239. leht 522-st
Re: Oh seda kuumust...
Postitatud: 14 Juul 2010, 19:02
Postitas erx
Mina võtan Bomschi juttu alati pooleldi huumoriga, ärge minu juttu ka igakord sulatõena võtke.

Loodame et nüüd hakkavad asjad ilusti edenema.
Ja AlarT, katsu siis edaspidi vähem vastu vaielda ja lühidalt oma jutt kokku võtta. Kui näed juba, et post tuleb üle kolme-nelja rea, siis vaata oma jutt uuesti läbi ja jäta alles ainult põhiline.

Re: Oh seda kuumust...
Postitatud: 14 Juul 2010, 20:14
Postitas Tanel
Oooot mis tarmo ei bänni enam inimesi ve`?
Ma arvan et ma varsti puhas poiss siis hoiatustest
Bomchik suht naljaga ajab lolli möla,aga tarmo v6tab kohe südamesse seda,oli üks hea ütlus ära võta südamesse vaid v6ta ****,kergem välja sülitada
See viimane ei olnud mitte kui kellegi vastu suunatud,lihtsalt tundus hea lause,ja sülg kah suhu seda ei toond.
Re: Oh seda kuumust...
Postitatud: 15 Juul 2010, 00:21
Postitas Jaan
No mina vihastasin. Ma pole kedagi kuhugi saatnud ega muidu ropendanud. Ja ma saan mingeid hoiatusi põhimõtteliselt selle eest, et ma ei kiida Sierrat kui mudelit taevani. Mis see kellegi asi on mis minu arvamus sellest autost on. See on puhtalt minu isiklik asi ja kui see kellegile ei meeldi, pole mingit alust mind represseerima hakata absurdsete põhjendustega. Põhimõtteliselt võib homme juhtuda, et kellegile (koos teise juhatuse liikmega ja siis on otsus ametlik) ei meeldi enam teatud värv auto juures ja siis bännitakse kunde ära või antakse võimalus, et olgu 2-e nädala pärast teist tooni? See on sama keiss kui mina ütlen, et dohc on MINU arust porno siis lennatakse peale. Mis mõttes nagu? Sõitke ja kiitke taevani, mul on õigus enda arvamusele, ilma, et lampi hakkatakse mingit isiklikku jama kaela tõmbama, sest meil on õigus seda teha printsiibil.
Hea näide oli just see velgede müügi teema. Postitust muuta ei saa müügikuulutustes ja kui keegi küsis, et kas 15" ja ma vastasin, et ilmselge ju sierra cossu veljed. Siis adminn näeb vaeva, otsib erinevaid ebay linke mingite 14" ja 16" sarnaste velgede kuulutustega, lihtsalt, et mind paikka panna. Tegelikult oleks pealkirja modimine võtnud 10x vähem aega. Ja siis on kõik ok ja nii käibki ning lisaboonusena sai veel hoiatuse ju ka kaela mulle tõmmata valesti vormistatud kuulutuse tegemise eest.
Re: Oh seda kuumust...
Postitatud: 15 Juul 2010, 00:42
Postitas contact
muhe muie ...
Re: Oh seda kuumust...
Postitatud: 15 Juul 2010, 01:04
Postitas Tarmo
bomsch, sa tegid peale esimest mainimist sinna päris mitu postitust, ning neist üheski ei suutnud sa mainida mitu tolli, sa konkreetselt ise norisid hoiatust. jah esimest posti ei saanud muuta enam, aga uude posti pika jutu said kirjutada küll, ning vinguda ja hädaldada, kuid kolme klaviatuuri klahvi vajutada ei saanud
keegi pole sind süüdistanud oma arvamuse eest. minu pärast võid is'ga pulmad kah teha, mis mul sest, kuid teiste arvamuse suhtes mis on erinev sinu omast, võtad sa mõnitava alatooni. jah sa kirjutad kahe mõtteliselt siis, ning kui meedi midagi selle kohta arvab, siis ütled nagu inglike et oiu ma ju ainult kiitsin. ja nii see on et sina lisad natuke, vastu lisatakse veel natuke ja veereb nagu lumepall suureks ja lõpuks mõlemad süüdistavad mõlemat arvates et aind neid kiusatakse
bänni oleks sa saanud jah selle eest et sa rohkem siia mölisema ei tuleks, sest konkreetse inimesena oled rohkem väärt kui foorumi kasutajana. pigem siis hoiaks sõbralikke suhteid väljaspool foorumit kui pidevalt vihastaks üksteist foorumis
Re: Oh seda kuumust...
Postitatud: 15 Juul 2010, 01:26
Postitas Tanel
Jah ärge vinguge siin,saage kokku ja siis vinguge näost näkku.
Minule sierra meeldib,eriti sedaan kere,pohh mis mootor peasi et liigub punktist A/B ja tundib et olengi FORDI brändi peaöle jäänd

