
vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Mina keerasin ta ühest universaalsierrast 200 krooni eest välja. Eriti ei huvitagi mille oma, peaasi et mugav istuda on. 

0 esiveolist, 8 tagaveolist.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
opelil ei ole liigutatavat esiosa, escortil vist kah mitte. sierral on küll sellised istmed.
kell heliseb, tund algab.
klassi astub õpetaja ning teatab: "täna kirjutame lühikirjandi, suvalisel teemal, mis on ühe lehekülje pikkune.
klassi esireast, keskmisest pingist, tõstab käe õpilane alart: "miks nii lühike, kas kümme lehekülge ei võigi kirjutada"

kell heliseb, tund algab.
klassi astub õpetaja ning teatab: "täna kirjutame lühikirjandi, suvalisel teemal, mis on ühe lehekülje pikkune.
klassi esireast, keskmisest pingist, tõstab käe õpilane alart: "miks nii lühike, kas kümme lehekülge ei võigi kirjutada"

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Mina ei ole oma ajunatukeseda sinu kallal midagi võtnud, lihtsalt heast südamest tahtsin tähelepanu juhtida. Tundub siiski, et sina oled see ainus tark, keda kõik lollid aegade lõpuni maha teevad. Ja et midagi teemasse ka oleks, siis mul on Primeral lausa 55kw ja kütusekulu maanteel 5,3 liitrit, seega ma väidan et vana datsuni ront on vähemalt kaks korda parem auto kui Sierra.AlarT kirjutas:Lambaks peavad mind need, kes ise on lambad.erx000 kirjutas:No mulle tundub et siis on vähemalt pool foorumit pooletoobised, enamus teemasid on sinu pikkasid ja põhjalikke sõnavõtmisi täis. Räägi seal kus vajalik ning lühidalt, saaksid kindlasti praegusest rohkem respekti. Sa oled praegu suht lamba mainega, vabandan väljendi pärast.
Tarku inimesi on läbi ajaloo maha tehtud lollide poolt.
Selle asemel, et mind maha teha oma ignorantsusest, võiks mu postid läbi lugeda ja kaasa mõelda, mitte lihtsalt lahmida, siis oleks mõnede pilt minust ka hoopis teine.
Kui minu postitusi läbi ei viitsi lugeda, siis pole mõtet ka sõna neil teemadel ega minu teemadel võtta.
Kui ma sind nii väga häirin, siis ära loe mu poste.
Ma ei ole tulnud sind sõimama ega torkima erx000, et sa peaksid minu kallal võtma hakkama oma ajunatukesega.

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
ma sõitsin kaks aastat corollaga, 53kw diisel oli vist, talvel ja suvel, linnas ja maantel ja sain kogu keskmiseks 5,7l/100km kohta. aga noh mida mina või spiritmonitor teame kütusekulu arvestamisest 
edit:
vaatasin järgi
Consumption: 5,73 l/100km 32.796 km and 1.879 l
CO2 emission: 151 g/km 32.796 km and 4.962 kg
Fuel costs: 91,12 EEK/100km 31.748 km and 28.928 EEK
kahju et ma punase dohc andmed ära kustutasin kui maha müüsin, oleks olnud hea kopida siia ju

