
vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: Oh seda kuumust...
Ei no seal Nissani foorumis on ka vähe üle pingutatud, kirjutad poolass siis muudab automaatselt *veovõll*, kuna poolass pole õige väljend jne.
Samas suurt tähte ja punkti-koma võiks ikka kasutada, palju arusaadavam ja mugavam teistele lugeda.

Re: Oh seda kuumust...
Tarmo, see et Sierra Dochil on pöördemoment madalalt saadaval, ei seostu mitte kõige vähimalgi määral sellega, et ta dohc on.
Täpselt samasuguse mootori, oleks saanud ka ohcina teha.
Praktika on näidanud, et alumiinium plokikaaned on õrnemad, kui malm ka tavakasutuse juures.
BMW-l on mitmeid alumiinimummootoreid, need on väga probleemide rohked.
Ma rääkisin tegelikult enne juba Dohc miinused ära.
Miks ma peaksin sõitma dohciga, kui tal niipalju miinuseid on, mida ohcil pole, aga samas ei kaota ka midagi ohciga.
Täpselt samasuguse mootori, oleks saanud ka ohcina teha.
Praktika on näidanud, et alumiinium plokikaaned on õrnemad, kui malm ka tavakasutuse juures.
BMW-l on mitmeid alumiinimummootoreid, need on väga probleemide rohked.
Ma rääkisin tegelikult enne juba Dohc miinused ära.
Miks ma peaksin sõitma dohciga, kui tal niipalju miinuseid on, mida ohcil pole, aga samas ei kaota ka midagi ohciga.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Oh seda kuumust...
Hehee siin on kah kui kirjutad d o c h tuleb kohe -dohc-. Aaga och võid kirjutada. -dohc- -dohc- -dohc- -dohc- -dohc-
Kunagi fännasin tsenseeritud teemat. -tsenseeritud- küll -tsenseeritud- raisk
Samas maisaa aru kuidas inimesed viitsivad ümber dohc teema niipalju kirjutada.
Jah mina olen kah ohc fänn aga sõidan dohcga. Ah, et miks ? Sest autole millega sõidan on juba Dohh peale pandud ja tehasest eisaanudki tookord ohhi, niiet pole mõtet ka auto esimest omaniku süüdistada et ´´lollakas tellisid ühe nukvõlli lisaks´´. Ja mootorit vahetada pole ka mõtet.
Üleeile sai pealinnast selline toodud. Kuna oli ohc ja pritsega siis ei jäänud mõtlema vaid sai ligi võetud.

Jaa Alar ma olen sinu poolt, minuarvates kah ohc mõnusam ja toredam.
Kunagi fännasin tsenseeritud teemat. -tsenseeritud- küll -tsenseeritud- raisk
Samas maisaa aru kuidas inimesed viitsivad ümber dohc teema niipalju kirjutada.
Jah mina olen kah ohc fänn aga sõidan dohcga. Ah, et miks ? Sest autole millega sõidan on juba Dohh peale pandud ja tehasest eisaanudki tookord ohhi, niiet pole mõtet ka auto esimest omaniku süüdistada et ´´lollakas tellisid ühe nukvõlli lisaks´´. Ja mootorit vahetada pole ka mõtet.
Üleeile sai pealinnast selline toodud. Kuna oli ohc ja pritsega siis ei jäänud mõtlema vaid sai ligi võetud.

