vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
monde v6tis 5 sajale eelmine sygis
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Issil 2002a 85kw disla Mondeo. Keskmine kulu jääb vähem kui 6,5kanti kui isakäes auto (kompuutri näit seal 6,3-6,4jne ei viitsi keegi arvutada eriti täpselt). Minu sõidustiili puhul kisub 7poole. Talvel tõmbab üldiselt 6,9 peale, no ümaralt 7keskmine. Pikal otsal mõnusalt vähem võtab. Auto kogu läbisõit 274tuh vist. Sellest 80tuh sõitnud meie peres ning kogu selle aja üleüldine keskmine küttekulu on 6,5sajale. No võibolla isegi vähem aga ei ole keegi meil viitsind arvestada väiksema suurusega kui 0,5L).Tarmo kirjutas:AlarT kirjutas: aga arvutuslik keskmine on esimese poole aastaga 6,13, muidugi ega ma talvel kui suured keskmised tulid siis linnast ära kah ei käinud, nüüd on ikka keskmised stabiilselt vähendanud üld keskmist
Tartu-Vilnius-Tartu tuli keskmine kulu 5,5 sajale (see kogus saadud arvestamise teel, mitte kompuutri järgi, kusjuures kompuuter ei valetandki eriti). Terve sõidu jooksul 80% ajast oli sees ka kliima ning tagasitulles auto täislastis ja mõnisada kilo ülegi. Leedus teatavasti nn kiirtee mingiaeg kus 150ga cruiisitud sai, et päris ökosõit ka polnud.
Ahjaa, nagunii ma ei viitsi lugeda läbi neid poste mida kirjutatakse nüüd aga ...
Transit 2001a 2,4 TDI (poolpikk poolkõrge, ehk harju keskmine suurus) ja täislastis ehk liigutab ca kolme poole tonni võtab vähem kui 9 sajale, kas mitte 8,6vms, kunagi isa arvestas ja kah mitte ökosõit aga üle 130km-h ei sõidetud enivei. Palju ta tühjalt võtab, eitea, keegi pole viitsind arvestada siiamaani. Noh mul savi kaa kui keegi nüüd ei usu või mida iganes.
Ahjaa, ja kui keegi nüüd mind tembeldab kütusekulu valetajaks ning tahab pikki ja keerulisi vastuseid kirjutada mulle siis saatke ps-i, kuna seda teemat enivei ma lugeda ei viitsi, sest see jutt ei vii nagunii kuhugile.
Nonii kirjandushuvilised noored, kes te kulutate oma klaviatuuri selleasemel, et sebida ööklubist ilusaid naisi, andke aga julgelt tuld, meie esseekonkurs teemal ´´valelikud inimesed kes valetavad auto kütusekulu´´ jätkub.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Mis nende võõraste naistega peale veel hakata?Mõtetu liiga vana baarides&klubides möllamiseks ja ei ole aega nagunii.tamar kirjutas:
Nonii kirjandushuvilised noored, kes te kulutate oma klaviatuuri selleasemel, et sebida ööklubist ilusaid naisi, andke aga julgelt tuld, meie esseekonkurs teemal ´´valelikud inimesed kes valetavad auto kütusekulu´´ jätkub.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Minul on tööautoks, Ford Transit raamkerega, registrimass 3500kg, taga on suur kõrge kong. 2,4 duratorq diisel 85kw. 2004a oma.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1" onclick="window.open(this.href);return false; midagi sellist siis on mul, aga pisiasjad erinevad.
Minu tööauto on ka vist bummelist ostetud.
Muide, tühjalt on palju vähem liigutada kui 3500kg, mikrobussi puhul eriti.
Mikrobuss transitiga jah võid saada 8 sajale ja nii maanteel.
Kuid minu tööauto võtab kuskil 14-15 sajale vahemikul üldkeskmine, kui temperatuur langeb nulli poole ja üldse on natuke raskemaid olusid, siis läheb kulu ka üle 15 sajale.
Ma harrastan taga veel ökosõitu, 90 ei sõida kah mitte.
Maanteel julgen arvata, et 70-ga sõites saab ehk alla 14 hakkama.
90-ga sõites tõenäoliselt 15, kui mitte peale.
Tal muidugi midagi viga ka, aga ega seal suurt alla enam ei saa, sõltub muidugi kaubikust, mõni selline pidavat 12 ka maanteel hakkama saama, kuigi mitte 90-ga sõites, siis peab 70-ga sõitma, see oli mercedes siis.