edit:
vaatasin järgi
Consumption: 5,73 l/100km 32.796 km and 1.879 l
CO2 emission: 151 g/km 32.796 km and 4.962 kg
Fuel costs: 91,12 EEK/100km 31.748 km and 28.928 EEK
kahju et ma punase dohc andmed ära kustutasin kui maha müüsin, oleks olnud hea kopida siia ju
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
kes, kus krat lasi loomad tuppa?
aga loodame, et enne jaani saab ikka kütte näidu normi ja rattad otseks!
muidu, kui dohc ja ohc siin irmsasti neelavad, ei jää muud üle kui jaanidele minekuks tuleb ring hoopis pulgaks painutada ja õlle peale üle minna. 1L liitriga võib vabalt pool tundi ringi tiksuda ja heitgaasid väljalaskes jäävad ka roheliste rõõmuks euro normidesse
ai jaa - vahest, kui sisselakseklapi vahelt paugu tagasi lööb ei keera veel miskit tuksi. rihma võib mitu hammast üle lasta, süüde jääb ikka paika.
alarT on: "kui's nüüd üds.. elav legend surnud kirjanikust - või miskit seda moodi!... ei tubli poiss.
rahvakeeli öelda näe... loll aga visa! rassib, mis ta rassib aga et's kae, ää ka ei väsi
kahju, kui inimene oma annet, siin raisku loobib, kirjuta parem mõni piibel valmis! vahet pole mille kohta...
las kirjutab peaasi, et ää ei väsi.. nii palju võiks lisada, lühem tekst müüb.. "ja nii ongi!"
juhtub noh!... a mis parata? vähemalt üks hea asi, selle kogu jama juures, et kui poleks lolle olemas.
oleks väga raske paika panna takru inimesi. kes tänu lollidele elus püsivadki.
ja kuulsaks saad ikka pärast, kui kõnnid teiselpool piiri!
mina lähtuks antud hetkel sellele põhitõdemusele.... et mõlemal vaidlejal on õigus!
jaa... simma-ruudi-ralllaa..... jaan tuleb, mootorid peab eelsoojendusele keerama... muidu võib takt sassi minna!
nii, et kütame täiega...
vana rahavs teadis rääkida ... et, kui panna puid alla - siis on ka must-valge pilt värvilisem!
aga loodame, et enne jaani saab ikka kütte näidu normi ja rattad otseks!
muidu, kui dohc ja ohc siin irmsasti neelavad, ei jää muud üle kui jaanidele minekuks tuleb ring hoopis pulgaks painutada ja õlle peale üle minna. 1L liitriga võib vabalt pool tundi ringi tiksuda ja heitgaasid väljalaskes jäävad ka roheliste rõõmuks euro normidesse

alarT on: "kui's nüüd üds.. elav legend surnud kirjanikust - või miskit seda moodi!... ei tubli poiss.
rahvakeeli öelda näe... loll aga visa! rassib, mis ta rassib aga et's kae, ää ka ei väsi