Jaa Alar ma olen sinu poolt, minuarvates kah ohc mõnusam ja toredam.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Oh seda kuumust...
mõnda aega jälgides seda oh ja ahh teemat!
vahelduseks üks loll küsimus ohc asjatundjatele. ka cossi mootor on ka ühe nukaga ja 2,9L ?
ja, et kui on teine nukk peal, siis paneb see nii muuseas tühja, pms niisama sõidab kaasa??
tegelt mind ei huvitagi, niivõrd selle vastus, "kui, et miks ei ole toodud välja nende mootorite häid omadusi"
on aint virinat, et see on kaka mootor.
on mulle kõrvu jäänud, et täiesti kenakesti astuv dohc on oma loomu poolest jahe mootor. seega ei tohiks
laitmatult ja päedevalt töötav dohc, nii lihtsalt üle kuumeneda. mida nagu kõige rohkem kardetakse?!
ja jätaks nüüd välja järgnevas loos need mootori modimised, siis millise poole pealt on see ohc, ikkagi nii palju parem, kui seda on dohc....
ma vaatan ohc mootorit ja ma ei leia jällegi, selles mootoris midagi sellist, mis nagu oleks kuidagi pidi kasulik.
olgu, sa paned sinna pritse peale... aga rihm on ikka, see asi - mis tahab tihedamat vahetust, kui kett.
ja kuidas on lood, selle nn. öko poole pealt? EFI ohc vist ei ole, nii öko, kui seda on dohc mootor??
et see kas plokk on malm või alumiinium (siiski pole tegu puhta alumiinium klotsiga vaid selle üks koostis osi on Al., siis nüüd mind huvitabki see asi, et mille poolest on och tegijam, kui dohc?j ja ohc, mida nii - jumaldada?
vahelduseks üks loll küsimus ohc asjatundjatele. ka cossi mootor on ka ühe nukaga ja 2,9L ?
ja, et kui on teine nukk peal, siis paneb see nii muuseas tühja, pms niisama sõidab kaasa??
tegelt mind ei huvitagi, niivõrd selle vastus, "kui, et miks ei ole toodud välja nende mootorite häid omadusi"
on aint virinat, et see on kaka mootor.
on mulle kõrvu jäänud, et täiesti kenakesti astuv dohc on oma loomu poolest jahe mootor. seega ei tohiks
laitmatult ja päedevalt töötav dohc, nii lihtsalt üle kuumeneda. mida nagu kõige rohkem kardetakse?!
ja jätaks nüüd välja järgnevas loos need mootori modimised, siis millise poole pealt on see ohc, ikkagi nii palju parem, kui seda on dohc....
ma vaatan ohc mootorit ja ma ei leia jällegi, selles mootoris midagi sellist, mis nagu oleks kuidagi pidi kasulik.
olgu, sa paned sinna pritse peale... aga rihm on ikka, see asi - mis tahab tihedamat vahetust, kui kett.
ja kuidas on lood, selle nn. öko poole pealt? EFI ohc vist ei ole, nii öko, kui seda on dohc mootor??
et see kas plokk on malm või alumiinium (siiski pole tegu puhta alumiinium klotsiga vaid selle üks koostis osi on Al., siis nüüd mind huvitabki see asi, et mille poolest on och tegijam, kui dohc?j ja ohc, mida nii - jumaldada?
Viimati muutis contact, 17 Juul 2010, 01:31, muudetud 1 kord kokku.
€-contact
Re: Oh seda kuumust...
ah mis scorpa oma? dohc nelja nukagacontact kirjutas:vahelduseks üks loll küsimus ohc asjatundjatele. ka cossi mootor on ka ühe nukaga ja 2,9L ?
ja, et kui on teine nukk peal, siis paneb see nii muuseas tühja, pms niisama sõidab kaasa??

'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Oh seda kuumust...
vaatame asja antud hetkel ühe kolvi rea kohta, cossul neid V6 puhul kaks eks, seega nuke rohkem.Jaanus kirjutas:ah mis scorpa oma? dohc nelja nukaga
€-contact
Re: Oh seda kuumust...
mhm 2 nukka 3 kolvi ja 12 klapi kohtacontact kirjutas: vaatame asja antud hetkel ühe kolvi rea kohta, cossul neid V6 puhul kaks eks, seega nuke rohkem.

8v dohc on imo siuke kahtlase väärtusega asi. palju mõttekam oleks 16v, aga see puhas reissing teema juba