Ühesõnaga on see nagu väike veok, see pole enam mikrobuss, massivahe on suur, taga on topeltrattad ja tuuletakistuse vahe võrreldes mikrobussiga on tohutu.
Muide tuuletakistus mõjutab kütusekulu rohkem, kui mass.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1" onclick="window.open(this.href);return false; midagi sellist siis on mul, aga pisiasjad erinevad.
Minu tööauto on ka vist bummelist ostetud.
Muide, tühjalt on palju vähem liigutada kui 3500kg, mikrobussi puhul eriti.
Mikrobuss transitiga jah võid saada 8 sajale ja nii maanteel.
Kuid minu tööauto võtab kuskil 14-15 sajale vahemikul üldkeskmine, kui temperatuur langeb nulli poole ja üldse on natuke raskemaid olusid, siis läheb kulu ka üle 15 sajale.
Ma harrastan taga veel ökosõitu, 90 ei sõida kah mitte.
Maanteel julgen arvata, et 70-ga sõites saab ehk alla 14 hakkama.
90-ga sõites tõenäoliselt 15, kui mitte peale.
Tal muidugi midagi viga ka, aga ega seal suurt alla enam ei saa, sõltub muidugi kaubikust, mõni selline pidavat 12 ka maanteel hakkama saama, kuigi mitte 90-ga sõites, siis peab 70-ga sõitma, see oli mercedes siis.
Ühesõnaga on see nagu väike veok, see pole enam mikrobuss, massivahe on suur, taga on topeltrattad ja tuuletakistuse vahe võrreldes mikrobussiga on tohutu.
Muide tuuletakistus mõjutab kütusekulu rohkem, kui mass.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
tamar sul 5 manual? palju sul pöörded on kui seier täpselt 90, mul 1500 täpselt
5 käik linnas 55km/h 1150rpm umbes. üldiselt kasutan ikka 4 linnas, sest alla 1500 pöörde ei tundu mootorile väga meeldivat (stabiilselt veel, kuid lisaks ei tohi vajutada)
5 käik linnas 55km/h 1150rpm umbes. üldiselt kasutan ikka 4 linnas, sest alla 1500 pöörde ei tundu mootorile väga meeldivat (stabiilselt veel, kuid lisaks ei tohi vajutada)
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
palju õnne tšux
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Sa lammas tahad väita et dohc võtab rohkem bensiin kui mingi kiviaegne ohc? eriti sellise möla pärast et üks nukvõll lisaks mida ringi ajada.....AlarT kirjutas: mina valin dohci asemel iga kell ohci, kui see vaid võimalik on.
siis ju sinu loogika järgi peaks olema ökom ka scorpio 2,9 V6 12v kuna seal ju ka ainult üks nukvõll.
Kui scorpio 2,9 24V sellel tervelt neli nukka mida ringi ajada, kuidas kommenteerid kumb on ökom?
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
12v ökom ikka, sellega ei kipu ju nii palju piitsa andmaGTO kirjutas:Sa lammas tahad väita et dohc võtab rohkem bensiin kui mingi kiviaegne ohc? eriti sellise möla pärast et üks nukvõll lisaks mida ringi ajada.....AlarT kirjutas: mina valin dohci asemel iga kell ohci, kui see vaid võimalik on.
siis ju sinu loogika järgi peaks olema ökom ka scorpio 2,9 V6 12v kuna seal ju ka ainult üks nukvõll.
Kui scorpio 2,9 24V sellel tervelt neli nukka mida ringi ajada, kuidas kommenteerid kumb on ökom?

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
sa oled ise lammas gto.
dohc on samamoodi kiviaegne, lihtsalt pritse juures, ohcil on samuti pritse olemas.
saad sa aru dohcil pole kahest nukkvõlist kasu, kuna tal vaid 8 klappi.
kahest nukkvõllist oleks kasu 16 klapi puhul.
lihtsalt sierra 2,0 mootorid on nii sarnased.
dohc ei puutu ökonoomsuse osas asjasse, kütusekulu mõjutab hoopis kütusesüsteem, kuid ohc sierra 2,0 74kw, mida tehti 90ndate algul samuti, ei jää dohcile mitte milleski alla, see on ka korraliku pritsega.
Sierra Dohc on üks mõttetumaid mootoreid, kuna selle dohc ei anna midagi, küll on see mootor väga murederohke oma vastupidavuselt, üldse õrna plokikaanega mootor.
