232. leht 522-st

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitatud: 26 Juun 2010, 19:49
Postitas Visible
Sellised lingid tuleks ära keelata. Tekitavad igasugu imelikke mõtteid ja ideid. :D

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitatud: 27 Juun 2010, 13:38
Postitas Jaan
Jube ilus lugu muidugi, aga selle paarikümne kilo eest saaks juba 170/180kw turbotamise abil

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitatud: 27 Juun 2010, 14:00
Postitas erx
Tegelikult saab ka palju odavamalt, 2.3 alumise poole saaks 1500.- ja kui kõik tihendid, rõngad, ketid, tallad, pingutid ära vahetada siis läheb umbes 4-5k juurde. Kolvirõngaid ei pea ostma £120 vaid saab Kupsi käest 879.- eest. Endal praegu 2.3 pukis, ainukese erinevusena kasutan 16v kaant. Mul läheb ta küll Escortile, aga põhimõte on sama.

Pilt

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitatud: 27 Juun 2010, 15:10
Postitas Tanel
Kuidas nelikveolisel sierral eest kettad kätte saab :? kas t6esti nii kinni roostetand v6i ei tule nagu tagaveolisel,suporti eemaldamisel lihtsalt ära :?

Huvitav oleks teada kas selle 2.3 ploki ka nelik sierrale istutada saab,st kas garter on sama :)

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitatud: 27 Juun 2010, 15:53
Postitas Jaan
erx000 kirjutas:Endal praegu 2.3 pukis, ainukese erinevusena kasutan 16v kaant.
No just, inglase aretus oli tore, aga otstarbetult kallis saadava jõu jaoks

Re: Ilus suveilm... Kui just vihma ei tule nüüd...

Postitatud: 27 Juun 2010, 20:29
Postitas Tanel
Nii targemad öelge mis pidurid sierrale ette panna,mondeo omad küll suuremad(mida vaja olekski) aga peab päris palju ümber tegema,ehk keegi oskab cossu sierra esipidurite turuhinda öelda?
Vanad lihtsalt nii väikesed ja väetid,ei suuda need maha jahtuda ja pidurid kaovad kiiremate sõitude peale ära :S

Re: Ilus suveilm... Kui just vihma ei tule nüüd...

Postitatud: 27 Juun 2010, 20:38
Postitas kalevipoeg
tann15 kirjutas:Nii targemad öelge mis pidurid sierrale ette panna,mondeo omad küll suuremad(mida vaja olekski) aga peab päris palju ümber tegema,ehk keegi oskab cossu sierra esipidurite turuhinda öelda?
Vanad lihtsalt nii väikesed ja väetid,ei suuda need maha jahtuda ja pidurid kaovad kiiremate sõitude peale ära :S
Vaata, don-A on kirjutanud pika jutu aastal 2008. "Esimeste pidurite järeleaitamine" , sellest peaks abi olema

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitatud: 27 Juun 2010, 21:22
Postitas AlarT
Bomsch kirjutas:Jube ilus lugu muidugi, aga selle paarikümne kilo eest saaks juba 170/180kw turbotamise abil
Mõtled, et vuntsid selle 2,3 mootori või siis sierra 2,0 dohci 170/180kw peale turboga?
Paarikümne tuhandega on juba pelgalt turbo panemine küsitav, nojah, kui oskad ise enamuse ära teha, siis saaks kah.
Kuid vastu selline mootor küll ei peaks, see oleks üsna pea laiali.
Selleks, et panna see mootor 170/180kw vastu pidama, tuleks sinna kõvasti raha investeerida, arvan et see aretus läheks vähemalt 100 000kr maksma, kui mitte rohkem, sõltub palju ise mõistad teha.
Sellise võimsuse talumiseks, pead põhimõtteliselt kogu mootori ringi tegema, mis pole teps mitte odav, edasi tekivad juba käigukasti ja difri probleemid, vastupidavuselt ja kerekinnituse osas, kuhu tagasild kinnitub ja differ.

Re: Ilus suveilm... Kui just vihma ei tule nüüd...

Postitatud: 27 Juun 2010, 22:49
Postitas tamar
Eiei Alar... Ikka OHC-le vast mõtles turpsi, dohh ju mõttetu mootor, see üks lisa nukk jääb ju takistama...

Kusjuures mõtlesingi et küsin, kuhu AlarT kadunud on et tükkaega pole rääkind aga nagu näha kah jaanipäevast ärganud ning tegi oma 200nda postituse siin teemas ära. Loodame et neid postitusi tuleb veel 2000.

Jõudu ja jaksu Sulle !!!

Re: Ilus suveilm... Kui just vihma ei tule nüüd...

