

Ja AlarT, katsu siis edaspidi vähem vastu vaielda ja lühidalt oma jutt kokku võtta. Kui näed juba, et post tuleb üle kolme-nelja rea, siis vaata oma jutt uuesti läbi ja jäta alles ainult põhiline.

ma tean küll et ploki kaan on dohc'l keetmise vastu õrnake, vastupidiselt ohc'leAlarT kirjutas:Klapikambri kaane puhul vist tõesti pole oluline see tugevus, arvan et mõistusega kinni, aga nukkvõlli kohta ei tea.
ise oma ohc sierral kunagi keerasin mõistusega klapikambrikaane kinni ja püsis.
Mina olen oma arvamuse sierra Dohc teemal öelnud, aga olen märganud jah, et mitmed on õrnakesed ja tundlikud Dohci nõrkadest külgedest rääkimise puhul.
Täpselt samade näitajatega ja mingi grammi paremagi oleks saanud tehes sama mootor ühe nukkvõlliga ohc-na.
Pakun, et isegi plokikaane oleks võinud malmist teha.
Selisel juhul oleks see tegija mootor, aga noh 74 kw 2,0 ohc mida tehti lõpus sierradele ongi suht sjuke mootor ja väga hea.
Mul on sierrade puhul 2 lemmik mootorit, 2,3D ja 2,0 ohc bens.