Selle mootori remont on ka kallim, kuna kaks nukkvõlli ja alumiiniumist plokikaas.
Lisaks oli sel dohcil veel mingi jama klapisääre tihenditega, et nende vahetus oli paras jama ja eeldas seal vee ma ei tea mille remonti, mis oli kallis, rääkisin ühe targa mootorimehega sel teemal, kui ühte dohci osta tahtsin ja sel oli ühteist viga.
mingi 1,8 diisliga sõita 5nda käiguga 1500 pööret on täielik mootori rikkumine, see ei pruugi isegi ökonoomsust anda.
dohc on samamoodi kiviaegne, lihtsalt pritse juures, ohcil on samuti pritse olemas.
saad sa aru dohcil pole kahest nukkvõlist kasu, kuna tal vaid 8 klappi.
kahest nukkvõllist oleks kasu 16 klapi puhul.
lihtsalt sierra 2,0 mootorid on nii sarnased.
dohc ei puutu ökonoomsuse osas asjasse, kütusekulu mõjutab hoopis kütusesüsteem, kuid ohc sierra 2,0 74kw, mida tehti 90ndate algul samuti, ei jää dohcile mitte milleski alla, see on ka korraliku pritsega.
Sierra Dohc on üks mõttetumaid mootoreid, kuna selle dohc ei anna midagi, küll on see mootor väga murederohke oma vastupidavuselt, üldse õrna plokikaanega mootor.
Selle mootori remont on ka kallim, kuna kaks nukkvõlli ja alumiiniumist plokikaas.
Lisaks oli sel dohcil veel mingi jama klapisääre tihenditega, et nende vahetus oli paras jama ja eeldas seal vee ma ei tea mille remonti, mis oli kallis, rääkisin ühe targa mootorimehega sel teemal, kui ühte dohci osta tahtsin ja sel oli ühteist viga.
mingi 1,8 diisliga sõita 5nda käiguga 1500 pööret on täielik mootori rikkumine, see ei pruugi isegi ökonoomsust anda.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Dochi roolilatt istub Och mootoriga üks ühele? Plaan on dochi latilt võimu jubinad ära visata ja see alla kruttida.
Long live 88kw!
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Istub küll,isegi scorpa latt istub sierrale 

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Kui ta väidedavalt nii kehv mootor on, siis miks ta massides paljunõutud on?AlarT kirjutas:Sierra Dohc on üks mõttetumaid mootoreid...
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Oled sa ise mõnda dohc omanud, või põhinevad sinu faktid (naised saunas rääkisid) teemadel. Muidugi kui sa kuskil küla garaasis tilka näppiva vana käest küsid ja tema sulle ainult kuni 90a autodest vb rääkida oskab, mida ise teinud ei ole vaid ka kõrvalt vahtinud (et nt klappikambri kaan lekib) siis on se kohe ilgelt p.sk mootor. Mul on neid dohc-si päris palju olnud ja minul pole ühelgi probleeme olnud kaane ega tihendi ringiga, lihtsalt ise tuleks natuke vaeva näha ja jälgida nt armatuuris mootori näitusid jms. Kui ise loll oled ja mingi nolgi käest ära tapetud auto osdad, siis muidugi ei jõua ära kiruda kui s.tt võib see asi ikka olla. Aga eks see ole iga ühe oma valik, mida ta paremaks ja mida viletsaks peab.AlarT kirjutas:Lisaks oli sel dohcil veel mingi jama klapisääre tihenditega, et nende vahetus oli paras jama ja eeldas seal vee ma ei tea mille remonti, mis oli kallis, rääkisin ühe targa mootorimehega sel teemal, kui ühte dohci osta tahtsin ja sel oli ühteist viga.

Kütusekuluga selline teema et 7-7.5 saan maanteel kindlasti hakkama. Teine auto on 98a 2.0 100kw automaat omega, sellel kompu järgi näitab maantee kuluks 5.1-5.3 linnas kuskil 8-9l kanti, talvel oli siis keskmine kütusekulu 9.1, kuna pole selline tallaja ka siis väga hulluks pole need nr läinud, korra olen saanud ka mingi 35-40l/100km siis oli öösel suur lume torm ja sahad polnud kordagi väljas käinud, siis tuli läbi hangede rammida Raplast-Türile.

Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Ma polegi väitnud, et Sierra Dohciga sõita ei saa, saab seni kuni ta korras.