'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Oh seda kuumust...
No mis selles rihmas halba? Sõidad aegade lõpuni või kuni rihm puruneb. Siis viskad foori taga uue peale ja sõidad järgmised 100k kilomeetrit. Kulu 100 krooni. Ketti vahetuseks kisud pool mootorit lahti.contact kirjutas: olgu, sa paned sinna pritse peale... aga rihm on ikka, see asi - mis tahab tihedamat vahetust, kui kett.
Sierra Is
Re: Oh seda kuumust...
Ütlen kohe ette ära, et mul tõesti ei olnud võimalik seda lühemalt kirja panna.
mina olen ka seda meelt,et hammasrihm ei ole kulukam, kui kett.
Selle ketiga kui sul on mingi jama, maksad sa palju rohkem, kui 2-3 korda hammasrihma vahetust, palju sa ikka maha sõidad selle sierraga.
Kett venib aastatega välja ka, mistõttu mootor ei käi enam nii korralikult.
hammasrihmaga mootor pidavat ka vaiksem olema.
Sierra cossul on 16 klappi, 2,0 turbo masinal.
Sierra dohcil jah 8 klappi liigutavad 2 nukkvõlli, kuigi seda võiks teha 1.
Ma ju ütlesingi, et selline mootor nagu seda on siera dohc, sellise oleks vabalt saanud ka ohcina teha, samad pritsed asjad, lihtsalt malmist plokikaas ja 1 nukkvõll.
Lihtsalt mind häirib tohutult see üks mõttetu nukkvõll sellel dohc mootoril ja sellega kaasnevad suured remondijamad ja tihedam remondivajadus.
Olen targa mootorimehega, sel teemal rääkinud ja kui on vaja sierra dohc remontida nukkvõllide ja muu sealse paikneva koha pealt, siis on see kulukam.
Aga, mis ma ostan seda dohci, kui ma ohciga, midagi ei kaota ja hoopis võidan?
Pealegi Sierra Dohcide el. ventikad on tihti kinni ja seetõttu jahutus puudulik, tulemus see, et paljud dohcid keema lastud, omanikud ise ei teagi ,et ventikad tuksis.
Keema laskmine on väga halb sellele mootorile.
Mina ei tea veel ühtegi dohc sierrat, mis oleks alla 7,3 kütet võtnud, aga sellega sai ka minu korras 83a 2,0 karpa sierra hakkama 77kw, kiirendus oli samuti mul sama või veitsa parem.
Nii, et põhjust sierra dohc kirumiseks, ma leian küllaga.
Vabandan, kui kedagi häirib, et ma pidin jälle sama teemat kordama, aga ma tegin seda contacti jaoks, kuna ta pole vist mu eelnevaid postitusi lugenud.
mina olen ka seda meelt,et hammasrihm ei ole kulukam, kui kett.
Selle ketiga kui sul on mingi jama, maksad sa palju rohkem, kui 2-3 korda hammasrihma vahetust, palju sa ikka maha sõidad selle sierraga.
Kett venib aastatega välja ka, mistõttu mootor ei käi enam nii korralikult.
hammasrihmaga mootor pidavat ka vaiksem olema.
Sierra cossul on 16 klappi, 2,0 turbo masinal.
Sierra dohcil jah 8 klappi liigutavad 2 nukkvõlli, kuigi seda võiks teha 1.
Ma ju ütlesingi, et selline mootor nagu seda on siera dohc, sellise oleks vabalt saanud ka ohcina teha, samad pritsed asjad, lihtsalt malmist plokikaas ja 1 nukkvõll.
Lihtsalt mind häirib tohutult see üks mõttetu nukkvõll sellel dohc mootoril ja sellega kaasnevad suured remondijamad ja tihedam remondivajadus.
Olen targa mootorimehega, sel teemal rääkinud ja kui on vaja sierra dohc remontida nukkvõllide ja muu sealse paikneva koha pealt, siis on see kulukam.
Aga, mis ma ostan seda dohci, kui ma ohciga, midagi ei kaota ja hoopis võidan?
Pealegi Sierra Dohcide el. ventikad on tihti kinni ja seetõttu jahutus puudulik, tulemus see, et paljud dohcid keema lastud, omanikud ise ei teagi ,et ventikad tuksis.
Keema laskmine on väga halb sellele mootorile.
Mina ei tea veel ühtegi dohc sierrat, mis oleks alla 7,3 kütet võtnud, aga sellega sai ka minu korras 83a 2,0 karpa sierra hakkama 77kw, kiirendus oli samuti mul sama või veitsa parem.
Nii, et põhjust sierra dohc kirumiseks, ma leian küllaga.
Vabandan, kui kedagi häirib, et ma pidin jälle sama teemat kordama, aga ma tegin seda contacti jaoks, kuna ta pole vist mu eelnevaid postitusi lugenud.
Viimati muutis AlarT, 17 Juul 2010, 10:40, muudetud 3 korda kokku.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Oh seda kuumust...
Kui sa contact küsid, miks ford tegi sierrale dohc mootori, siis see oli klientide petmiseks, kuna teistel olid dohc mootorid, siis pidi ford ka dohci tegema, mis sest, et reaalselt 16 klappi polnud ja seega polnud dohcist mingit kasu.
Aga rahvas ostis, nagu näed.
Rahvast on nii kerge lollitada, eriti sjukse imeteoga, millega pole vist paljud hakkama saanud, mistõttu seda ei oodatud ka.
Aga rahvas ostis, nagu näed.
Rahvast on nii kerge lollitada, eriti sjukse imeteoga, millega pole vist paljud hakkama saanud, mistõttu seda ei oodatud ka.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Vott milleni teema viib. Ford pettis inimesi.
Arvan, et paljud kes dohc soetanud ja sõitnud ja pidanud sellist mootorit ei teagi mitu klappi sellel on ning neid absull ei huvita kaa.