kahju, kui inimene oma annet, siin raisku loobib, kirjuta parem mõni piibel valmis! vahet pole mille kohta...
las kirjutab peaasi, et ää ei väsi.. nii palju võiks lisada, lühem tekst müüb.. "ja nii ongi!"
juhtub noh!... a mis parata? vähemalt üks hea asi, selle kogu jama juures, et kui poleks lolle olemas.
oleks väga raske paika panna takru inimesi. kes tänu lollidele elus püsivadki.
ja kuulsaks saad ikka pärast, kui kõnnid teiselpool piiri!
mina lähtuks antud hetkel sellele põhitõdemusele.... et mõlemal vaidlejal on õigus!
jaa... simma-ruudi-ralllaa..... jaan tuleb, mootorid peab eelsoojendusele keerama... muidu võib takt sassi minna!
nii, et kütame täiega...
vana rahavs teadis rääkida ... et, kui panna puid alla - siis on ka must-valge pilt värvilisem!
€-contact
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Mida mul parata, et mul niipalju öelda on?
Tegelikult ma ei pea inimesi otseselt lollideks, aga kahjuks jääb neid ette.
Kui minu kallal hakatakse võtma, siis ma kaitsen ennast.
Kindlasti eksin nii mina, kui eksivad teised, õigus on nii minul, kui teistel, kõik sõltub lihtsalt milles, see on vahelduv vaidlustes.
Kord on õigus minul, kord kellelgi teisel jne.
Tarmo, sellise diisli puhul on rahuliku linnasõidu ja enamus maanteesõidu puhul 5,7 täiesti reaalne kütusekulu.
Ka minu 93a diisel escort, kui mul see veel oli, võttis maantee ja linna peale 6,2/6,3 sajale, siis kui üle 0 oli kasvõi 1 pluss kraad, siis see nii toimis.
Maanteed oli muidugi enamus, aga linna ka oli ja veidi sai tallatud ka.
Tolle mootor oli muidugi 1,8 44kw.
Uute miskite 70kw ja peale turbodiislitega on see teema, et kui neid tallama hakkad, siis hakkavad need ka 10 ja peale võtma kütet, sest võim on taga.
Kuid kui neid tallata nii, et nad läheksid edasi nagu vanad ilma turbota lahjad diislid, siis on need uued diislid päris ökonoomsed.
Selline diisli ökonoomsus ongi põhjus, miks ma diisliga sõidan, pluss kordades odavam kütus.
Tegelikult see sierra 2,3D on miski 70ndate tehnoloogia ja sealt ei tasugi mingit väga ökot oodata, aga bensu sierradest on ta ikkagi ökonoomsem, sest ükski bensu sierra 6 sajale ei võta, diisel sierra on aga korras peast selleks täiesti võimeline.
Diisli puhul mul polegi väga oluline, kas ta võtab 5 sajale või 7,5, peaasi et oleks diisel, loomulikult oleks tore sõita 5 sajale, aga 7 või ka 7,5 sajale üldkeskmine ei anna väga tunda mul.
Ma tahaks väga loota, et diisel focus saab 5 sajale hakkama, maanteel.
Escort võttis maanteel midagi alla 6 ja see oli mõnus tunne küll ja mõnus vaade kütuse seierile.
7,x sajale on minu oludes väga hea tulemus, bensu sierrad võtavad samades oludes 12-15 sajale.
Muidugi üldkeskmine kulu on mul diisel sierraga midagi 7, talvel suure külmaga sain ka 10 kätte.
Maantee siis midagi alla 6,22, sealjuures auto oli inimesi täis.
Ma arvan, et kui rahulikumalt sõidaksin, siis saaksin mõnisada milliliitrit üldkeskmist alla, maanteekulu aga alla 6 vaevalt saan, sest seal sõidan niigi stabiilselt.
Tegelikult ma ei pea inimesi otseselt lollideks, aga kahjuks jääb neid ette.
Kui minu kallal hakatakse võtma, siis ma kaitsen ennast.
Kindlasti eksin nii mina, kui eksivad teised, õigus on nii minul, kui teistel, kõik sõltub lihtsalt milles, see on vahelduv vaidlustes.
Kord on õigus minul, kord kellelgi teisel jne.
Tarmo, sellise diisli puhul on rahuliku linnasõidu ja enamus maanteesõidu puhul 5,7 täiesti reaalne kütusekulu.
Ka minu 93a diisel escort, kui mul see veel oli, võttis maantee ja linna peale 6,2/6,3 sajale, siis kui üle 0 oli kasvõi 1 pluss kraad, siis see nii toimis.
Maanteed oli muidugi enamus, aga linna ka oli ja veidi sai tallatud ka.
Tolle mootor oli muidugi 1,8 44kw.
Uute miskite 70kw ja peale turbodiislitega on see teema, et kui neid tallama hakkad, siis hakkavad need ka 10 ja peale võtma kütet, sest võim on taga.
Kuid kui neid tallata nii, et nad läheksid edasi nagu vanad ilma turbota lahjad diislid, siis on need uued diislid päris ökonoomsed.
Selline diisli ökonoomsus ongi põhjus, miks ma diisliga sõidan, pluss kordades odavam kütus.
Tegelikult see sierra 2,3D on miski 70ndate tehnoloogia ja sealt ei tasugi mingit väga ökot oodata, aga bensu sierradest on ta ikkagi ökonoomsem, sest ükski bensu sierra 6 sajale ei võta, diisel sierra on aga korras peast selleks täiesti võimeline.
Diisli puhul mul polegi väga oluline, kas ta võtab 5 sajale või 7,5, peaasi et oleks diisel, loomulikult oleks tore sõita 5 sajale, aga 7 või ka 7,5 sajale üldkeskmine ei anna väga tunda mul.
Ma tahaks väga loota, et diisel focus saab 5 sajale hakkama, maanteel.
Escort võttis maanteel midagi alla 6 ja see oli mõnus tunne küll ja mõnus vaade kütuse seierile.
7,x sajale on minu oludes väga hea tulemus, bensu sierrad võtavad samades oludes 12-15 sajale.
Muidugi üldkeskmine kulu on mul diisel sierraga midagi 7, talvel suure külmaga sain ka 10 kätte.
Maantee siis midagi alla 6,22, sealjuures auto oli inimesi täis.
Ma arvan, et kui rahulikumalt sõidaksin, siis saaksin mõnisada milliliitrit üldkeskmist alla, maanteekulu aga alla 6 vaevalt saan, sest seal sõidan niigi stabiilselt.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Mul v6tab 1.6 6l sajale ja nelik v6ta 5 komadega!
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
mis nelik? nelikvedu 5 sajale? ära aja.
6 sajale sul see 1,6 sierra ei võta, aga ma ei viitsi vaielda, valeta vähem tann15.
Kuid ma ostsin ühe kasti veel limpsi, nüüd 3 kasti, aga pole veel puutunud, see jaanipäevaks ja suveks üldse.