Probleem seisneb lihtsalt selles, et Sierra Dohc on tuntavalt murelikum mootor, kui ohc, just oma plokikaane ja kahe nukkvõlli tõttu, saams tal ikkagi ainult 8 klappi.
Alumiinium on õrnem ja see annab vana auto näol ka lõpuks tunda.
Ma pole väitnud, et Dohc mootor üleüldiselt mõttetu on, ma räägin ikkagi sierra dohcist, et see on mõttetu.
Mainisin selgelt ära, et kui oleks 16 klappi kah, siis oleks dohcist juba tolku.
Üldjuhul Dohcil ka on 16 klappi.
Seda Dohci probleemi rääkis mulle väga pädev mees, Ivok teab ka ehk, pall türilt niisiis.
ma mäletan, tahtsin ühte dohci osta ja sel olid klapisääre tihendid äkki läbi või mingi kamm seal oli, täpselt ei mäleta enam.
Siis helistasin pallile ja rääkisin talle murest, siis ta seletas pikalt ja laialt, et seal tuleb palju rohkem ära vahetada, et asi korralikukt toimiks, et see läheb kalliks.
Samas sierra Ohc-l ei ole mingit muret, malm plokikaas, üks nukkvõll, remontida odav, mootor töökindel, ainult anna minna.
Ning tal on samuti 8 klappi.
Sierra Dohce on küllaga millel mingi jama kallal, just tema plokikaane tõttu ja selle süsteemi seal.
Kuid sierra ohc-e, on taoliste muredega kordades vähem.
Selle võrra on kasutatud sierra ohc-i ka muretum osta, kuna vanusele peab ta paremini vastu ja kui ka keegi on lollilt temaga ringi käinud on see vastupidavama sellele lollusele.
Kui jahutusvedeliku iga teatud aja tagant ei vaheta, pidi see väidetavalt happeliseks minema ja alumiiniumist plokikaaned nahka pistma.
Probleem seisneb lihtsalt selles, et Sierra Dohc on tuntavalt murelikum mootor, kui ohc, just oma plokikaane ja kahe nukkvõlli tõttu, saams tal ikkagi ainult 8 klappi.
Alumiinium on õrnem ja see annab vana auto näol ka lõpuks tunda.
Ma pole väitnud, et Dohc mootor üleüldiselt mõttetu on, ma räägin ikkagi sierra dohcist, et see on mõttetu.
Mainisin selgelt ära, et kui oleks 16 klappi kah, siis oleks dohcist juba tolku.
Üldjuhul Dohcil ka on 16 klappi.
Seda Dohci probleemi rääkis mulle väga pädev mees, Ivok teab ka ehk, pall türilt niisiis.
ma mäletan, tahtsin ühte dohci osta ja sel olid klapisääre tihendid äkki läbi või mingi kamm seal oli, täpselt ei mäleta enam.
Siis helistasin pallile ja rääkisin talle murest, siis ta seletas pikalt ja laialt, et seal tuleb palju rohkem ära vahetada, et asi korralikukt toimiks, et see läheb kalliks.
Samas sierra Ohc-l ei ole mingit muret, malm plokikaas, üks nukkvõll, remontida odav, mootor töökindel, ainult anna minna.
Ning tal on samuti 8 klappi.
Sierra Dohce on küllaga millel mingi jama kallal, just tema plokikaane tõttu ja selle süsteemi seal.
Kuid sierra ohc-e, on taoliste muredega kordades vähem.
Selle võrra on kasutatud sierra ohc-i ka muretum osta, kuna vanusele peab ta paremini vastu ja kui ka keegi on lollilt temaga ringi käinud on see vastupidavama sellele lollusele.
Kui jahutusvedeliku iga teatud aja tagant ei vaheta, pidi see väidetavalt happeliseks minema ja alumiiniumist plokikaaned nahka pistma.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
AlarT on lihtsalt nii *ola et ta ei usu kellegi juttu peale ise enda ja oma tilka näpivate remondimeeste oma,ilmselt sellepärast et nad ei oskagi selliste uute autodega kottigi teha ja siis kiruvad et *ask on see.
Mina omadel kogemustega ei ytle dohlaka kohta väga midagi,plokikaan on t6esti õrn ja päris mitme mootoriga seda kogenud kah juba.
Mina omadel kogemustega ei ytle dohlaka kohta väga midagi,plokikaan on t6esti õrn ja päris mitme mootoriga seda kogenud kah juba.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v