Re: Oh seda kuumust...
Postitatud: 15 Juul 2010, 13:03
Postitas tamar
Kui suure jõuga (N/m) tuleb kinni keerata Sierra Dohc nukkvõll ning klapikambrikaan ?
Re: Oh seda kuumust...
Postitatud: 15 Juul 2010, 13:27
Postitas Tanel
Kes seda nm järgi keerama hakkab?
ise keerasime tavalise kärriga kinni ja siiani pole midagi lahti tulnud.
Re: Oh seda kuumust...
Postitatud: 15 Juul 2010, 15:05
Postitas AlarT
Klapikambri kaane puhul vist tõesti pole oluline see tugevus, arvan et mõistusega kinni, aga nukkvõlli kohta ei tea.
ise oma ohc sierral kunagi keerasin mõistusega klapikambrikaane kinni ja püsis.
Mina olen oma arvamuse sierra Dohc teemal öelnud, aga olen märganud jah, et mitmed on õrnakesed ja tundlikud Dohci nõrkadest külgedest rääkimise puhul.
Täpselt samade näitajatega ja mingi grammi paremagi oleks saanud tehes sama mootor ühe nukkvõlliga ohc-na.
Pakun, et isegi plokikaane oleks võinud malmist teha.
Selisel juhul oleks see tegija mootor, aga noh 74 kw 2,0 ohc mida tehti lõpus sierradele ongi suht sjuke mootor ja väga hea.
Mul on sierrade puhul 2 lemmik mootorit, 2,3D ja 2,0 ohc bens.
Re: Oh seda kuumust...
Postitatud: 15 Juul 2010, 17:02
Postitas Visible
Nukkvõlli ketiratas : 55-62 Nm
Nukkvõlli laagrikaas : 22-26 Nm
Nii ütleb mul laua peal vedelev tark raamat. Enda mootorit tehes sai neid numbreid kasutatud ja siiamaani pole miski lahti tulnud. Klapikambrikaanega on jah ilmselt tunde järgi see asi. Ise keerasin sellise kruvika moodi 10nese võtmega need poldid sinna, uus tihend vahel ja siiamaani tundub, et peab. Nii, et väga tugevalt pole seda just vaja väänata.

Re: Oh seda kuumust...
Postitatud: 15 Juul 2010, 19:57
Postitas Tanel
Mida krdit selle foorumiga viga on,3-4 korda olen juba siia teemase vaadant et visible uue posti kirjutand,aga igakord see sama post mille olen juba 3-4 korda läbi lugend

Re: Oh seda kuumust...
Postitatud: 15 Juul 2010, 21:06
Postitas yax
Pigem viga sinu veebilehitseja või teenusepakkuja suures caches. Pead tihedamalt refreshima, et uut inffi saada. Võtta optionsid lahti ja vaata, et lehitseja üle 50 MB kõvaketast ei kasuta.
Re: Oh seda kuumust...
Postitatud: 16 Juul 2010, 09:10
Postitas Tarmo
AlarT kirjutas:Klapikambri kaane puhul vist tõesti pole oluline see tugevus, arvan et mõistusega kinni, aga nukkvõlli kohta ei tea.
ise oma ohc sierral kunagi keerasin mõistusega klapikambrikaane kinni ja püsis.
Mina olen oma arvamuse sierra Dohc teemal öelnud, aga olen märganud jah, et mitmed on õrnakesed ja tundlikud Dohci nõrkadest külgedest rääkimise puhul.
Täpselt samade näitajatega ja mingi grammi paremagi oleks saanud tehes sama mootor ühe nukkvõlliga ohc-na.
Pakun, et isegi plokikaane oleks võinud malmist teha.
Selisel juhul oleks see tegija mootor, aga noh 74 kw 2,0 ohc mida tehti lõpus sierradele ongi suht sjuke mootor ja väga hea.
Mul on sierrade puhul 2 lemmik mootorit, 2,3D ja 2,0 ohc bens.
ma tean küll et ploki kaan on dohc'l keetmise vastu õrnake, vastupidiselt ohc'le
tean ka seda et oleks võinud panna kokku juba 16 klappi kah kui kaks nukkvõlli on
samas on vahvalt madalal max pöörde moment saadavalt mis sõitmise vahvaks teeb
nõrgad kohad tegelikult dohcl peituvad rohkem rooli ja istme vahel, ehk see kes peaks vaatama et kõik toimib. võta või kersti dohc mis pidas aastate pikkusele paugutamisele vastu.
Re: Oh seda kuumust...
Postitatud: 16 Juul 2010, 11:36
Postitas erx
Mul hakkab juba silmadel valus. Plokikaas on üks sõna ja lõpus on ess mitte enn, kahte viga ikka ühes sõnas ei teeks. Nissani foorumis oleks sa ammu juba banni saanud, seal tehakse hoiatusi väikse tähega lause alustamise ja kirjavahemärkide puudumise pärast. See viimane postitus on ikka eriti ÜT tehtud.
Ma ei saa aru kaua võib selle dohci kallal nämmutada.

EDIT: Miks foorum nii aeglane on? Minumeelest on ta selline juba ammustest aegadest, sisselogimine ja postituste tegemine võtab ikka jube pikalt aega, võrreldes teiste foorumitega.
Re: Oh seda kuumust...
Postitatud: 16 Juul 2010, 11:43
Postitas Tanel
Inimestel liiga palju vaba aega,plokikaas