6 sajale sul see 1,6 sierra ei võta, aga ma ei viitsi vaielda, valeta vähem tann15.
Kuid ma ostsin ühe kasti veel limpsi, nüüd 3 kasti, aga pole veel puutunud, see jaanipäevaks ja suveks üldse.

Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Täna avastasin, et vilin mu mootorist ei tule karterituulutus klapist, vaid mootorist seest. See on päris halb avastus. Küsiks siis, et kas punnsilm scorpa 2.3L -dohc- mootorile on manuaal käigukast olemas ja, kas 2.0L sisselaske kollektor 2.3L otsa istub?
Long live 88kw!
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
kui ei saa siis on küll eriti nõme masin. mu 85kw 2005 mondeo diisel võtab maanteel kui tartus keskmine nulli vajutada ja sõita tallinna ning tagasi alla 5. tallinna poole üldiselt mingi 4,8 ja tartu poole tõuseb 4,9 peale tagasi. samas olen täheldanud et ülejäänud maanteedel tikub ikka üle 5 tulema, kas siis pinnas nii erinev? paar korda olen linnas vajutanud keskmise nulli pärnus ja viljandis ning läbi sõites on keskmine seal 3,5 kandis, samas tartus ei ole ma sinna lähedalegi saanud, rohkem ikka seal 6 kandis. need on pardakompuutri andmed.AlarT kirjutas:...Ma tahaks väga loota, et diisel focus saab 5 sajale hakkama, maanteel...
aga arvutuslik keskmine on esimese poole aastaga 6,13, muidugi ega ma talvel kui suured keskmised tulid siis linnast ära kah ei käinud, nüüd on ikka keskmised stabiilselt vähendanud üld keskmist
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Ainuke mõõtmine, mida saab usaldada on ise mõõtmine, kompuuter on täiesti mõttetu asi ,seda uskuda ei saa, need kipuvad väiksemaks valetama.
Ma ei oska diisel mondeo kulu nii täpselt kommenteerida, kuigi 3,5 tundub ulme ja 4,8 on ka kahtlane maanteel.
Ma saan muidugi aru ,et kui saad linnas sõita stabiilselt, tühjas linnas öösel, et liiklust pole ja on võimalik kasutada madalaid pöördeid, normaalselt madalaid muidugi, siis võib saada maantee kulust väiksema, aga 3,5 on väga kahtlane tulemus.
Kuid ei hakka sel teemal pikemal arutlema, kuna tõesti ma pole selle mondeoga nii kursis, et mine tea, mis seal täpselt on.
Igatahes pole see mondeo kütusekulu jutt selline ulme, nagu bensu sierra puhul 5 ja 6 on.
Kuid üldiselt tean ma siiski seda, et sellised mondeo mõõtu ja kaalu diiselmasinad kipuvad ikka üle 5 võtma maanteel ja linnas enam.
Linnasõit on ikka tallinnasõit, tiheda liiklusega.
Stabiilselt 60-70-ga sõit pole enam linnasõit, autode kütusekulu linnakulu mõistes.
Kuid 70-ga tõesti, uuemad diiselmasinad võivad olla päris ökonoomsed.
Eks ma näen ise, kui focuse või passati ostan, mis siis tõelised andmed on selliste autode puhul.
Siis saan üsna kindlad andmed öelda, neis asjus.
Kuna ma sõidan ökonoomsemalt kui keskmine autojuht, siis on mu kütusekulu andmed ka enamikest väiksemad, enamik lihtsalt valetab oma kulud minust väiksemaks.
Ma ei oska diisel mondeo kulu nii täpselt kommenteerida, kuigi 3,5 tundub ulme ja 4,8 on ka kahtlane maanteel.
Ma saan muidugi aru ,et kui saad linnas sõita stabiilselt, tühjas linnas öösel, et liiklust pole ja on võimalik kasutada madalaid pöördeid, normaalselt madalaid muidugi, siis võib saada maantee kulust väiksema, aga 3,5 on väga kahtlane tulemus.
Kuid ei hakka sel teemal pikemal arutlema, kuna tõesti ma pole selle mondeoga nii kursis, et mine tea, mis seal täpselt on.
Igatahes pole see mondeo kütusekulu jutt selline ulme, nagu bensu sierra puhul 5 ja 6 on.
Kuid üldiselt tean ma siiski seda, et sellised mondeo mõõtu ja kaalu diiselmasinad kipuvad ikka üle 5 võtma maanteel ja linnas enam.
Linnasõit on ikka tallinnasõit, tiheda liiklusega.
Stabiilselt 60-70-ga sõit pole enam linnasõit, autode kütusekulu linnakulu mõistes.
Kuid 70-ga tõesti, uuemad diiselmasinad võivad olla päris ökonoomsed.
Eks ma näen ise, kui focuse või passati ostan, mis siis tõelised andmed on selliste autode puhul.
Siis saan üsna kindlad andmed öelda, neis asjus.
Kuna ma sõidan ökonoomsemalt kui keskmine autojuht, siis on mu kütusekulu andmed ka enamikest väiksemad, enamik lihtsalt valetab oma kulud minust väiksemaks.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Inimene õpib terve elu,aga sureb ikka lollina.
Alar pojukene tahab sellele vastupidist t6estada omast arust
Alar pojukene tahab sellele vastupidist t6estada omast arust