Postitatud: 27 Juun 2010, 23:27
Postitas erx
Nojah, paned turbo peale aga ikka pole sama mis tehases. :mrgreen:

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitatud: 28 Juun 2010, 00:20
Postitas Jaan
AlarT kirjutas: Selleks, et panna see mootor 170/180kw vastu pidama, tuleks sinna kõvasti raha investeerida, arvan et see aretus läheks vähemalt 100 000kr maksma, kui mitte rohkem, sõltub palju ise mõistad teha.
Sellise võimsuse talumiseks, pead põhimõtteliselt kogu mootori ringi tegema, mis pole teps mitte odav, edasi tekivad juba käigukasti ja difri probleemid, vastupidavuselt ja kerekinnituse osas, kuhu tagasild kinnitub ja differ.
Ah, loe parem M-techi autoteemat, täis stock, pole see minu mainitud kw mingi imejõud, et mootor laiali peaks lendama. Tänapäeval kasutatakse muide progeaju ja lairiba lambdat ning seadistatakse kõrvaklappidega, et detonatsiooni kuulda. Seal inglase artiklis oli ju lõpus, et ta sai "maagilised" 160 hobujõudu ja selleks oli all veel meeletu list, alates Piperi nukakitist, pihustitest ja lõpetades väljalaskega. Oleks ta oma 600 naela maksnud hübriidi sinna niisama pannud oleks algse 88kw asemel 100+ saanud ja see pole minu meelest nussi ja pappi väärt. Meil siin mehed viskavad kohalikus lombis 16v mootori peale nagu Sassu ja saavad sama jõu. Ei pea meeletult aretama ning 10+ kilo selleks huugama panema.

Samas on muidugi tore lugeda kui keegi midagi aretab ja põnevat teeb. Mitte, et mul midagi selle vastu oleks. Ma lihtsalt juhin oma jutuga tähelepanu sellele, et kui juba midagi nii radikaalset ette võtta siis võiks kohe lati kõrgemale tõsta, pärast endal rõõmu rohkem. Mul ju endal on ka hübriidmootor ja dynos tõmbasin stock 97kw asemel 170kw ja ma ei ütleks, et liiga palju on jõudu. Tahaks ikka juurde veel :D

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitatud: 28 Juun 2010, 00:42
Postitas Sassu
Bomsch kirjutas:Meil siin mehed viskavad kohalikus lombis 16v mootori peale nagu Sassu ja saavad sama jõu. Ei pea meeletult aretama ning 10+ kilo selleks huugama panema.
F**k jee :D
Ostad töötava Scorpa 5k'ga.. viskad moto ja muu vajaliku Sirrule peale. Müüd üleliigse vähemalt sama raha eest maha ja ongi 0 krooni eest auto äge :D
Ma muidugi tegin keerulisemalt asja ja päris hea ikka ei saanud aga no esimese katsetuse kohta läks siiski hästi ma arvan, nüüd tuleb see loll osa kus lisakulutusi tehes asja paremaks saada :D

Sellest asjast pole ma kunagi aru saanud, et miks seda 8v kaant sinna alles on vaja jätta sellise vahetuse puhul. 16v on ju oluliselt asjalikum.

Re: Ilus suveilm... Kui just vihma ei tule nüüd...

Postitatud: 28 Juun 2010, 01:29
Postitas Tanel
Bomsik mis sa selle 170kw ja esiveoga peale hakkad?Minumeelest väääga mõtetu esiveolist nii edasi aidata!
Sul sellel escul vist sidur libises ja sada muud viga kah tol hetkel küljes kui mõõtmas käisid,seda rahasummat mis sinna alla oled pand ei julge sa ilmselt endale tunnistada,veelvähem 6iget summat teistele öelda :mrgreen:

Re: Ilus suveilm... Kui just vihma ei tule nüüd...

Postitatud: 28 Juun 2010, 01:58
Postitas erx
Järgmisena on ju plaanis 2,0 ja see peaks üle 200 juba tulema ma arvan. Ei no miks ei ole mõtet, esiteks mees on sitaks respekti sellega saanud. :D Piirojal kaks venda arutasid omavahel enne Bomschi starti:
"kle see on see Bomsch vä"
"on vist jah"
"t*a sellel vennal on ju ühe musta turbo Escorti teema SR-i foorumis, ilge püss, alguses oli 1,6, nüüd 1,8 ja järgmisena ehitab 2,0-ks. Mingid RSi kolvid ja värgid on juba kõik olemas"
"Normaale rsk"

Selline dialoog oligi, ma kuulasin kõrval ja muigasin, minu jaoks võõrad sellid olid. :D

Re: Ilus suveilm... Kui just vihma ei tule nüüd...

Postitatud: 28 Juun 2010, 02:07
Postitas Jaan
:mrgreen:
Tann, sõita on ülikõva selle escortiga ega muud polegi peale hakata.