Arvan, et paljud kes dohc soetanud ja sõitnud ja pidanud sellist mootorit ei teagi mitu klappi sellel on ning neid absull ei huvita kaa.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Äge nimi ikka pandud teemale:P
Point ongi selles, et seaduslikult ja otseselt võttes, on kõik õige, on 2 nukkvõlli, pettust pole.
Aga tegelikult on see ikkagi pettus, sest elementaarselt võetakse, et see on 16 klappi, sest milleks siis 2 nukkvõlli rida mootorile?
Selles mõttes väga hea pettus.
Ka minu petsid ära, kuni mind valgustati siin sierraklubis.
Olen kuulnud, et honda tegi ühe nukkvõlliga 12 klappi.
Äge oleks teha 1 nukkvõlliga 16 klappi, usun, et see oleks võimalik ja seda on äkki ka tehtud.
Point ongi selles, et seaduslikult ja otseselt võttes, on kõik õige, on 2 nukkvõlli, pettust pole.
Aga tegelikult on see ikkagi pettus, sest elementaarselt võetakse, et see on 16 klappi, sest milleks siis 2 nukkvõlli rida mootorile?
Selles mõttes väga hea pettus.
Ka minu petsid ära, kuni mind valgustati siin sierraklubis.
Olen kuulnud, et honda tegi ühe nukkvõlliga 12 klappi.
Äge oleks teha 1 nukkvõlliga 16 klappi, usun, et see oleks võimalik ja seda on äkki ka tehtud.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
dohc on ikka kaks nukka ja punkt,minu jaoks on elementaarne dohc ikka 24v(R6 ja V6).
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Oh seda kuumust...
Kas sa oled kunagi selle peale mõelnud, miks fordi insenerid selle mõttetu nukkvõlli, või siis kogu selle mootori üldse välja mõtlesid ja tootmisse lasid? Või milleks üldse üks seltskond haritud insenere kokku tuleb, ning midagi uut välja mõelda üritab? Sinu teooria on muidugi see, et nad tahtsid lihtsalt kliente petta. Kui see vanaisade aegadel konstrueeritud ohc pinto nii hea on, siis miks me ei leia neid mootoreid uute Focuste või Mondeote kapoti all?AlarT kirjutas:
Lihtsalt mind häirib tohutult see üks mõttetu nukkvõll sellel dohc mootoril ja sellega kaasnevad suured remondijamad ja tihedam remondivajadus.
Olen targa mootorimehega, sel teemal rääkinud ja kui on vaja sierra dohc remontida nukkvõllide ja muu sealse paikneva koha pealt, siis on see kulukam.
Aga, mis ma ostan seda dohci, kui ma ohciga, midagi ei kaota ja hoopis võidan?
Hari ennast sel teemal.
Uuri natuke ohc ja dohc-i plokikaasi, vaata nende mootorite nukkvõllide ja eriti klappide asetust, klappide läbimõõtu, põlemiskambri kuju. Uuri tähelepanelikult sisse-ja väljalaskekanalite kuju ning püüa ette kujutada, kumma mootori plokikaas võiks gaaside voolavuse seisukohast parem olla.
Uuri välja ohc ja dohc-i tehnilised näitajad, milline on nende mootorite poolt arendatav pöördemoment, ja võimsus, hea oleks ka, kui leiaksid mõlema mootori momendikõvera. Lisaks võid otsida ka näiteks sierra tehase manuaalist infot erinevate mootoritega sierrade kütusekulu, kiirenduse ja heitgaaside mürgisuse kohta.
Katsu asjadest arusaamiseks maailma vähe laiema pilguga haarata. Iseenesest on ju tore küll, kui hammasrihma purunemisel klapid terveks jäävad, aga samas on ka magneetosüütel ja õhkjahutusel palju häid külgi. Viimased kaks kipuvad paraku autotöötuses minevikku kaduma.
Huvitav miks küll?

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Tegelikult see dohc-i teema oligi sisuliselt müüginipp. Oli mingi ajastu, kus kõik suuremad tootjad hakkasid dohc-ile üle minema ja see müüs, ikka uus kaasaegne tehnoloogia jne. Siis Ford tegigi oma versiooni dohc-ist, 8 klapiga.
Kuskil Wikipedias oli ka sellest juttu, seal oli kirjas mis markidel veel selline mõttetu dohc-i ja 2-klapisüsteem on.