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
jube pikk post tuli
see rohkem alart'le seega teised võivad kohe järgmise posti võtta
jah arvutuste ja kompuutri ütlemiste vahe on enamasti arvutuste kahjuks. ühekorra on olnud ka vastu pidi ja paar korda sama. 0,5l on maksimaalselt keskmist väiksemaks valetanud.
muidugi võin öelda et mul on plussiks veel 6ne manuaal ja muidugi miinuseks (eriti maanteel) universaal kere mis tekitab taha mõnusa keerise. ja mis veel tähele olen pannud et jalaga pedaali litsudes on võiamlik viitsimise korral ökomalt sõita kui püsikaga, diisli püsikas lihtsalt reageerib liiga hilja mägede juures (kiirendab hilja ja jätab kiirendamise kah hilja)
linnas 3,5 oli väga ühtlane sõit spido järgi 55 ehk reaalselt siis kuskil 53 äkki (näitab täpsemalt kui sierra vähemalt gps järgi) ja 5 käik. miks sellist asja aind pärnus ja viljandis saab on valgusfooride vähesus ja inimeste kah. viljandis tuiab neid isegi rohkem kui pärnus (muidugi sinna ma jõuan alati hiljem kah). tartus kui just riia tänaval ei sõida ja umbes 55ga, siis suht lootusetu mingit norm kulu saada. muidugi selle 3,5 peal võis ta ju eriti vigast kah panna see kompu priemeerimaks mind öko sõidu puhul ilusate numbritega. reaalselt arvutis ma ennem numbreid ei näe kui paagi uuesti täis panen ja läbi linna sõitmise järel paaki tilgutama küll ei viitsi hakata ja pikemalt nii pingutada kah ei viitsi. tegelt see öko sõit linnas on päris väsitav, jälgimist on palju rohkem kui tavaline sõit, samas rullnokk see lihtsalt ei näe midagi
see rohkem alart'le seega teised võivad kohe järgmise posti võtta
jah arvutuste ja kompuutri ütlemiste vahe on enamasti arvutuste kahjuks. ühekorra on olnud ka vastu pidi ja paar korda sama. 0,5l on maksimaalselt keskmist väiksemaks valetanud.
muidugi võin öelda et mul on plussiks veel 6ne manuaal ja muidugi miinuseks (eriti maanteel) universaal kere mis tekitab taha mõnusa keerise. ja mis veel tähele olen pannud et jalaga pedaali litsudes on võiamlik viitsimise korral ökomalt sõita kui püsikaga, diisli püsikas lihtsalt reageerib liiga hilja mägede juures (kiirendab hilja ja jätab kiirendamise kah hilja)
linnas 3,5 oli väga ühtlane sõit spido järgi 55 ehk reaalselt siis kuskil 53 äkki (näitab täpsemalt kui sierra vähemalt gps järgi) ja 5 käik. miks sellist asja aind pärnus ja viljandis saab on valgusfooride vähesus ja inimeste kah. viljandis tuiab neid isegi rohkem kui pärnus (muidugi sinna ma jõuan alati hiljem kah). tartus kui just riia tänaval ei sõida ja umbes 55ga, siis suht lootusetu mingit norm kulu saada. muidugi selle 3,5 peal võis ta ju eriti vigast kah panna see kompu priemeerimaks mind öko sõidu puhul ilusate numbritega. reaalselt arvutis ma ennem numbreid ei näe kui paagi uuesti täis panen ja läbi linna sõitmise järel paaki tilgutama küll ei viitsi hakata ja pikemalt nii pingutada kah ei viitsi. tegelt see öko sõit linnas on päris väsitav, jälgimist on palju rohkem kui tavaline sõit, samas rullnokk see lihtsalt ei näe midagi

