
Samas esiveoga saab ringrada sõita ka väga edukalt, eriti keskmiste autodega, kus võimsused pole suured, seal ei avaldu see tagaveo ja esiveo vahe kuiva asfaldiga nii, kuigi märja asfaldiga võib isegi esiveo kasuks olla, kuigi sõltub jällegi.