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Jah tipp ökosõit on keskendumist nõudev jne, samas mõõdukas ökosõit mis annab enamuse kokkuhoidu on normaalne ja pole kuigi keeruline.
Püsikiiruse hoidja ma üldse arvan, et raiskab kütet, topgearis ka küll diisel, audi a8 võttis rohkem kütet, püsikaga, kompuutri järgi küll.
Suurlinna sõit võtabki kütust, see täiesti normaalne.
ma muidugi kindlalt ei välista seda 3,5 väikese kiirusega sõites stabiilselt, aga enne kui ise pole ostnud omale uuemat diislit ja sellist kulu näinud, ma seda veel uskuda ei julge.
6-s käik maanteel ei anna midagi, sest ta ülekanne on sama, mis paljudel 5-s.
Lihtsalt vahepeal on sujuvam, linnas ja alla 90 sõites, ning veosega, nendel juhtudel võib 6 käigu sujuvus ja sobivus anda ökonoomsust veidi.
Osadel autodel võib 6-s ka küll parem olla, kui võrrelda nendega, millel 5-s käik on liiga pöördes.
Näiteks naabri Mazda 6-l on 5 käiku ja selle 5-s käik 90-ga oli ma ei mäleta kas 1800 pööret isegi või midagi, nii et täpselt 90-ga sõitmine on üsna selline nappide pööretega sõitmine, arvestades veoraskust.
70 on sel mazdal kindlalt 4-s käik.
hea on selle diisel mazda 6 juures see ,et 3-s käik sobib hästi linna 50-ga sõitmiseks, kui õieti mäletan.
Ma oleks tõesti rahul, kui tõesti autod oleks nii ökod, kui väidetakse.
Paraku praktika on niisugune, et ostan auto ära ja hakkan ise testima, samas veel täiega ökotades ja kütusekulu on tunduvalt suurem.
Püsikiiruse hoidja ma üldse arvan, et raiskab kütet, topgearis ka küll diisel, audi a8 võttis rohkem kütet, püsikaga, kompuutri järgi küll.
Suurlinna sõit võtabki kütust, see täiesti normaalne.
ma muidugi kindlalt ei välista seda 3,5 väikese kiirusega sõites stabiilselt, aga enne kui ise pole ostnud omale uuemat diislit ja sellist kulu näinud, ma seda veel uskuda ei julge.
6-s käik maanteel ei anna midagi, sest ta ülekanne on sama, mis paljudel 5-s.
Lihtsalt vahepeal on sujuvam, linnas ja alla 90 sõites, ning veosega, nendel juhtudel võib 6 käigu sujuvus ja sobivus anda ökonoomsust veidi.
Osadel autodel võib 6-s ka küll parem olla, kui võrrelda nendega, millel 5-s käik on liiga pöördes.
Näiteks naabri Mazda 6-l on 5 käiku ja selle 5-s käik 90-ga oli ma ei mäleta kas 1800 pööret isegi või midagi, nii et täpselt 90-ga sõitmine on üsna selline nappide pööretega sõitmine, arvestades veoraskust.
70 on sel mazdal kindlalt 4-s käik.
hea on selle diisel mazda 6 juures see ,et 3-s käik sobib hästi linna 50-ga sõitmiseks, kui õieti mäletan.
Ma oleks tõesti rahul, kui tõesti autod oleks nii ökod, kui väidetakse.
Paraku praktika on niisugune, et ostan auto ära ja hakkan ise testima, samas veel täiega ökotades ja kütusekulu on tunduvalt suurem.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.